ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El PSPV reivindica les polítiques socialistes dels últims 7 anys en un acte a Aielo de Malferit amb Ximo Puig

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 20, 2022
174 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

També va assistir el vicepresident de la Diputació de València i president del PSPV provincial, Carlos Fernández Bielsa

Més de 200 persones es van aplegar aquest divendres, 17 de juny, al centre social d’Aielo de Malferit en un acte del PSPV de la Vall d’Albaida per reivindicar les polítiques dutes per la Generalitat Valenciana, la Diputació de València i els nombrosos ajuntaments socialistes de la comarca durant els darrers set anys.

Junt a militants i simpatitzants, i una representació del teixit socioeconòmic de la comarca, l’acte va comptar amb la presència del president de la Generalitat, Ximo Puig; de la consellera de Justícia, Interior i Administració pública, Gabriela Bravo; del vicepresident de la institució provincial, Carlos Fernández Bielsa; dels directors generals de l’Agenda AVANT, Jeannette Segarra, i d’Alta tecnologia, Inversions i Infraestructura de la Conselleria de Sanitat universal i Salut pública, Jaime Peris, entre altres.

El president de la Generalitat va anticipar que “l’any que ve estrenarem un nou hospital a Ontinyent” alhora que reivindicava que “ara reobrim escoles que abans es tancaven” com ja havia destacat anteriorment la secretària comarcal d’Igualtat i alcaldessa de Benissuera, Càtia Lopes, qui afirmava que els pobles més menuts “només podem tirar endavant amb les polítiques progressistes del Consell de Ximo Puig”. Per això, Lopes defensava el canvi de tendència ja que “si retallem els serveis bàsics del món rural, perdem oportunitats”, qüestió en la que aprofundia Puig a l’afirmar que “aquesta és la comunitat que més està fent per la lluita contra el despoblament”.

En aquest sentit, el secretari comarcal del PSPV, Fede Vidal, incidia que “no podem permetre’ns ni un pas enrere a favor de la dreta retalladora” ja que les polítiques implementades des dels governs socialistes estan permetent que “tots els indicadors econòmics de la Vall d’Albaida marquen una tendència positiva”. Igualment, Carlos Fernández Bielsa afegia que “estem demostrant que la política i la democràcia són instruments claus per a millorar la vida de la gent” mentre Ximo Puig apuntava que “ara tenim les millors xifres d’ocupació de la sèrie histò-rica amb més de dos milions de persones afiliades a la Seguretat social”.

Així mateix, el president provincial dels socialistes encoratjava els presents ja que “som el partit de les oportunitats, de la conquesta de drets i de la protecció de totes les persones” per la qual convidava a demostrar que “tenim un projecte transformador i amb futur” i defensava el “municipalisme com a aproximació de l’acció política a la ciutadania mitjançant la relació directa amb el veïnat”. Igualment, Fernández Bielsa apuntava que “les dades de la nostra gestió ens avalen i també l’experiència perquè creiem amb fermesa que les polítiques públiques mi-lloren la societat en conjunt”.

Finalment, Ximo Puig concloïa que “hem d’enfortir l’estat de benestar i el nostre model d’igualtat i de justícia social” dins del “canvi de paradigma” aconseguit amb l’arribada de la gigafactoria de Volkswagen. De fet, el cap del Consell augurava que “entrem en una dècada d’oportunitats i les aprofitarem per a la transició energètica i el canvi de model productiu” mentre considerava la Vall d’Albaida com un “espai fonamental en el projecte socialista que és per a la gran majoria de la societat valenciana”.

Tags: Aielo de Malferit

Lo + leído

Fin a la falta de aparcamiento en Chiva: el Ayuntamiento compra el parking del centro que abrirá antes del verano

El Ayuntamiento de Chiva ha dado un paso fundamental para poner fin a los históricos…

Phygital: cómo unir lo digital y lo presencial en activaciones de marca

El comportamiento del consumidor ha cambiado de forma radical en los últimos años. Las personas…

Sagunt recupera el port mil·lenari: dels seus orígens ibers a la seua esplendor romana, el Grau Vell obri la seua història

L’Ajuntament de Sagunt ha formalitzat aquest dijous la recepció definitiva dels treballs de condicionament i…

Otras noticias

Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
DSC06562b
La Vall d'Albaida

El festival de circ i teatre d’Ontinyent porta espectacles a tots els barris del 20 al 28 de desembre

Por Redacción ComarcalCV
LLibreJuanCaparros e1765094976343
CulturarteLa Vall d'Albaida

El Magnànim publica ‘Ontinyent, els anys decisius’ con fotografías de Juan Caparrós

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'Albaida

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
DSC08967b1
La Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa un Laboratori Urbà per a la participació de la comunitat universitària

Por Redacción ComarcalCV
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?