ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Agullent impulsa dos projectes d’instal·lacions fotovoltaiques en col·laboració amb la comunitat local

Agullent s’abastirà d’energia solar en dos dels edificis municipals gràcies a la instal·lació de panells fotovoltaics
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 13, 2024
293 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5633 agullent installacio fotovoltaica

L’Ajuntament d’Agullent posa en marxa dos importants projectes d’instal·lació de panells fotovoltaics en un esforç conjunt per a promoure la sostenibilitat i la participació ciutadana en la generació d’energia neta.

La primera d’ells està realitzant-se a la coberta del mateix ajuntament, instal·lant vint-i-dos panells fotovoltaics amb l’objectiu de cobrir part de les necessitats energètiques de l’edifici i reduir la dependència de fonts d’energia convencionals. La segona instal·lació es posarà a la coberta de la sala multiusos, sent un primer pas dins del projecte d’energia comunitària que ha impulsat l’ajuntament.

Pau Muñoz, alcalde d’Agullent, ha expressat el seu suport a aquests projectes afirmant que “estem compromesos amb la protecció del medi ambient i el desenvolupament sostenible en el nostre poble. La instal·lació de panells solars en l’edifici municipal i a la sala multiusos marca un pas important cap a la reducció de la nostra petjada de carboni i el foment de les energies renovables”.

Les dos instal·lacions estan subvencionades al 60% i al 50%, respectivament, pel Programa Reacciona 2023 i per l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) i aconseguiran, en el cas de l’edifici de l’ajuntament, estalviar fins a un 50% del consum d’energia.

En paral·lel a aquestes instal·lacions, l’Ajuntament d’Agullent està liderant la creació d’una comunitat energètica local (CEL) amb la col·laboració del veïnat d’Agullent. La Comunitat Energètica d’Agullent busca fomentar la implicació ciutadana en la transició cap a un model energètic més sostenible i descentralitzat, i la instal·lació dels panells fotovoltaics a la coberta de la sala multiusos és la primera de les accions.

«La participació dels nostres veïns i veïnes en la Comunitat Energètica d’Agullent és fonamental per a l’èxit d’aquest projecte. Estic segur que junts aconseguirem fer una diferència significativa en la lluita contra el canvi climàtic i la promoció d’un futur més sostenible per al nostre poble», afirma l’alcalde, qui, de la mateixa manera convida “a tot el veïnat a unir-se a aquesta iniciativa i a participar activament en la construcció d’un futur més net i sostenible per a Agullent i els seus habitants».

Tags: admin Agullent

Lo + leído

Benidorm empieza a pedir un rescate al Gobierno para hacer frente a la indemnización de 352 millones que tiene que pagar

El Ayuntamiento de Benidorm pide el rescate al Gobierno para evitar el colapso de sus…

El temporal ‘Kristin’ deja una herida en Altea y más de 300 intervenciones de los bomberos en València

El paso de la borrasca Kristin por la Comunitat Valenciana ha dejado este miércoles un…

Com l’alcaldessa de Llaurí dona un baló d’oxigen a Pedro Sánchez al Congrés dels Diputats

El panorama polític al Congrés dels Diputats ha experimentat un canvi rellevant aquest dimecres després…

Otras noticias

busurba21
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitza el bus urbà amb noves marquesines digitals i tòtems informatius

Por Redacción ComarcalCV
Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?