ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

La Policia Local d’Almussafes incorpora dues motos elèctriques a la seua flota mòbil

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 28, 2021
115 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Aquests dos vehicles ecològics se sumen al Ford Kuga híbrid endollable amb etiqueta zero emissions, posat en funcionament el mes de maig passat

L’Ajuntament d’Almussafes ha presentat els dos nous vehicles adquirits pel consistori per a la Policia Local de la població. El tancament de l’any 2021 coincideix amb l’ampliació del parc mòbil del cos policial, que agrega dues motocicletes elèctriques marca E-Broh per a la realització dels diferents serveis de seguretat i protecció ciutadana. La compra, adjudicada després del corresponent procés de licitació, s’ha realitzat amb càrrec a fons propis.

“La nostra aposta per la sostenibilitat i la protecció del medi ambient és ferm i decidida i d’aquí ve que estiguem renovant, des de fa un any, la flota mòbil policial per a convertir-la en cent per cent ecològica, sostenible i avançada”, explica el regidor de Seguretat Ciutadana, Jaime Wic.

En la presentació oficial de les dues motos tant l’alcalde, Toni González, com l’edil responsable d’aquest departament, han conegut els detalls tècnics d’aquesta última adquisició de vehicles, que podran reposar l’energia que necessiten per a circular en l’estació de recàrrega instal·lada dins del propi edifici. “Hem aconseguit configurar un parc mòbil policial de baix impacte ambiental, donant continuïtat així al nostre compromís d’operar amb una flota verda en tots els departaments municipals”, postil·la el president de l’executiu.

La promoció pels mitjans de transport no contaminants s’ha reforçat durant l’últim any. En aquest sentit, al desembre de 2020 va començar a operar el primer vehicle híbrid de la Policia Local d’Almussafes, un Ford Kuga mild híbrid amb etiqueta Ecoblue que funciona amb motor dièsel de 150 CV i que va acompanyat d’un xicotet motor elèctric de 16 CV i una bateria de 48 volts. Així mateix, el mes de maig passat, el parc mòbil va sumar un Ford Kuga híbrid endollable (PHEV), amb etiqueta zero emissions de la DGT i amb un motor de combustió que pren el relleu quan l’electricitat s’esgota.

Amb aquesta última incorporació el cos policial disposa d’un total de tres automòbils, un d’ells híbrid, l’altre elèctric i l’últim cedit per la Direcció General de Trànsit per al desenvolupament de campanyes relacionades amb la seguretat viària, i de dues motocicletes de propulsió elèctrica.

Tags: Almussafes

Lo + leído

Paiporta convierte el Museo de la Rajoleria en un laboratorio práctico de WhatsApp con IA

El Museo de la Rajoleria de Paiporta ha acogido hoy una jornada eminentemente práctica en…

El Gobierno lanza un visor web para el seguimiento ciudadano de cómo se invierten los fondos de reconstrucción tras la dana

El Gobierno de España ha puesto en marcha el Visor web InfoDANA Recuperación, una herramienta…

Aldaia reúne a más de cuarenta asistentes en una charla sobre WhatsApp e IA en el Mercado Municipal

El Mercado Municipal de Aldaia se ha convertido hoy, jueves, en aula de formación y…

Otras noticias

Visita a la que serà casa museu de Sueca de la lluita antifeixista.
La Ribera Baixa

La casa de Sueca d’una supervivent d’un camp de concentració nazi es convertirà en un museu de la lluita antifeixista

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
La Ribera Baixa

Piden 18 años y medio de cárcel por dos intentos de homicidio tras un tiroteo en un casal fallero de Sueca

Por Javier
Els bombers han hagut de realitzar diferents actuacionsa Gandia.
La Ribera BaixaLa Safor

Aemet eleva a aviso rojo la alerta por lluvias torrenciales de hasta 100 litros en una hora en el litoral sur de València

Por Toni Cuquerella
premiadosconcursopinturaLliria2025
CulturarteEl Camp de TúriaL' Horta SudLa Marina AltaLa Ribera Baixa

El suecano Guillermo Santana gana el Concurso de pintura rápida “José Manaut” de Llíria

Por Redacción ComarcalCV
d17cdcb7 3599 4e4a a241 442f074882af
El Camp de TúriaL' Horta SudL'Horta NordLa Plana AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Alaquàs, Bétera, Castellón, Cullera, Gandia, Paterna, Picanya, Quart de Poblet y Torrent logran las máximas distinciones en la VIII Gala de Viles en Flor

Por Javier
Los bomberos han tenido que realizar diferentes actuaciones durante la pasada noche.
ComarcalL' Horta SudL'Horta NordLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Las lluvias torrenciales obligan a más de 60 intervenciones de los bomberos en la provincia de València centradas en la costa

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?