ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Alcúdia de Crespins instal·la dos radars pedagògics per a controlar la velocitat en els accessos a la població

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 26, 2022
47 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La finalitat d’aquests, que informen, però no sancionen, és conscienciar als conductors de la velocitat a la qual estan circulant per tal que la disminuïsquen

La Regidoria de Seguretat Ciutadana de l’Alcúdia de Crespins hi ha instal·lat dos radars pedagògics en els accessos a la població amb l’objectiu de controlar la velocitat i d’aquesta manera garantir la seguretat viària. Un fet que situa a l’Alcúdia de Crespins com una de les poques localitats d’Espanya que compten amb un sistema de control de velocitat mitjançant panells informatius amb codi de colors, els quals, mostren en color vermell quan el vehicle excedeix de la velocitat màxima permesa, o en color verd quan circulen a una velocitat concorde a la via.

A més a més, la particularitat d’aquests radars pedagògics és que només mesuren i informen de la velocitat però no sancionen. La finalitat d’aquests, com ha assenyalat l’alcalde i regidor de l’àrea, Pepe Garrigós, és «conscienciar als conductors de la velocitat a la qual estan circulant per tal que la disminuïsquen i alhora recollir dades del comportament dels vehicles en els punts escollits».

Així mateix, Garrigós ha explicat que la decisió d’instal·lar els panells pedagògics va ser presa després de la finalització de la campanya de radar que es va realitzar durant el mes de setembre de 2021, i el que es pretén és «disminuir significativament la velocitat a la qual circulen els vehicles quan accedeixen al nucli urbà», ja que com ha manifestat l’alcalde: «Els resultats obtinguts en el mesurament del radar mòbil van ser inquietants pel fet que gran quantitat de vehicles duplicaven àmpliament la velocitat màxima permesa i fins i tot alguns la triplicaven amb escreix».

Finalment, és important destacar, com ha matisat el primer edil que «els radars pedagògics tenen un impacte psicològic immediat en els conductors perquè redueixen considerablement la velocitat, evitant accidents de circulació, ja que es redueix fins a un 25% la velocitat dels vehicles en els trams en els quals estan instal·lats».

Tags: Alcúdia De Crespins

Lo + leído

Vicente Arques renueva liderazgo en el PSOE de l’Alfàs del Pi

Vicente Arques ha sido nuevamente proclamado Secretario General del PSOE en l’Alfàs del Pi, continuando…

Paula Cabanilles, Padrina de la Semana Santa de Gandia y Cambrera del Crist Ressuscitat 2026

En una emotiva ceremonia celebrada en los jardines de Foment, Paula Cabanilles ha sido nombrada…

La Generalitat regenerará más de 1.500 hectáreas con dos nuevos parques anti-inundaciones en el Turia y el Barranco del Poyo

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha anunciado la creación de dos grandes parques…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?