9 d'Octubre - Generalitat Valenciana

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Costera
La Costera

El certamen Música i Lletra Descobreix de Xàtiva marca la seua màxima participació amb 56 artistes

Enguany celebrarà la final amb el concert d’Andreu Valor, l’11 de juny, al Gran Teatre
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 7:50 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado mayo 10, 2023
375 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
527 xativa festival musica i lletra presentacio

Fins a 56 artistes debutants s’han inscrit enguany al certamen MiL Descobreix: VI certamen de Joves Cantautores/rs que s’organitza dins del Festival Música i Lletra, Xàtiva Cançó d’autor, i que enguany celebrarà la final amb el concert d’Andreu Valor, l’11 de juny, al Gran Teatre. Els joves artistes s’han inscrit de la Comunitat de Madrid, de Catalunya i de les Illes Balears i en múltiples llengües.

El certamen repartirà 2.700 euros en premis i les persones assistent a la final podran votar i atorgar el premi del públic. Algunes de les veus emergents que han guanyat el MiL Descobreix en edicions anteriors són Laura Esparza, Xiomara Abello, Pilar McCarthy, Primaël Montgauzí o Lia Sampai.

Els concerts del Festival

Passat l’èxit total del concert de Pep Gimeno ‘Botifarra’ que va exhaurir les entrades, queden per davant quatre grans cites. La propera nit, divendres 19, serà la de Pau Vallvé, el cantautor que omple un auditori rere l’altre i que portarà el seu nou treball. La seua proposta més positiva, rítmica i de bon rotllo, i amb la que promet entregar-se al públic xativí amb un concert llarg amb cançons noves però també les seues més conegudes. Tocarà la mateixa nit que la veu revelació del cant valencià, La Maria, qui presentarà el seu brutal disc debut L’assumpció en el que proposa una evolució de la música d’arrel sense perdre’n les bases.

El divendres 26 serà per un gran clàssic, Quico Pi de la Serra i el seu 24è treball Cançons de Combat, un recull del grans himnes immortals. Tocarà amb Clara Andrés que ens presentarà el seu multipremiat Capfico. Un treball resultat de la complicitat entre ella i Estela Tormo, cantant i compositora del grup alcoià Júlia. El divendres 2 de juny ens acompanyarà Judit Neddermann, que ens presentarà en exclusiva al País Valencià el seu nou àlbum, LAR, entre la música brasilera i el folklore ibèric. Serà la mateixa nit que Maria Hein, jove mallorquina que ja s’ha guanyat el cor de l’illa, ens presentarà el seu debut discogràfic, Continent i contingut, produït per Ferran Palau. Tancarà el festival un diumenge 11 de juny, el concert d’Andreu Valor, que ens comparteix el seu nové àlbum, Un nou món. Un treball eclèctic amb una vestimenta sonora renovada de folk-indie nord-europeu i temes que ens apel·len a creure en les utopies.

El festival manté la paritat als escenaris sense renunciar a la qualitat i repeteix les noves localitzacions estrenades l’any passat. Hi ha concerts al Gran Teatre de Xàtiva, així com al claustre de Sant Domènec i al Palasiet. L’edició també manté els preus populars, amb entrades anticipades a 10 euros, i 1 euro per als menors de 12 anys acompanyats. El festival és una iniciativa de Cultura de la Generalitat, mitjançant l’Institut Valencià de Cultura, i l’Ajuntament de Xàtiva, amb la direcció artística del músic, Feliu Ventura. Les entrades estan a la venda a les taquilles i a la web del Gran Teatre de Xàtiva.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

La Diputació de València llança una nova campanya de bons comerç amb un impacte de 20 milions per a 261 municipis

La Diputació de València activarà al llarg del pròxim mes d'octubre una nova i ambiciosa…

Alzira presenta el programa del 9 d’Octubre amb The Tyets, Auxili i El Diluvi com a plats forts: consulta la programació completa

L'Ajuntament d'Alzira, a través de la Regidoria de Cultura, ha presentat una ambiciosa i diversa…

Decretada la alerta naranja por un fuerte temporal de lluvias y tormentas en València y Castelló para este jueves y viernes

El Centro de Coordinación de Emergencias de la Generalitat Valenciana y la delegación territorial de…

Otras noticias

Casa del Cigroner de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva traurà a licitació la concessió de l’alberg Casa del Cigroner per deu anys

Por Toni Cuquerella
Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

La paradoxa del deute pel Centre Raimon de Xàtiva: el PP critica l’augment del crèdit que provoquen les retallades de la Generalitat

Por Toni Cuquerella
Una de les visites realitzades a Xàtiva (foto: Nastassia Tarusava).
La Costera

L’Open House València tanca el cap de setmana a Xàtiva amb més de 5.400 visites al seu patrimoni

Por Toni Cuquerella
Simulacre d'emergències realtizat a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva actualitza els seus plans d’emergència davant riscos d’incendis, inundacions i sismes

Por Toni Cuquerella
xativa premis 9 octubre 2026
La Costera

Premis 9 d’Octubre de Xàtiva: Xaro Ferri i Juanra Martí, junt a Artur Heras a títol pòstum

Por Toni Cuquerella
Trobata a l'ermita de Llutxent.
CulturarteLa Costera

La Universitat de València homenatja Artur Heras amb una exposició sobre la cultura i la resistència antifranquista

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?