ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Marina Alta

Teulada inaugura les obres de reurbanització del BIC del centre històric amb una inversió de 988.000 euros de la Diputació d’Alacant

El president, Toni Pérez, inaugura al costat de l'alcalde, Raúl Llobell, l'actuació en aquesta via situada dins del BIC Teulada Gòtica Emmurallada
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 12, 2024
527 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
4051 teulada diputacio alacant reurbanitzacio

L’alcalde Teulada, Raúl Llobell, i el president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha inaugurat a la localitat de la Marina Alta les obres de reurbanització del carrer Colón, una actuació encaminada a rehabilitar aquesta via situada en el centre històric, recuperant espais per a ús públic i millorant la qualitat ambiental, la mobilitat i la seguretat per als vianants.

El projecte ha comptat amb un pressupost de 987.917 euros i ha sigut finançat en un 40% -390.000 euros- per la institució provincial, aportant la resta l’Ajuntament.

Prèviament a la inauguració del carrer, a la qual també ha assistit el diputat de Carreteres, Arturo Poquet, el president de la institució provincial s’ha reunit amb l’alcalde i altres membres de la corporació local a l’Ajuntament de Teulada-Moraira i ha signat en el Llibre d’Honor.

L’obra inaugurada hui s’ha executat al carrer Colón, situada dins del Bé d’Interés Cultural (BIC) ‘Teulada Gòtica Emmurallada’. L’objectiu ha sigut continuar amb la rehabilitació del centre històric, millorant la seguretat per als vianants i la mobilitat. D’aquesta manera, s’ha renovat el ferm i els acabats del vial i s’han plantejat solucions per als vianants en tota la superfície amb criteris i dissenys equivalents als realitzats als carrers limítrofs ja reformats anteriorment. “Hi ha hagut un respecte total a la idiosincràsia de la Teulada Gòtica en la rehabilitació integral del carrer Colón, que ara presenta una plataforma única, arbrat, mobiliari i un tractament en superfície molt bonic”, ha apuntat Pérez, qui ha felicitat l’alcalde per impulsar aquest projecte, que ha comportat també “molta faena en el subsol”.

En aquest sentit, ha explicat que s’han renovat i millorat les instal·lacions urbanes d’aigua potable i sanejament i s’ha procedit al soterrament d’enllumenat, electricitat i telefonia.

L’alcalde, per part seua, ha agraït al president i a la institució provincial “tot el suport que presta a Teulada-Moraira, com es veu amb aquest carrer tan important i simbòlica per al municipi que ha comptat amb una important subvenció provincial”, al mateix temps que ha posat en valor “l’impecable treball que s’ha fet al carrer Colón, una via on conviuran en un entorn molt agradable els veïns, els vianants i els vehicles que puguen transitar per ella”.

Tags: admin Teulada

Lo + leído

Xeraco renueva su red de agua potable con una inversión de casi 60.000 euros para eliminar fugas

Xeraco ha completado un plan de modernización en su red de abastecimiento de agua potable…

L’espectacle dels gegants del mar a la Marina Alta: un èxit històric en l’avistament de rorquals

Les costes de la Marina Alta s'han consolidat com un corredor ecològic vital per al…

Ens Uneix y Unió Municipalista marcan músculo con 60 gobiernos locales y suman al alcalde de Almussafes

El municipalismo independiente ha dejado de ser una corriente atomizada para consolidarse como un bloque…

Otras noticias

Jabalí
La Marina AltaLa Safor

Xàbia, Dénia y la Safor concentran el plan de control de jabalíes tras retirarse más de 3.800 ejemplares

Por Adrián Lupiáñez
Calp instala 20 boyas ecológicas
La Marina Alta

Calp instala 20 boyas ecológicas en Cantal Roig y el Penyal para proteger sus praderas de posidonia

Por Adrián Lupiáñez
Costa de Alboraia.
Baix VinalopóComunitat ValencianaEl Camp de MorvedreL'AlacantíL'Horta NordLa Marina AltaLa Marina BaixaLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera BaixaLa SaforLa Vega Baja

Radiografía del alquiler en la costa valenciana: de la exclusividad de Alboraia y Xàbia a los precios más amables de Vinaròs

Por Toni Cuquerella
9978 denia port
La Marina Alta

Dénia inicia visitas guiadas gratuitas al Castell y cuatro museos este verano

Por Javier Ruiz
Rorcuales a su paso por Dénia.
La Marina Alta

Un centenar de rorcuales, el segundo animal más grande del planeta, pasa junto a Dénia y es objeto de un estudio científico

Por Toni Cuquerella
Una ballena a su paso cerca de Dénia (las imágenes han sido obtenidas previa autorización del MITECO).
ComarcalLa Marina Alta

La UPV y Sevilla investigan el rorcual común frente a Dénia y el Estrecho

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?