ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

La vacuna contra la Covid-19 arriba a la Residència de majors ‘La Vila’ d’Almussafes

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 11, 2021
106 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Al voltant de 80 persones, entre treballadors i usuaris, estan rebent hui, dilluns 11 de gener, la primera dosi del fàrmac

Les persones usuàries i empleades de la Residència de majors ‘La Vila’ d’Almussafes estan rebent hui, dilluns 11 de gener, la primera dosi de la vacuna contra el coronavirus. Personal del Departament de Salut Pública de l’Hospital de la Ribera està administrant el medicament a la pràctica totalitat de la comunitat que integra el centre, en la qual s’ha inclòs a professionals externes però amb contacte directe amb les persones majors que viuen en la infraestructura. Precisament hui ha conclòs el període de 10 dies en què han hagut de romandre a les seues habitacions després de detectar-se el virus en una de les treballadores. “Esperem que aquesta vacuna siga l’inici del final d’un malson en el qual els nostres majors s’estan portant la pitjor part”, afirma la regidora de Majors, Paqui Oliver.

Hui, dilluns 11 de gener, un equip de professionals del Departament de Salut Pública de l’Hospital de la Ribera d’Alzira s’ha traslladat fins a la Residència ‘La Vila’ d’Almussafes per a dur a terme l’administració de la primera dosi de la vacuna contra el coronavirus. El grup encarregat d’executar el procés ha arribat a les 13 hores a la infraestructura, moment en el qual ha començat a desenvolupar-se el protocol establit per a procedir a aquesta vacunació.

Tal com ha informat la directora del centre, Esther Yubero, un total de 80 persones vinculades al mateix estan rebent aquesta dosi, 37 dels 40 residents i uns 43 treballadors i treballadores, entre els quals es troben tant el personal fix com el que es contracta per a substitucions i també professionals externes però amb contacte directe amb les persones majors, com la perruquera i la podòloga. Si tot va segons el que es preveu, en 21 dies rebran la segona de les dosis, necessària per a aconseguir la correcta immunització.

La jornada de vacunació ha coincidit amb la finalització del període d’aïllament de 10 dies en habitacions al qual han hagut de sotmetre’s les persones residents després d’haver-se detectat un cas positiu en una treballadora. Les proves PCR practicades a tota la comunitat de ‘La Vila’ durant aquest episodi va llançar un 100% de negatius. Aquest ja és el segon aïllament que s’ha viscut en l’edifici, atés que al novembre una persona usuària del centre de dia va contagiar a tres treballadores. En aquella ocasió, el virus tampoc es va transmetre posteriorment a cap persona major.

“La situació ha estat molt controlada des que va començar la pandèmia en la nostra residència. Els seus responsables han sabut gestionar adequadament unes circumstàncies molt complicades i vull aprofitar una jornada tan important com la de hui per a felicitar-los pel seu esforç i dedicació. Esperem que aquesta vacuna siga l’inici del final d’un malson en el qual, desgraciadament, els nostres majors s’estan portant la pitjor part”, declara la regidora de Majors, Paqui Oliver.

Ampliació de la residència

L’Ajuntament d’Almussafes i l’empresa concessionària, Almussafes Gestió Sanitaria S.L.U. (Grup Gesmed), van signar a la fi del passat mes de desembre un acord per a ampliar el recinte i la seua capacitat. De les 49 places actuals es passarà a 83, dues de les quals li correspondran al consistori en concepte de cànon per la gestió del servei. Quan concloguen les obres, que realitzarà directament l’empresa en una parcel·la pública d’ús dotacional confrontant amb el centre, Almussafes complirà amb els estàndards establits per l’OMS quant al nombre de places en aquesta mena d’edificis per nombre d’habitants.

Tags: Almussafes

Lo + leído

Abierto València 2025 se prepara para su cita de septiembre

La Asociación de Galerías de Arte Contemporáneo de la Comunidad Valenciana (LAVAC) celebra del 25…

El Supremo abre la puerta a reclamar el complemento por brecha de género

Una sentencia del Tribunal Supremo, dictada tras el fallo del Tribunal de Justicia de la…

Riesgo extremo de incendios forestales en la Comunitat Valenciana todo el fin de semanas por altas temperaturas y viento de poniente

La Conselleria de Emergencias e Interior, a través del Centro de Coordinación de Emergencias de…

Otras noticias

250711 VISITA PILAR BERNABy A LA GOLETA 10 2
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern d’Espanya autoritza un transvasament d’arena per a Tavernes i Cullera

Por Redacción ComarcalCV
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Ribera Baixa

Detenidos tres hombres en Turís por 35 robos en vehículos

Por Redacción ComarcalCV
image 62
La Ribera Baixa

Cullera solicita al Gobierno la segunda fase de la rehabilitación de la Cueva del Dragut

Por Redacción ComarcalCV
La nova passarel·la ja està activa.
La Ribera Baixa

La passarel·la ciclopedestre que replica l’antic Pont de Ferro connecta Sueca i Fortaleny ja està operativa

Por Toni Cuquerella
Estació del tren de Cullera.
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern aprova definitivament el desdoblament ferroviari entre Cullera i Gandia

Por Toni Cuquerella
El CEIP Carmen Miquel de Algemesí, antes de la DANA
La Ribera Baixa

Algemesí tendrá aulas prefabricadas tras los daños por la DANA

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?