ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

L’Ajuntament d’Almussafes desinfecta gratuïtament els espais comuns dels edificis amb persones contagiades

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 18, 2021
349 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Des de l’inici de la pandèmia s’han comptabilitzat prop d’un centenar d’aquests treballs, que es desenvolupen en paral·lel a la neteja de vies públiques

Des de finals del passat mes d’abril, l’Ajuntament d’Almusafes posa a la disposició de la ciutadania un servei gratuït de desinfecció dels espais comuns dels edificis en els quals resideixen persones contagiades per Covid-19. Per a accedir a ell és necessari sol·licitar-ho telefonant a la Policia Local, perquè el consistori no té identificades a les persones a les quals se’ls ha diagnosticat la malaltia. Gràcies a la iniciativa, única a la Ribera, ja s’ha actuat en prop d’un centenar de blocs de cases de la població. Segons el regidor de Seguretat Ciutadana, Jaime Wic, “aquestes labors resulten fonamentals per a garantir la seguretat de les persones que resideixen en aquestes finques i proporcionen, així mateix, una gran tranquil·litat i confiança en les seues entrades i eixides de la vivenda”.

L’Ajuntament d’Almussafes brinda des de finals del passat mes d’abril un servei gratuït de desinfecció dels blocs en els quals resideixen persones contagiades per Covid-19. Amb aquesta acció, que inclou la descontaminació de tots els espais comuns d’aquests edificis, incloent vestíbuls i escales, el consistori col·labora activament amb el veïnat en la reducció del risc de transmissió del virus.

“Aquestes labors resulten fonamentals per a garantir la seguretat de les persones que resideixen en aquestes finques i proporcionen, així mateix, una gran tranquil·litat i confiança en les seues entradas i eixides de la vivienda”, assenyala el regidor de Seguretat Ciutadana, Jaime Wic, sobre aquest servei únic a la comarca de la Ribera.

Per a poder beneficiar-se d’aquesta iniciativa, l’edil recorda que és “imprescindible” que les persones afectades o els seus familiars sol·liciten aquesta col·laboració de manera expressa telefonant a la Policia Local (96.178.19.83), “atés que, en compliment de la llei de Protecció de Dades, l’Ajuntament tan sols rep informació sobre el nombre de persones contagiades, però en cap cas disposa de les seues dades, que únicament estan a l’abast del Departament de Salut al qual pertanyem”.

“Nosaltres no tenim identificades a les persones que han donat positiu, per la qual cosa aquelles comunitats de veïns i veïnes interessades a beneficiar-se d’aquesta prestació han d’esperar a què la pròpia persona contagiada o el seu cercle familiar ens ho comunique directament perquè puguem activar, de manera immediata, el servei de desinfecció a l’edifici», explica Wic.

Des que va començar a oferir-se aquesta ajuda, a l’abril de 2020, el consistori municipal ja ha registrat prop d’un centenar de serveis, tots ells sufragats pel propi Ajuntament de fons propis. “Evidentment, quan esclata una pandèmia com l’actual, amb les seues consegüents crisis sanitària, econòmica i social, totes les prioritats canvien. I entre les múltiples actuacions que es van iniciar es troba aquesta, que es duu a terme en paral·lel a les constants desinfeccions de carrers, zones verdes i edificis públics. Tota acció és poca per a protegir la ciutadania i superar d’una vegada per sempre aquesta pandèmia”, conclou.

Tags: Almussafes

Lo + leído

Los bomberos rescatan al conductor de un patinete atrapado bajo un coche en una rotonda de Torrent

Efectivos de bomberos de Torrent y Catarroja, junto a un sargento del parque de Torrent,…

La Policía Nacional detiene en Paterna a un hombre por robar cableado de cobre

La Policía Nacional ha arrestado en Paterna a un hombre de 56 años acusado de…

El arte vuelve a llenar Ahillas con actividades culturales y participación vecinal

La aldea de Ahillas, en el término municipal de Chelva, acoge una nueva edición de…

Otras noticias

Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
La Guardia Civil ha detenido al facultativo.
La Ribera Baixa

Detenido un médico en Cullera por presuntas agresiones sexuales a dos pacientes

Por Toni Cuquerella
socorrismeCullera3 1
La Ribera Baixa

Cullera activa el servicio especial de socorrismo en Semana Santa

Por Pau Gómez
Muestras de agua de l'Albufera.
L' Horta SudLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

El estado de los acuíferos un año después de la catástrofe: La CHJ finaliza los muestreos en el Poyo, el Magre y l’Albufera

Por Toni Cuquerella
Toni González, alcalde d'Almussafes.
La Ribera Baixa

L’alcalde d’Almussafes anuncia un nou partit amb els seus regidors després de ser expulsat del PSPV per dues denúncies d’assetjament

Por Toni Cuquerella
JordiMayorenunplenoen2026
La Ribera Baixa

Cullera cerró 2025 con un superávit de 2,7 millones, sumando diez años en positivo

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?