miércoles, 18 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva acollirà el 9 de setembre la segona edició de la Valencia European Paracycling Cup

La prova de ciclisme adaptat, avalada per la UCI, comptarà amb la participació d’esportistes com Ricardo Ten o Maurice Eckhard
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado agosto 29, 2023
46 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
176 ricardo ten xativa ciclisme adaptat

Xàtiva acollirà el proper dissabte 9 de setembre la segona edició de la Valencia European Paracycling Cup, la qual hui ha estat presentada amb la presència del regidor d’Esports Vicent Lluch, els ciclistes i medallistes paralímpics Ricardo Ten i Maurice Eckhard, i el president del club Dstrel Pablo Estrela.

Es tracta d’una prova internacional avalada per la UCI, i que compta amb alguns dels esportistes nacionals i internacionals més destacats com són Ricardo Ten (recentment proclamant campió del món de Ciclisme adaptat en pista) i Maurice Eckhard, tots dos medallistes paralímpics. La prova és valedora per atorgar els campions autonòmics de la Comunitat Valenciana.

«Xàtiva està convertint-se en un referent dins del ciclisme adaptat gràcies a l’aposta de proves com aquesta, que viu la seua segona edició. Des de l’Ajuntament sempre recolzarem aquest tipus d’activitats», ha indicat el regidor d’Esports Vicent Lluch, qui ha animat a tota la ciutadania «a eixir al carrer el proper dissabte 9 de setembre per a animar a aquests magnífics esportistes abanderats de l’esforç i la superació dins del món de l’esport».

La del 9 de setembre a Xàtiva serà l’etapa en línia de ruta, amb dos circuits diferenciats. El primer dels circuits, destinat a les categories de handbikes i tricicles, serà més curt i adaptat amb 6 voltes i uns 36 km, recorrent de forma circular el polígon industrial de la ciutat. El segon dels circuits, destinat a les bicicletes, tindrà 4 voltes i passarà per les localitats de Xàtiva, el Genovés i Llocnou d’en Fenollet, amb uns 60 km de competició. L’eixida i la meta de les carreres serà l’Avinguda Pintor Juan Francés. A més a més, tindrà lloc una eixida neutralitzada per la ciutat amb la qual es dóna visibilitat als esportistes. Aquesta començarà a les 8:30 per a handbikes i tricicles, i a les 10:30 per a bicicletes.

El president del club ciclista Dstrel, Pablo Estrela, ha assegurat que «aquesta és una de les carreres més boniques que es poden celebrar en el calendari nacional. Com a club ciclista tenim la fortuna de comptar entre els nostres 25 esportistes amb gent com Ricardo Ten o Maurice Eckhard, que estan aconseguint grans èxits. Apostem per la inclusió dins de la pràctica esportiva i per l’organització de grans esdeveniments com aquest per donar-li visibilitat».

Les inscripcions han augmentat un 40% respecte a l’any passat, i a hores d’ara superen els 90 participants, tot i que des de l’organització s’espera poder arribar al centenar abans del tancament d’inscripcions el proper 6 de setembre. A més d’Espanya, competiran ciclistes procedents de països com ara Emirats Àrabs Units, Iraq, Argentina, Bèlgica, El Salvador, Grècia, Irlanda, Japó, Països Baixos i Rússia.

«Per a nosaltres és molt important que aquesta prova continue celebrant-se, perquè sabem de la complexitat de l’organització. És bonic tornar a Xàtiva per tercer any i esperem gaudir de bones carreres», ha declarat Ricardo Ten, mentre que Maurice Eckhard ha asseverat que «aquest és un circuit que ens agrada a totes les persones que competim. Molts companys de la selecció vindran perquè aquesta prova compta amb pujades que són difícils de vore en el ciclisme adaptat».

El diumenge 10 la competició es traslladarà a València, on se celebrarà la contrarellotge de la Valencia European Paracycling Cup.
 

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Solo uno de cada cuatro robos en el campo valenciano se esclarece

Únicamente uno de cada cuatro robos que se producen en el campo valenciano se resuelve…

Chiva aprueba su presupuesto para la reconstrucción tras la DANA y superará los 60 millones

El Ayuntamiento de Chiva ha aprobado por mayoría las cuentas municipales de la reconstrucción tras…

Hallan sin vida al joven desaparecido en el Túria una semana después de encontrar a otro fallecido en la misma zona

Efectivos del Grupo Especial de Operaciones (GEO) de la Policía Nacional han hallado este lunes…

Otras noticias

Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Ponents participants en la jornada sobre l'AVE a Xàtiva.
El ComtatL'AlcoiàLa Canal de NavarrésLa CosteraLa Marina AltaLa Marina Baixa

Xàtiva analitza l’impacte de l’arribada de l’Alta Velocitat a la ciutat i a les Comarques Centrals Valencianes

Por Toni Cuquerella
andor serie
La Costera

Xàtiva arriba a una galàxia molt, molt llunyana amb l’estrena de la sèrie ‘Andor’

Por Toni Cuquerella
7940 guardia civil ciberdelincuencia
La Costera

Detingut un estafador amb 57 requisitòries després d’una denúncia per frau a Canals

Por Javier
Auditor
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?