lunes, 23 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Investigat el propietari de quatre gossos a Aielo de Malferit per un delicte contra els animals, dels quals tres han mort

A l'arribada dels agents 2 dels animals ja estaven morts i en avançat estat de descomposició
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 4, 2024
57 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
4363 aielo malferit gos maltractat

La Guàrdia Civil de València investiga a un home de 40 anys com a autor d’un delicte contra els animals per l’abandó de 4 exemplars de gossos, raça llebrer a Aielo de Malferit.

Rebut avís de la central per un suposat abandó animal, els agents, en suport d’una patrulla de Policia Local de la localitat, es desplacen fins a Aielo de Malferit.

Una vegada en el lloc, es constata que es tracta d’una parcel·la agrícola d’uns 1.406 metres quadrats, on s’observa situada una instal·lació d’obra per a albergar gossos, la qual està composta per sis departaments.

A l’interior de la instal·lació, s’observen quatre cans de raça podenco, dels quals hi ha dos cans morts i els altres dos es troben vius, però en molt mal estat higienicosanitari.

En el lloc, s’aprecia una abundant acumulació de femta i orina de gos de diversos dies, així com gran presència de paparres (Ixodoidea) per totes les instal·lacions. Després d’observar el mal estat dels animals que encara es troben vius, per part dels Agents actuants, es procedeix a la urgent pràctica de gestions amb protectores i veterinaris per al trasllat dels mateixos a un centre veterinari.

Sobre les 17.15 hores, els animals que encara es troben vius (una femella i un mascle), són traslladats al Centre Veterinari de Canals amb un diagnòstic de condició corporal de caquèxia, infestació per paparres i puces amb ferides i úlceres per tot el cos, i un grau de deshidratació major de 10%.

Posteriorment, es té coneixement que la femella, també mor a les 7 a. m. de la matinada de l’endemà i el mascle és donat d’alta i traslladat a les instal·lacions d’una casa d’acolliment. Sobre les 18.00 hores, per part d’un altre veterinari, es procedeix a l’alçament dels cadàvers dels dos gossos ja morts (podencos-femella) i traslladats a un altre centre veterinari per a la realització de la corresponent necropsia i determinació de la causa de la mort. En el moment de la retirada dels cadàvers, els mateixos es troben en avançat estat de descomposició, elevat grau de caquèxia i deshidratació, amb abundant parasitación per paparres.

Després de la corresponent investigació es procedeix a la identificació del titular dels animals, un home de 40 anys i de nacionalitat espanyola. Es procedeix a la seua investigació com a autor d’un Delicte contra els Animals per l’abandó de 4 exemplars de gossos, de raça podenco.

Així mateix, i al marge de la comissió d’il·lícit penal, es procedeix a formular també 11 denúncies per suposades infraccions administratives a la Llei 2/2023, de Protecció, Benestar i Tinença d’Animals de Companyia i altres mesures de Benestar Animal a la Comunitat Valenciana.

Les diligències han sigut entregades en la Fiscalia de Medi Ambient de València i al Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 d’Ontinyent.

Tags: Aielo de Malferit

Lo + leído

Cullera té un nou mirador a la mar en el vessant del castell després de derrocar un restaurant en ruïnes abandonat

Cullera té un nou mirador des d'on observar la mar Mediterrània. Es tracta d'un nou…

La empresa alicantina MaxiTrofeo apunta al liderazgo nacional gracias a su apuesta por la innovación, la calidad y el servicio al cliente

En una nave industrial de Xixona, entre el aroma a turrón y el ritmo constante…

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Caixa Ontinyent ha celebrat aquest dijous la seua Assemblea General ordinària, amb l'assistència del 65%…

Otras noticias

Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
La Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
Auditor
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?