ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Agullent impulsa dos projectes d’instal·lacions fotovoltaiques en col·laboració amb la comunitat local

Agullent s’abastirà d’energia solar en dos dels edificis municipals gràcies a la instal·lació de panells fotovoltaics
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 13, 2024
397 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5633 agullent installacio fotovoltaica

L’Ajuntament d’Agullent posa en marxa dos importants projectes d’instal·lació de panells fotovoltaics en un esforç conjunt per a promoure la sostenibilitat i la participació ciutadana en la generació d’energia neta.

La primera d’ells està realitzant-se a la coberta del mateix ajuntament, instal·lant vint-i-dos panells fotovoltaics amb l’objectiu de cobrir part de les necessitats energètiques de l’edifici i reduir la dependència de fonts d’energia convencionals. La segona instal·lació es posarà a la coberta de la sala multiusos, sent un primer pas dins del projecte d’energia comunitària que ha impulsat l’ajuntament.

Pau Muñoz, alcalde d’Agullent, ha expressat el seu suport a aquests projectes afirmant que “estem compromesos amb la protecció del medi ambient i el desenvolupament sostenible en el nostre poble. La instal·lació de panells solars en l’edifici municipal i a la sala multiusos marca un pas important cap a la reducció de la nostra petjada de carboni i el foment de les energies renovables”.

Les dos instal·lacions estan subvencionades al 60% i al 50%, respectivament, pel Programa Reacciona 2023 i per l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) i aconseguiran, en el cas de l’edifici de l’ajuntament, estalviar fins a un 50% del consum d’energia.

En paral·lel a aquestes instal·lacions, l’Ajuntament d’Agullent està liderant la creació d’una comunitat energètica local (CEL) amb la col·laboració del veïnat d’Agullent. La Comunitat Energètica d’Agullent busca fomentar la implicació ciutadana en la transició cap a un model energètic més sostenible i descentralitzat, i la instal·lació dels panells fotovoltaics a la coberta de la sala multiusos és la primera de les accions.

«La participació dels nostres veïns i veïnes en la Comunitat Energètica d’Agullent és fonamental per a l’èxit d’aquest projecte. Estic segur que junts aconseguirem fer una diferència significativa en la lluita contra el canvi climàtic i la promoció d’un futur més sostenible per al nostre poble», afirma l’alcalde, qui, de la mateixa manera convida “a tot el veïnat a unir-se a aquesta iniciativa i a participar activament en la construcció d’un futur més net i sostenible per a Agullent i els seus habitants».

Tags: admin Agullent

Lo + leído

El Concurs Internacional de Fideuà de Gandia fa història amb un rècord de països participants

La fideuà de Gandia consolida la seua hegemonia com a ambaixadora de la gastronomia valenciana…

De Calles a Alpuente: la rebelión de La Serranía contra la despoblación de la ‘España vaciada’

En el corazón del interior de Valencia, una comarca ha decidido cambiar el guion que…

Los embalses del Júcar registran su segundo mejor nivel en 35 años y garantizan la campaña de riego

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) encara la inminente campaña de riego con unas perspectivas…

Otras noticias

Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?