ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El col·lectiu LGTBI Vall Diversa critica la recepció oficial de l’ambaixador d’Uzbekistan a l’Ajuntament d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado agosto 26, 2022
245 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Des de l’entitat reconeixen el compromís amb l’organització, però mostren el rebuig a la visita i la recepció oficial

El col·lectiu LGTBI de la Vall d’Albaida Vall Diversa ha criticat la recepció oficial que s’ha fet a l’Ajuntament d’Ontinyent a l’ambixador d’Uzbekistan. «Ens hem quedat de pasta de moniato», afirmen des de la formació afirmant que «el govern d’Uzbekistan representa el passat, l’odi, tot allò que volem eliminar dels nostres carrers».

Destaquen que en la recepció han participat «tots els grups municipals sense cap excepció», però alhora també reconeixen que «sabem que el consistori vol avançar i que té un fort compromís amb la nostra organització, se’ns fa impossible no mostrar el nostre rebuig a aquesta visita, i sobretot a la recepció oficial».

Expliquen des de Vall Diversa que «Uzbekistan està condemnat per les Nacions Unides com un país que vulnera els drets humans, on la llibertat d’expressió, associació i reunió estan restringits. On segons Amnistia Internacional, les persones LGTBIQ+ són jutjades per ‘sodomia’ com a delicte del Codi Penal. On més de mig centenar de persones estan empresonats pel simple fet d’estimar, i torturats per fer que no tornen a ‘delinquir'».

D’una altra banda també apunten que «sabem que la comparsa dels Mudéjares, ha tingut un gest solidari amb el fet de confeccionar els vestits allà, però això no dona cap peu per fer cap recepció oficial a l’ajuntament, tenint en compte tot l’exposat. Volem pensar que el motiu d’aquesta recepció ha sigut la d’intentar donar un impuls a les Festes de Moros i Cristians d’Ontinyent cap a bé d’interès turístic internacional. Però cal pensar la imatge internacional que haurà donat aquest fet, i sobretot per part de tot el col·lectiu LGTBI com també el feminista».

Amb tot conclouen que «confiem que açò no torne a passar, i esperem que si l’any que ve es convida des de alguna comparsa o des de el consistori a un govern d’altre país, que no siga molt demanar que allà no es vulneren els drets humans». Finalment realitzen una proposta com que el pròxim any «podríem convidar conjuntament la Primera Ministra finlandesa, Sanna Marin, i tot el que ella representa, i així mostrar que les festes d’Ontinyent són i seran unes festes lliures i diverses».

Tags: Ador

Lo + leído

Juan Romero (Compromís) assumeix l’alcaldia de Marines en compliment del pacte de govern amb el PSPV

L'Ajuntament de Marines ha formalitzat aquest cap de setmana un relleu en la seva màxima…

La Policía Nacional interviene en una guardería de Algemesí: así trataba a los niños la propietaria que ha sido detenida

La Policía Nacional ha detenido a una mujer de 55 años, propietaria de una guardería…

Líderes europeos abordan el reto demográfico y el futuro del mundo rural

Durante dos días, en Torremolinos se ha celebrado el seminario internacional con participantes de distintos…

Otras noticias

Foto1 9
La Vall d'Albaida

Cinco detenidos por 14 robos con fuerza en bares y gasolineras de la Vall d’Albaida

Por Redacción ComarcalCV
busurba21
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitza el bus urbà amb noves marquesines digitals i tòtems informatius

Por Redacción ComarcalCV
Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?