ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Almussafes instal·la càmeres smart city per a millorar la seguretat de vehicles i vianants

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 30, 2022
137 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El projecte, el pressupost del qual ascendeix a 19.332 euros, està subvencionat a través de la convocatòria de Smart Cities 2022 de la Diputació de València

Almussafes ja disposa de dispositius smart city per a monitorar els desplaçaments, redistribuir el trànsit, fomentar la mobilitat sostenible, reduir el temps dels desplaçaments, a més de previndre accidents i augmentar la seguretat.

Optimitzar els serveis i convertir-los així en serveis intel·ligents amb la tecnologia adequada és el principal objectiu de la iniciativa que ha posat en funcionament l’Ajuntament d’Almussafes, a través de la seua Regidoria de Seguretat Ciutadana, gràcies a la subvenció concedida per la Diputació de València. “Amb la instal·lació dels huit dispositius en punts estratègics de la nostra població ens avancem a les previsions de l’ONU que assenyalen que, en en 2050, les càmeres intel·ligents seran part fonamental i quotidiana de la ciutadania”, destaca l’edil, Jaime Wic.

Per això l’Ajuntament d’Almussafes ha aconseguit una subvenció de 19,332 euros de la Diputació de València en presentar el seu projecte a la convocatòria de Smart Cities 2022 de l’ens provincial que pretén que els ajuntaments puguen dotar-se de la tecnologia adequada per a optimitzar els serveis que ofereixen, posant a la disposició dels mateixos una plataforma Smart de Codi obert en manera cloud, la Plataforma Connecta que permetrà l’anàlisi de les dades obtingudes a través de dispositius intel·ligents (Big Data).

Millora del flux del trànsit dels vianants i els vehicles

L’aposta de l’executiu local pel sistema smart city, amb càmeres d’última tecnologia amb connexió a Internet i ajustades al Reglament General de Protecció de Dades, possibilitarà el tractament d’informació Big Data i la identificació i detecció intel·ligent de vianants i dels diferents tipus de vehicles que transiten per la població. Amb això, l’Ajuntament d’Almussafes busca l’optimització dels recursos destinats al trànsit i el control de l’acumulació de transeünts i vehicles, dades que s’analitzaran a través de la Plataforma Connecta de la Diputació de València.

La finalitat concreta d’aquesta acció és aconseguir una major eficàcia en la mobilitat local i amb ella les condicions i la qualitat de vida de la nostra ciutadania, a través de la millora de la seguretat, la captació de conductes incíviques, l’anàlisi de patrons i les hores punta, la prevenció d’accidents i l’agilitació del trànsit”, postil·la el regidor de Seguretat Ciutadana, qui incideix en què l’excel·lent treball del departament en la redacció i posterior presentació del projecte ha possibilitat la concessió de la subvenció que ha cobert la totalitat de la inversió.

Els dispositius col·locats en la Ronda Monestir de la Valldigna, els carrers València i Salvador Botella i l’Avinguda Algemesí, instal·lats per l’empresa Sol-Fix, disposen de potents algorismes que detecten en les imatges elements com la matrícula de vehicles, la seua marca, model, color i tipus. A més, Identificaran quantes bicicletes, motos, turismes, furgonetes, camions, autobusos, vehicles de recollida de residus o de neteja viària transiten diàriament pels carrers, així com detalls referits a la seua altura i longitud. Les cambres també distingeixen plaques indicadores de tara i MMA, remolcs i semiremolcs, mercaderies perilloses i mercaderies descarregades en la via pública, així com la caracterització de vianants. Així mateix, es coneixerà el pesatge de vehicles en marxa i si tenen o no sobrepés que puguen deteriorar el paviment.

Tags: Almussafes

Lo + leído

Queràmic abre su primera tienda en Valencia e implanta su innovador método QueEasy para la venta de baños

Queràmic, empresa líder en España en la distribución y venta de productos para el baño,…

Creatividad y arte de la mano de Artistas Falleros: talleres y decoraciones que ponen el valor la tradición fallera valenciana

Si hay una tradición valenciana que destaca por asombrar al mundo con espectaculares figuras llenas…

Confirman por ADN que el cuerpo hallado en el río Turia es del vecino de Pedralba que desapareció hace un año arrastrado por la dana

Los análisis de ADN han confirmado que el cadáver localizado el pasado martes en el…

Otras noticias

Visita a la que serà casa museu de Sueca de la lluita antifeixista.
La Ribera Baixa

La casa de Sueca d’una supervivent d’un camp de concentració nazi es convertirà en un museu de la lluita antifeixista

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
La Ribera Baixa

Piden 18 años y medio de cárcel por dos intentos de homicidio tras un tiroteo en un casal fallero de Sueca

Por Javier
Els bombers han hagut de realitzar diferents actuacionsa Gandia.
La Ribera BaixaLa Safor

Aemet eleva a aviso rojo la alerta por lluvias torrenciales de hasta 100 litros en una hora en el litoral sur de València

Por Toni Cuquerella
premiadosconcursopinturaLliria2025
CulturarteEl Camp de TúriaL' Horta SudLa Marina AltaLa Ribera Baixa

El suecano Guillermo Santana gana el Concurso de pintura rápida “José Manaut” de Llíria

Por Redacción ComarcalCV
d17cdcb7 3599 4e4a a241 442f074882af
El Camp de TúriaL' Horta SudL'Horta NordLa Plana AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Alaquàs, Bétera, Castellón, Cullera, Gandia, Paterna, Picanya, Quart de Poblet y Torrent logran las máximas distinciones en la VIII Gala de Viles en Flor

Por Javier
Los bomberos han tenido que realizar diferentes actuaciones durante la pasada noche.
ComarcalL' Horta SudL'Horta NordLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Las lluvias torrenciales obligan a más de 60 intervenciones de los bomberos en la provincia de València centradas en la costa

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?