ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent desbloqueja el servei de transport per a usuaris del Centre de Dia procedents de la Costera

L’Ajuntament accelera els tràmits per a la licitació del servei i avança els diners perquè puga prestar-se el servei des del pròxim 3 d'abril
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 23, 2023
33 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
9072 ontinyent centre dia reunio
650x80_2_ola_CAS

L’Ajuntament d’Ontinyent ha desbloquejat el servei de transport per a persones usuàries del Centre de Dia de Persones amb Diversitat Funcional d’Ontinyent procedents de la comarca de la Costera, que comptaran des del pròxim 3 d’abril amb una línia regular de transport.

La regidora de Política per a les Persones, Paula Soler, i la directora del centre, Susi Rodríguez, així ho confirmaven aquest dimecres a familiars de les persones afectades en una reunió que tenia lloc en el propi Centre de Dia, en la qual a més s’abordaven també les rutes i horaris. Cal recordar que els usuaris, residents en Xàtiva, Llocnou d’en Fenollet i Canals, van ser assignats en 2019 al centre de dia d’Ontinyent, però no comptaven amb cap servei públic de transport per part de l’administració autonòmica.

Paula Soler explicava que “després de moltes gestions davant la Conselleria de Polítiques Inclusives, finalment s’ha desbloquejat la situació. Hem rebut finalment resposta favorable a la petició de dotació econòmica per part de la Generalitat per a aquesta nova línia, i per no perdre temps i accelerar els tràmits, ja teniem fet el treball: hem elaborat plec de condicions, per a així ara poder començar la licitació, i mentre es duu a terme aquesta, des de l’Ajuntament farem un contracte menor (menys de 15000 euros mes iva) que permetrà posar en marxa el servei el dia 3 d’abril, avançant així uns diners que després se’ns retornaran”, explicava.

La regidora, la directora del centre i les famílies usuàries coincidien en mostrar la seua satisfacció per la resolució a aquest assumpte després de mesos de treball intens.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?