ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Marina Baixa

L’Ajuntament d’Altea aprova definitivament el Pressupost 2024 que arriba als 34 milions

Els comptes s'han aprovat amb els vots favorables de l’Equip de Govern Compromís-PSOE i els vots en contra de PP i VOX
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 7, 2024
746 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5386 altea ple municipal

L’Ajuntament, en Sessió Plenària Extraordinària, ha aprovat de forma definitiva, amb els vots favorables de l’Equip de Govern Compromís-PSOE i els vots en contra de PP i VOX, els Pressupostos Generals de la Corporació Municipal per a este 2024 i que arriben als 34 milions d’euros. Una aprovació en què s’han desestimat les 23 al·legacions presentades per suposar un augment pressupostari de 1.030.000 euros.

Amb la premissa que les al·legacions presentades suposarien un augment significatiu del pressupost i la impossibilitat de ser assumit, l´edil d´Hisenda, Jose María Borja, ha argumentat la proposta de desestimació total de les al·legacions presentades al Pressupost inicial. “El pressupost el que ha de fer és quadrar ingressos amb despeses i no es pot pujar la partida de despeses, sense incrementar la d’ingressos, per la qual cosa no es consideren estimables les al·legacions”; ha indicat Borja, que ha qualificat de “demagogia” per part de l’Oposició sol·licitar un increment de certes partides, sense apuntar quines altres reduiria. Per a l’Oposició és una mera decisió política estimar o desestimar les al·legacions; però, com preveu la Llei, l’equip de govern és qui elabora els pressupostos i té la potestat de decidir sobre les partides pressupostàries.

Pel que fa a les al·legacions cursades per associacions animalistes que demanaven un augment a la partida pressupostària de Benestar Animal i concretament 42.000 euros per a les colònies felines, a canvi de reduir la partida dedicada a Festes, el responsable municipal d’Hisenda ha explicat que no hi ha necessitat d’això ja que “hi ha prou partida per seguir esterilitzant i encara que el 2024 no es puga acabar amb l’esterilització de tots els exemplars, si es podrà al 2025, ja que més del 60% dels gats ja estan esterilitzats”.

A més, Jose Maria Borja ha explicat que des del 2019 al 2023, “l’Ajuntament s’ha gastat a Benestar Animal 317.898 euros pel que no són certes les al·legacions que diuen que no hi ha partida pressupostària per a Benestar Animal i més tenint en compte que des del passat any l’Ajuntament compta amb una Veterinària Municipal que s’encarrega de les qüestions relatives a les colònies felines, entre d’altres”.

“S’han fet uns pressupostos realistes i garantistes i per això votem a favor de desestimar les al·legacions i aprovar definitivament el pressupost inicial”. Amb esta manifestació els 12 vots de l’Equip de Govern han tirat endavant un Pressupost que puja a 34 milions i mig d’euros, en què, tot i ser austers, no es preveu una pujada dels impostos, es mantenen les despeses corrents i es dediquen 3 milions d’euros a inversions per garantir les infraestructures.

Tags: admin Altea

Lo + leído

Ontinyent rep 45.000 euros per reformar la coberta del Centre de Majors de Sant Rafel

L’Ajuntament d’Ontinyent ha obtingut una subvenció de 45.453,46 euros de la Generalitat Valenciana per a…

El pla de Cullera per dir adeu al fibrociment i transformar de dalt a baix el col·legi Sant Agustí

Una de les reivindicacions més importants en matèria educativa al barri del Raval de Cullera…

La Diputació desplega maquinària a la platja de Motilla de Sueca per a eliminar un perillós escaló de dos metres

La platja de Motilla de Sueca compta des d'este divendres amb un dispositiu d'urgència per…

Otras noticias

Costa de Alboraia.
Baix VinalopóComunitat ValencianaEl Camp de MorvedreL'AlacantíL'Horta NordLa Marina AltaLa Marina BaixaLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera BaixaLa SaforLa Vega Baja

Radiografía del alquiler en la costa valenciana: de la exclusividad de Alboraia y Xàbia a los precios más amables de Vinaròs

Por Toni Cuquerella
L'Ajuntament de Confrides ja ha fet requeriments per a una intervenció.
La Marina Baixa

L’Ajuntament de Confrides exigeix la intervenció institucional immediata: una veïna viu a un pis amb 116 gossos amuntegats

Por Toni Cuquerella
À Punt mostra un nou capitól en La Marina Baixa.
La Marina Baixa

‘Valencians sobre rodes’ estrena capítol centrat en La Marina Baixa

Por Adrián Lupiáñez
Placas solares instaladas en un edificio de la Vila Joiosa.
ComarcalLa Marina Baixa

La Vila Joiosa da el salto a la energía verde: instala placas solares en 5 grandes edificios municipales

Por Toni Cuquerella
Benidorm 1
La Marina Baixa

Benidorm refuerza su estrategia hídrica con agua regenerada, desalación e inteligencia artificial

Por Javier Ruiz
Bus de la Generalitat.
AlicanteLa Marina BaixaLa Vega Baja

El Consell lanza las nuevas líneas de autobús València-Benidorm y Torrevieja-Alicante: mejor conexión con el AVE y el aeropuerto

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?