ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

La Torre dels Pares de Gandia rep més de 1.000 visitants durant els dos primers dies de la campanya ‘Patrimoni obert’

L'obertura s'inclou dins la iniciativa 'Patrimoni obert' que s'ha desenvolupat al llarg del primer pont de Pasqua
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 3, 2024
296 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
9981 gandia torre pares visitants

En dos dies la Torre dels Pares de Gandia ha rebut 1.000 visitants en els seus primers dies d’obertura el públic.

«Encara que estàvem preparats, no imaginàvem aquest èxit la primera vegada que obríem el monument al públic». Així ho ha afirmat la primera tinenta d’Alcaldia i regidora de Patrimoni, Alícia Izquierdo, qui ha agraït «la increïble acollida» que ha tingut la iniciativa ‘Patrimoni obert’ al llarg del primer pont de Pasqua, sobretot pel que fa a la Torre dels Pares, en procés de restauració, «no esperàvem, en absolut, que tantes persones se sumaren a la campanya». 

En aquest sentit, ha recordat que la visita es repetirà els pròxims 7 i 8 d’abril i ha anunciat que el seu departament l’obrirà més diumenges, també de forma gratuïta i amb visites guiada, encara que, això sí, amb reserva prèvia per evitar les molèsties per la gran afluència de públic.

D’igual manera, centenars de persones acudien també a les portes obertes organitzades al castell de Bairén, la cova de Parpalló, el Morabit de Marxuquera i el Museu Arqueològic de Gandia (MAGa). Unes jornades que es repetiran el cap de setmana pròxim i el dilluns de Sant Vicent Ferrer: El castell de Bairén oferirà visites a les 10h el dissabte 6 d’abril; la cova del Parpalló obrirà el diumenge 7 d’abril, a les 10h; el MAGa ho farà el dissabte a les 12h. Finalment, el Morabit s’obrirà el dia 8, a les 12 h.

«Hem aconseguit complir amb el nostre objectiu, que era que la ciutadania poguera gaudir del patrimoni de la localitat sense haver de gastar-se diners… Vull donar les gràcies a tota la gent que s’ha animat a conèixer el patrimoni del municipi, tot i les llargues cues i a pesar de les molèsties ocasionades, que anirem rectificant. La veritat és que hem superat amb escreix les expectatives que teníem», ha conclòs la primera tinenta d’Alcaldia.

Tags: admin Gandia

Lo + leído

La Confederación Hidrográfica del Júcar triplicará la capacidad del barranco del Poyo en el casco urbano de Chiva

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) está ejecutando un ambicioso plan de obras de emergencia…

Un gos frustra un segrest a Polinyà de Xúquer: la mossegada que va delatar el criminal mesos després

La Guàrdia Civil ha donat per finalitzada l'operació "Nidorino" amb la detenció de quatre hòmens…

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

L'estabilitat política a l'Ajuntament d'Ibi ha saltat pels aires després de la decisió de l'alcalde,…

Otras noticias

Los escolares no tendrán colegio el 16 de marzo en estos municipios.
L' Horta SudL'Horta NordLa Safor

Calendario escolar y Fallas 2026: estos son los 6 nuevos municipios que no tendrán clase el 16 de marzo

Por Toni Cuquerella
Imatge de la reunió que ha tingut lloc a l'Ajuntament de Gandia.
La Safor

Aconseguir el 100% de la hipoteca a Gandia: qui es pot beneficiar de l’acord de l’ajuntament amb la banca?

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
3176 arturo torro
La Safor

El crimen de Arturo Torró en Gandia cumple un año sin resolución

Por Pau Gómez
260218frances2602184303
ComarcalLa Safor

El puente sobre la N-332 en Gandia abrirá en marzo

Por Pau Gómez
Guardia Civil.
La Safor

Detenidas cinco personas por traficar con marihuana en una empresa de La Safor

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?