ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Agullent impulsa dos projectes d’instal·lacions fotovoltaiques en col·laboració amb la comunitat local

Agullent s’abastirà d’energia solar en dos dels edificis municipals gràcies a la instal·lació de panells fotovoltaics
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 13, 2024
252 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5633 agullent installacio fotovoltaica

L’Ajuntament d’Agullent posa en marxa dos importants projectes d’instal·lació de panells fotovoltaics en un esforç conjunt per a promoure la sostenibilitat i la participació ciutadana en la generació d’energia neta.

La primera d’ells està realitzant-se a la coberta del mateix ajuntament, instal·lant vint-i-dos panells fotovoltaics amb l’objectiu de cobrir part de les necessitats energètiques de l’edifici i reduir la dependència de fonts d’energia convencionals. La segona instal·lació es posarà a la coberta de la sala multiusos, sent un primer pas dins del projecte d’energia comunitària que ha impulsat l’ajuntament.

Pau Muñoz, alcalde d’Agullent, ha expressat el seu suport a aquests projectes afirmant que “estem compromesos amb la protecció del medi ambient i el desenvolupament sostenible en el nostre poble. La instal·lació de panells solars en l’edifici municipal i a la sala multiusos marca un pas important cap a la reducció de la nostra petjada de carboni i el foment de les energies renovables”.

Les dos instal·lacions estan subvencionades al 60% i al 50%, respectivament, pel Programa Reacciona 2023 i per l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) i aconseguiran, en el cas de l’edifici de l’ajuntament, estalviar fins a un 50% del consum d’energia.

En paral·lel a aquestes instal·lacions, l’Ajuntament d’Agullent està liderant la creació d’una comunitat energètica local (CEL) amb la col·laboració del veïnat d’Agullent. La Comunitat Energètica d’Agullent busca fomentar la implicació ciutadana en la transició cap a un model energètic més sostenible i descentralitzat, i la instal·lació dels panells fotovoltaics a la coberta de la sala multiusos és la primera de les accions.

«La participació dels nostres veïns i veïnes en la Comunitat Energètica d’Agullent és fonamental per a l’èxit d’aquest projecte. Estic segur que junts aconseguirem fer una diferència significativa en la lluita contra el canvi climàtic i la promoció d’un futur més sostenible per al nostre poble», afirma l’alcalde, qui, de la mateixa manera convida “a tot el veïnat a unir-se a aquesta iniciativa i a participar activament en la construcció d’un futur més net i sostenible per a Agullent i els seus habitants».

Tags: admin Agullent

Lo + leído

Un liderazgo que da sentido al Colegio

El liderazgo en una institución profesional no se mide únicamente por la capacidad de tomar…

Ana Arbaizar advierte de las dificultades impuestas por el Colegio de Médicos para votar

La candidatura a las elecciones del Ilustre Colegio Oficial de Médicos de Valencia (ICOMV) encabezada…

Riba-roja abre la convocatoria de alquiler joven y social: pisos desde 49 metros cuadrados

El Ayuntamiento de Riba-roja de Túria ha impulsado la apertura de una nueva convocatoria de…

Otras noticias

BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
SIBILLA20241
CulturarteLa Vall d'AlbaidaNavidad

Ontinyent celebra el Cant de la Sibil·la en l’església de Santa Maria

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'AlbaidaNavidad

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'AlbaidaNavidad

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
DSC06562b
La Vall d'Albaida

El festival de circ i teatre d’Ontinyent porta espectacles a tots els barris del 20 al 28 de desembre

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?