ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Almussafes instal·larà una lona sobre la renovada plaça pública de l’Àgora

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 6, 2022
260 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La gran plaça pública, inaugurada per l’executiu local l’any 2015, es dota d’una coberta per a optimitzar el seu ús per part de la ciutadania

Els veïns i veïnes d’Almussafes podran gaudir, en unes poques setmanes, d’una Àgora renovada, ja que el consistori d’Almussafes acaba d’emprendre la intervenció urbanística que dotarà de cobertura tèxtil a la gran plaça pública emplaçada en l’històric oval de terra del Parc Central de la localitat. El citat espai a l’aire lliure, reconvertit en Àgora a mitjan any 2015 i complementat amb un edifici que integra banys i sales de camerins és objecte en l’actualitat d’una nova actuació que permetrà assegurar la protecció contra el sol d’aquesta extensa àrea, amb l’objectiu de millorar el confort de la ciutadania en general que es relaxa diàriament en aquesta, així com de les entitats locals que celebren esdeveniments en ella.

L’Ajuntament d’Almussafes conclourà, en un termini màxim de huit setmanes, el projecte de col·locació d’una coberta tèxtil en l’Àgora del parc Central d’Almussafes, una obra adjudicada a l’empresa Arquitectura Tèxtil, S.L i sufragada amb fons municipals amb un import de 132.205 euros.

La plaça pública per als vianants de 906 metres quadrats, antic oval de terra del parc Central i inaugurada l’any 2015, s’ha convertit aquests últims anys en el centre neuràlgic de celebració de multitud d’actes públics de caràcter oficial, principalment culturals i festius, i també seu d’activitats anuals organitzades per les associacions i clubs locals, especialment en les estacions més càlides.

Però el citat espai públic a l’aire lliure també és punt de trobada social diari del públic adult i infantil d’Almussafes. “Els veïns i veïnes de totes les edats d*isfrutan de l’àgora i amb aquesta intervenció urbanística el que pretenem és millorar el confort i l’ús d’aquest espai de convivència diària de totes les famílies, proporcionant-li ombra amb una solució moderna i que compleix amb totes les mesures de seguretat”, destaca l’alcalde, Toni González.

En aquest sentit, el projecte en vies d’execució, planteja una coberta tèxtil amb una membrana lleugera i de colors diferents confeccionada amb un teixit de polièster recobert de PVC per totes dues cares d’alta resistència. Tal com consta en el projecte, la part estructural de la coberta està composta per pòrtics en perfil tubular d’acer calent, formats per un conjunt de bigues en gelosia i pilars, els quals s’ancoren sobre sabates aïllades quadrades de formigó armat.

Tags: Almussafes

Lo + leído

Calendario escolar y Fallas 2026: estos son los 6 nuevos municipios que no tendrán clase el 16 de marzo

El calendario escolar del curso 2025-2026 sigue sumando excepciones de cara a la semana grande…

Busques aparcament a Sagunt? La retirada de cotxes ‘zombis’ ja ha alliberat centenars de places al municipi

Trobar un lloc per a deixar el cotxe a Sagunt és, des d'ara, una tasca…

Hurtos y estafas informáticas lideran la delincuencia en Llíria, Riba-roja y Bétera

El Ministerio del Interior ha arrojado luz sobre el estado de la seguridad ciudadana en…

Otras noticias

7830 policia nacional
La Ribera AltaLa Ribera Baixa

Alzira, Cullera y Sueca cierran 2025 con menos delitos de calle pero en alerta por el auge de las estafas digitales

Por Javier
sueca5
CollaLa Ribera Baixa

Sueca nomena Fill Predilecte a títol pòstum l’artista faller Pasqual Carrasquer Blasco en la Crida

Por Javier
MayoriRocadurantunavisitaauncentreeducatiu
La Ribera Baixa

Cullera solicita a la Conselleria un nuevo colegio ante el aumento de estudiantes

Por Pau Gómez
Passeig Marítim de Cullera.
La Ribera Baixa

Cullera aconsegueix 9 milions d’euros per blindar el seu Passeig Marítim: així serà la gran reforma contra els temporals

Por Toni Cuquerella
1000126940
La Ribera Baixa

Cullera acogerá la III Bienal Mundial del Arroz del 15 al 18 de octubre

Por Pau Gómez
IMG3907.JPG
La Ribera BaixaVino y Gastronomía

Cullera presenta en Madrid Fusión el potencial culinario de su gamba blanca

Por Pau Gómez
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?