ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El PSPV de la Vall d’Albaida reclama “més gestió i menys disputes partidistes” al si de la Mancomunitat

El PSPV-PSOE manté la confiança amb el president, Alejandro Quilis, per dur endavant “una legislatura que aprofundisca en les dinàmiques positives dels últims anys per consolidar serveis a ajuntaments i ciutadania”
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 13, 2023
231 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5091 fede vidal

El PSPV de la Vall d’Albaida manté l’aposta “per una Mancomunitat de gestió en la que prime el benestar dels ajuntaments i de la ciutadania per damunt dels interessos partidistes”, en paraules del secretari general, Fede Vidal.

Així, els socialistes, reunits aquest dilluns, 11 de desembre, mantenen la seua aposta per una correlació de forces “equitativa i que reflexe la voluntat del veïnat expressada en les últimes eleccions locals amb una represen-tativitat uniforme entre els principals partits (PP, PSPV, Ens Uneix i Compromís) formada per tres membres i amb la presència també de les formacions locals amb un integrant cadascuna”.

De fet, el PSPV de la Vall d’Albaida confia que el president, Alejandro Quilis, siga capaç “d’armar una dinàmica de treball compartit basada en la confiança entre partits per dur endavant projectes procedents de les legislatures anteriors i d’altres que puguen posar-se en marxa en benefici de la millora de la gestió diària dels nostres consistoris i, conseqüentment, del veïnat de la Vall d’Albaida”. Per això, referma que “la presidència de la Mancomunitat constitueix un tema resolt i ara és el moment del què volem fer i per als socialistes, sens dubte, la resposta avança en la consolidació de les oficines comarcals per ajudar els consistoris dels municipis més menuts en un moment en què l’agenda AVANT ha desaparegut de les prioritats de la Generalitat de Carlos Mazón o l’execució del Pla de sostenibilitat turística”.

Així doncs, els socialistes apunten que “aquelles formacions que vullguen treballar per la Vall d’Albaida des de criteris d’eficiència i de servei, es trobaran amb el nostre suport; en canvi, els partits que es dediquen a la confrontació i a revertir la voluntat ciutadana amb estratègies d’èpoques passades, es trobaran amb la nostra oposició”. En definitiva, el PSPV de la Vall d’Albaida conclou que “és el moment dels acords i de posar-se mans a l’obra de bastir una comarca que compta amb una eina de vertebració fonamental com és la Mancomunitat que no pot capitalitzar cap força política perquè pertany a tots i cadascun dels nostres veïns”.

Tags: admin Albaida

Lo + leído

Un cotxe es precipita a l’aigua al Port de Gandia i es salda amb una dona morta i la conductora detinguda

Una jove de 20 anys va morir anit al port de Gandia, després que el…

Johnny Depp dona 65.000 dólares a Asociación Musical de Massanassa afectada por la dana

El reconocido actor estadounidense Johnny Depp ha tenido un gesto de gran generosidad al donar…

El ple de Xàtiva aprova el principi d’acord amb l’església per recuperar els 8.000 metres de sòl públic que s’havia immatriculat

L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat per unanimitat en el ple municipal la proposta d’acord transaccional…

Otras noticias

PlenoDiputacionfotoAbulaila3 3
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

La Diputación invierte más de 2,3 millones en Enguera, Navarrés, Benigànim, Aielo de Rugat o Llosa de Ranes

Por Redacción ComarcalCV
448 ontinyent hospital
La CosteraLa Vall d'Albaida

La falta de personal técnico en diagnóstico por imagen afecta a los hospitales de Xàtiva y Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Membres de l'expedició valenciana a Brussel·les.
La Vall d'Albaida

Ontinyent presenta a Brussel·les la seua resposta exemplar a la dana de 2019 com a model europeu de resiliència

Por Toni Cuquerella
La regidora de Cementeri d'Ontinyent, Helena Gandia.
La Vall d'Albaida

Ontinyent programa accions de visibilització per commemorar el ‘dol perinatal’

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?