ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L'Horta Nord

Meliana executa actuacions urbanes d’accessibilitat en diferents voreres

admin
Last updated: abril 5, 2025 7:51 pm
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 21, 2023
374 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5847 actuaciovoreres21042322

L’Ajuntament de Meliana està executant una trentena d’actuacions urbanes menors en diferents voreres del municipi per a millorar l’accessibilitat i la mobilitat dels vianants. En concret, es tracta d’obres d’adequació de passos de vianants, amb els rebaixos corresponents. A més, es fa el tram de vorera perimetral dels terrenys adquirits per a l’ampliació del poliesportiu, al carrer Calvari. El total de la inversió, en dos contractes diferents, és de 67.000 €.

L’alcalde i responsable d’Urbanisme, Josep Riera, detalla: “Es tracta d’una de les actuacions planificades, de millora i de manteniment de la trama urbana actual, per tal d’adequar-la a la normativa d’accessibilitat i de mobilitat vigent”. Així, ara s’intervé a l’avinguda Constitució i als carrers Enric Valor, Calvari, Sol, Vicent Andrés Estellés, Catalunya, Ana Martínez de Vallejo, la Font i Blasco Ibáñez.
A més, detalla el màxim responsable: “Especialment importants són l’adequació del pas de l’avinguda Constitució en la confluència amb la CV-300 i els accessos al poliesportiu, la Casa de la Cultura o al nou centre de dia per a persones majors”. Peticions fetes per la ciutadania, com també l’accés al carril bici de la Via Xurra des del carrer Blasco Ibáñez.
L’altra actuació que s’està executant és la prolongació de la vorera del carrer Calvari, a continuació de l’ermita del Crist, als terrenys adquirits per l’Ajuntament per a completar la zona del poliesportiu municipal. En aquest cas, indica l’alcalde: “Amb aquest actuació connectem el carrer Calvari amb l’Anell Verd metropolità i, per tant, facilitem que els vianants puguen arribar-hi en condicions i de manera segura, en un trajecte molt utilitzat per la ciutadania per a passejar o fer esport cap a Roca i la platja”. 
Aquestes actuacions formen part de la programació preparada per l’Oficina Tècnica d’Urbanisme per al 2023, que inclou també una actuació de millora del paviment i de l’asfaltatge en diferents punts que es licitarà en breu.
Finalment, Riera conclou: “Al llarg del 2022 vam fer tres actuacions importants a l’avinguda de la Senyera, al carrer Cid Campeador i als accessos del nucli de Nolla, a més de tasques de manteniment d’asfaltatge. Ara ja estem desplegant les actuacions previstes en els pressupostos del 2023”. Així, a aquestes obres menors que ja estan en marxa, cal afegir les obres de millora del passeig Joanot Martorell, ja licitades; el condicionament dels parcs del nord, obra ja adjudicada i que començarà en breu; i la reurbanització dels carrers Aragó i Providència, que es licitaran en les pròximes setmanes.
 

Tags: admin Ibi

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 12 de septiembre

Requena disfrutará de una jornada despejada con temperaturas que oscilarán entre 13 y 27 grados,…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 12 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 12 de septiembre indica un día despejado…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 12 de septiembre

La previsión meteorológica en Peñíscola para el sábado 12 de septiembre anuncia un día despejado…

Otras noticias

Ayuntamiento de Burjassot.
L'Horta Nord

Burjassot incrementa a 150 euros la ayuda de comedor escolar para familias con menores de 0 a 3 años: plazos, requisitos y cómo solicitarla

Por Toni Cuquerella
Ayuntamiento de Massalfassar.
L'Horta Nord

Massalfassar abre la convocatoria del cheque escolar para ayudar a las familias con el inicio del curso 2026-2027

Por Toni Cuquerella
Ajuntament de Manises.
L'Horta Nord

Manises da un paso decisivo para vetar los pisos turísticos en sus calles comerciales y limitar su avance

Por Toni Cuquerella
vista area rafelbunyol
El Camp de TúriaL'Horta Nord

Así se actualiza la frontera histórica de Rafelbunyol con Massamagrell, Museros, Náquera, La Pobla de Farnals y El Puig de Santa Maria

Por Javier Ruiz
Casas de Alboraia.
L'Horta Nord

Alboraia frena los pisos turísticos: suspende las nuevas licencias durante un año para proteger el alquiler residencial

Por Toni Cuquerella
moncadense
DeportesL'Horta Nord

El Torneo de Fiestas de Moncada medirá a los juveniles del CFS At. Moncadense y el Riba-Roja FS este sábado

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?