ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El PSPV d’Ontinyent denuncia que la Generalitat ha congelat les tres infraestructures de serveis socials previstes al Pla Convivint

José Antonio Martínez manifesta que no s'executaran ni el CEM, ni el CRIS, ni el Centre de Dia per a Infància i Adolescència previstos
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 10, 2023
45 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

El PSPV acusa al govern municipal d’Ontinyent de renunciar a reivindicar davant la Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge l’execució del pla d’infraestructures socials de cara a 2024, dins del Pla Convivint de la Generalitat.

«Ni un sol euro es preveu en els pressupostos de la Generalitat 2024 per a cap d’aquestes infraestructures socials, ni un CEM, ni un CRIS ni un Centre de Dia per a Infància i Adolescència, tan necessàries per a Ontinyent», manifestes els socialistes.

En el Pla Convivint impulsat durant l’anterior legislatura, es preveia la creació d’un Centre Especialitzat en Malaltia Mental (CEEM) amb 40 places i un Centre de Rehabilitació i Integració Social (CRIS) de malalts mentals crònics de 70 places, així com un centre de dia de Suport Convivencial i Educatiu per a la infància i l’adolescència. «Aquest Pla impulsat des del Consell dirigit per Ximo Puig, donava resposta a aquestes reivindicacions en infraestructures socials per a Ontinyent, llargament reivindicades pels col·lectius i usuaris», lamenten.

Expliquen que per a la construcció d’aquestes tres infraestructures, l’anterior Consell va proposar dues fórmules. O bé que la Conselleria s’encarregara de tot el procés de les obres, o que fora l’ajuntament qui assumisca la tasca i execute els projectes amb fons de la Conselleria, mitjançant una fórmula similar a la de l’Edificant que està permetent construir i rehabilitar els col·legis i instituts públics de la ciutat.

En tots dos casos, una vegada construïts i equipats, l’actual Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge sería la que s’encarregarà de la gestió i manteniment dels centres, que passaran a integrar-se en la xarxa pública. En aquest sentit, en l’anterior legislatura l’Ajuntament d’Ontinyent volia sol·licitar la delegació de competències i així accelerar els processos de construcció dels tres centres socials.

«Són infraestructures molt necessàries per a atendre la població més vulnerable i, per tant, trobem a faltar la passivitat en la reivindicació per a la construcció d’aquests centres com més prompte millor, no s’ha consignat cap euro per a Ontinyent, i l’alcalde no ha dit esta boca és meua”, ha manifestat José Antonio Martínez, portaveu socialista a l’Ajuntament d’Ontinyent.

Martínez, troba a faltar una major reivindicació davant la Consellera del ram, «sembla que en aquesta legislatura estem assistint a un ‘conformisme’ amb València, i s’ha perdut tota capacitat de gestió i influència», per això el portaveu socialista exigeix que es reivindiquen les tres infraestructures socials i que l’Ajuntament d’Ontinyent propose a la conselleria assumir la construcció de tres centres socials, “la responsabilitat com a Ajuntament és no deixar passar cap oportunitat de millorar la qualitat de vida de les nostres veïnes i veïns” conclou Martinez.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Benetússer cierra sus Fiestas Mayores con música y tradición

Las Fiestas Mayores de Benetússer han llegado a su fin, dejando un recuerdo especialmente emotivo…

Orihuela organiza actividades nocturnas en sus museos para el verano

La Concejalía de Cultura y Orihuela Cultural han presentado una atractiva programación para este verano,…

El Festival Internacional de Godella celebra su XVII edición con un homenaje a Bach y Palomo

Godella acogerá del 3 al 13 de julio la XVII edición del Festival Internacional de…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?