BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
domingo, 15 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Plana Baixa

Borriana aprova la ubicació definitiva de la nova depuradora per a la que s’invertiran 35 milions d’euros

La parcel·la on es construirà la nova depuradora de la ciutat es troba en els camins Llombai i la Pedrera, lluny de la costa i del nucli urbà
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 2, 2024
58 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
3429 borriana cami pedrera

L’Ajuntament de Borriana ha aprovat en Ple per majoria la ubicació definitiva per a la construcció de la nova depuradora en el municipi. Finalment, se situarà en els camins Llombai i la Pedrera, lluny de la costa i del nucli urbà, situada sobre uns terrenys de 35.025 metres quadrats d’extensió.

La infraestructura suposarà la major inversió de la Generalitat Valenciana en la història del municipi amb un pressupost d’al voltant de 35 milions d’euros i comptarà amb l’última tecnologia per a garantir el tractament adequat d’aigües residuals i la reutilització d’aquestes aigües, per a l’ús de reg en l’agricultura, convertint a Borriana en una localitat més ecològica i sostenible.

Està previst que atés que s’ha iniciat el procés de licitació del projecte es puguen començar les obres a la fi de 2025 amb un termini d’execució aproximat de 24 mesos.

L’actual depuradora, construïda en 1982 en la zona de la Serratella-Los Arcos, ha sigut sotmesa a reparacions periòdiques que no han permés resoldre els problemes, tant d’avaries com de males olors. La construcció de la nova depuradora permetrà el desenvolupament de la costa sud de Burriana, històricament abandonada, així com de nous projectes urbanístics, garantint el tractament adequat d’aigües residuals i reutilitzant estes aigües per a l’ús de reg en l’agricultura.

“Borriana fa un pas més per a comptar amb l’última tecnologia en la reutilització d’aigües residuals, que suposarà situar a la ciutat a l’avantguarda en sostenibilitat, ecologia i economia circular en el tractament d’aigües”, ha explicat l’alcalde Burriana, Jorge Monferrer.

Tags: Ador
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Éxito de la segunda edición del programa de Naturalización de las Aulas de Caixa Popular y Fundación BIOPARC

Lo que empezó como un proyecto experimental ya se puede asegurar que se ha convertido…

La sostenibilitat de l’Agenda 2030, eix central del nou pla estratègic de Caixa Ontinyent

Coincidint amb la recent commemoració del Dia Mundial del Medi Ambient, Caixa Ontinyent ha publicat…

El Gobierno de Catarroja cumple dos años marcado por la emergencia de la DANA y con la vista puesta en la reconstrucción

El Gobierno municipal de Catarroja, formado por la coalición entre PSPV y Compromís, cumple este…

Otras noticias

15 02 EmpleoPublico
La Plana Baixa

Burriana y ACODIS establecen prioridades para la accesibilidad en la Plana Baixa

Por Redacción ComarcalCV
Sala de la nova residència de la Vall d'Uixó.
La Plana Baixa

L’Ajuntament de la Vall d’Uixó reserva 64 places públiques en el nou centre residencial per a majors

Por Toni Cuquerella
WhatsApp Image 2025 05 05 at 10.37.47
AgronewsLa Plana Baixa

Almassora, Burriana i Vila-real impulsen una estratègia conjunta per impulsa una estratègia municipal comuna per a controlar els senglars amb subvencions autonòmiques

Por Agronews
03ECBBC0 9FED 4646 896A 00ABA9EF20A7
AgronewsEl Camp de MorvedreLa Plana Baixa

La Marjal d’Almenara ja té un òrgan de gestió hídrica

Por Agronews
JABALI 1 1024x576 1
AgronewsLa Plana Baixa

Burriana actua contra la sobrepoblació de porcs senglars per a protegir els cultius i la seguretat viària

Por Agronews
Visita institucional al IES Jaume I de Burriana.
La Plana Baixa

La Generalitat desbloquea el IES Jaume I de Burriana con una inversión de 22,2 millones tras casi 4 años paralizado

Por Toni Cuquerella
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?