ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

L’Ajuntament d’Almussafes desinfecta gratuïtament els espais comuns dels edificis amb persones contagiades

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 18, 2021
136 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Des de l’inici de la pandèmia s’han comptabilitzat prop d’un centenar d’aquests treballs, que es desenvolupen en paral·lel a la neteja de vies públiques

Des de finals del passat mes d’abril, l’Ajuntament d’Almusafes posa a la disposició de la ciutadania un servei gratuït de desinfecció dels espais comuns dels edificis en els quals resideixen persones contagiades per Covid-19. Per a accedir a ell és necessari sol·licitar-ho telefonant a la Policia Local, perquè el consistori no té identificades a les persones a les quals se’ls ha diagnosticat la malaltia. Gràcies a la iniciativa, única a la Ribera, ja s’ha actuat en prop d’un centenar de blocs de cases de la població. Segons el regidor de Seguretat Ciutadana, Jaime Wic, “aquestes labors resulten fonamentals per a garantir la seguretat de les persones que resideixen en aquestes finques i proporcionen, així mateix, una gran tranquil·litat i confiança en les seues entrades i eixides de la vivenda”.

L’Ajuntament d’Almussafes brinda des de finals del passat mes d’abril un servei gratuït de desinfecció dels blocs en els quals resideixen persones contagiades per Covid-19. Amb aquesta acció, que inclou la descontaminació de tots els espais comuns d’aquests edificis, incloent vestíbuls i escales, el consistori col·labora activament amb el veïnat en la reducció del risc de transmissió del virus.

“Aquestes labors resulten fonamentals per a garantir la seguretat de les persones que resideixen en aquestes finques i proporcionen, així mateix, una gran tranquil·litat i confiança en les seues entradas i eixides de la vivienda”, assenyala el regidor de Seguretat Ciutadana, Jaime Wic, sobre aquest servei únic a la comarca de la Ribera.

Per a poder beneficiar-se d’aquesta iniciativa, l’edil recorda que és “imprescindible” que les persones afectades o els seus familiars sol·liciten aquesta col·laboració de manera expressa telefonant a la Policia Local (96.178.19.83), “atés que, en compliment de la llei de Protecció de Dades, l’Ajuntament tan sols rep informació sobre el nombre de persones contagiades, però en cap cas disposa de les seues dades, que únicament estan a l’abast del Departament de Salut al qual pertanyem”.

“Nosaltres no tenim identificades a les persones que han donat positiu, per la qual cosa aquelles comunitats de veïns i veïnes interessades a beneficiar-se d’aquesta prestació han d’esperar a què la pròpia persona contagiada o el seu cercle familiar ens ho comunique directament perquè puguem activar, de manera immediata, el servei de desinfecció a l’edifici», explica Wic.

Des que va començar a oferir-se aquesta ajuda, a l’abril de 2020, el consistori municipal ja ha registrat prop d’un centenar de serveis, tots ells sufragats pel propi Ajuntament de fons propis. “Evidentment, quan esclata una pandèmia com l’actual, amb les seues consegüents crisis sanitària, econòmica i social, totes les prioritats canvien. I entre les múltiples actuacions que es van iniciar es troba aquesta, que es duu a terme en paral·lel a les constants desinfeccions de carrers, zones verdes i edificis públics. Tota acció és poca per a protegir la ciutadania i superar d’una vegada per sempre aquesta pandèmia”, conclou.

Tags: Almussafes

Lo + leído

Estos son los municipios que suspenden clases mañana martes ante la alerta por lluvia

El arranque del curso escolar en la Comunitat Valenciana se ha visto condicionado por la…

Paiporta, la zona cero de la dana, inicia el curso escolar con todos sus centros a pleno rendimiento

Paiporta ha dado hoy la bienvenida al nuevo curso escolar con la incorporación de cerca…

Un estudio de la UPV reclama mejoras en los Cercanías para reducir la dependencia del coche en la comunidad universitaria

Un estudio elaborado por la Universitat Politècnica de València (UPV) advierte de la necesidad de…

Otras noticias

31 Sir Mark Elder Orquestra de la Comunitat Valenciana ©Miguel Lorenzo Les Arts
CulturarteLa Marina BaixaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

La Orquestra de la Comunitat Valenciana retoma la actividad con una gira en Requena, Altea y Cullera

Por Javier
commemoracio4
La Ribera Baixa

Sueca conmemora el 81 aniversario del liberación de París en el cementerio municipal

Por Redacción ComarcalCV
RohEmirEzwan
La Ribera Baixa

Festival Internacional de Cine de Merda de Sueca: una cita inevitable para los amantes del cine trash

Por Redacción ComarcalCV
Costa
La Ribera Baixa

Cullera destaca con un 96% de ocupación hotelera durante el puente de agosto

Por Redacción ComarcalCV
platja1
La Ribera BaixaTurismo

Sueca intensifica los controles de calidad del agua en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
banderainclusiva
La Ribera BaixaTurismo

Cullera implanta un sistema de banderas accesibles en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?