ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia un programa de tallers amb el plantejament intergeneracional del nou edifici del carrer Delme

Jorge Rodríguez visita les obres del pioner espai de convivència entre persones joves i majors, que inclourà 1000m2 amb habitatges i centre social, d’oci i cultural
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 27, 2023
165 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2008 ontinyent centre intergeneracional carrer delme

L’Ajuntament d’Ontinyent va a iniciar al mes d’abril un nou program de tallers intergeneracionals, amb la participació de persones joves i majors, seguint el plantejament amb el que s’està construït el nou Centre Integeneracional del Carrer Delme.

L’alcalde de la ciutat, Jorge Rodríguez, acompanyat dels regidors Óscar Borrell (Territori), José Rafael Sanchis (Majors Actius) i Jordi Vallés (Joventut), visitava aquest dilluns les obres del nou centre, una actuació que executa l’empresa local Construcciones Francés amb un pressupost de 1’33 milions d’euros IVA inclós, cofinançada al 50% per fons europeus FEDER del programa EDUSI. En paraules de Jorge Rodríguez, “és un espai on anem a trencar les barreres existents en l’atenció a joves i majors, per treballar amb altra mirada de cara al futur, amb un punt de vista intergeneracional que enriquirà a uns i a altres”.

El projecte suposa l’enderroc d’un edifici de titularitat municipal al bloc de cases sense ús dels números 1,3 i 5 del carrer Delme, que donarà pas a un edifici que mantindrà la façana protegida però que pasarà a contindre 2 plantes de centre social, d’oci i cultura; altres 2 amb habitatges per a gent jove i també persones majors; i un gran pati, amb una superficie total de 1000 m².

Mentre conclouen les obres, que es desenvoluparan fins al mes de desembre, l’Ajuntament va a iniciar aquest mes d’abril un programa de tallers intergeneracionals que els regidors José Rafael Sanchis i Jordi Vallés coincidien en destacar com a “innovadors i molt adients per anar treballant en eixe contacte intergeneracional que volem que existisca en el nou centre”. Així, el 1 d’abril començarà un curs de cuina d’emancipació jove; del 18 al 20 d’abril un taller de competències digitals que s’impartirà al centre del Llombo, el CIM de Sant Rafel i al Centre de Majors de Sant Josep; del 18 al 21 Jocs tradicionals als centres d’Educacio Secundaria dins la setmana pedagógica; eixa mateixa setmana contacontes en Ludoteca; i el 26 d’abril una visita al Museu Tèxtil.

A més, hi haurà un taller tecnològic per a joves de 12 a 18 anys del 11 al 14 d’abril dedicats a les ulleres VR; robòtica educativa; construcció amb Legos i Nerf; i a programació i vol de drons. D’altra banda , les activitats previstes per a commemorar el Dia del Llibre (23 d’abril) , serien de moment el contacontes: «endevinacontes» per al dijous 20 d’abril; i 2 Tallers de manualitats i habilitats lectores a la Biblioteca Sant Josep; divendres 21 i dimecres 26 d´abril. Les inscripcions es podran fer tant al Casal Jove com als centres de majors.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Xàtiva es projecta a FITUR com a referent de turisme intel·ligent i patrimoni cultural

Xàtiva ha refermat la seua posició com a destinació de referència en la Fira Internacional…

Canet d’en Berenguer lidera la lucha contra la erosión costera con «ingeniería verde» en Fitur 2026

El proyecto pionero de Canet d'en Berenguer para proteger su litoral se ha convertido en…

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

La operación Zander, desarrollada por la Guardia Civil en Alzira, Cullera y Nàquera, ha concluido…

Otras noticias

Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?