ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia inicia les obres que al polígon Sanxo Llop per convertir-lo en un clúster d’empreses en l’àmbit sociosanitari

La zona comptarà amb 30.000 metres quadrats de zones verdes, sis quilòmetres de carril bici i més de 1.500 places d'estacionament
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 25, 2024
379 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6469 gandia poligon sanxo llop obres

Les obres d’urbanització del polígon Sanxo Llop de Gandia ja són una realitat després de la signatura de l’acta de Comprovació del Replantejament entre tècnics de l’Ajuntament i de l’empresa encarregada d’executar els treballs (PAVASAL). Així ho ha informat aquest matí l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto qui, juntament amb la coordinadora general d’Urbanisme, Maite Alonso, i la primera tinent d’Alcaldia, Alícia Izquierdo, ha visitat la zona on s’han iniciat els treballs.

Prieto ha mostrat la seua satisfacció pel que ha definit com «un nou pas per a la tercera gran transformació de Gandia que en aquesta ocasió afecta la part est de la ciutat, que permetrà millorar la circulació a tota la zona i les comunicacions amb el port i la N-337, mentre es completa el mapa urbà d’aquesta part de Gandia». «Aquesta zona es convertirà en un nou tractor econòmic a l’àmbit sociosanitari que permetrà l’arribada d’empreses que creen ocupació d’alt valor afegit».

Tal com ha informat la primera autoritat municipal, l’actuació va ser licitada per 17,6 milions d’euros i adjudicada per un total de 13. Els treballs generaran al voltant de 75 llocs de treball i està previst que finalitzen l’abril del 2026.

En concret es preveu la intervenció sobre un total de 300.000 metres quadrats, dels quals 140.000 albergaran empreses. A més, el polígon comptarà amb una àmplia xarxa viària i aparcaments (1.523 places d’aparcament); 30.000 metres quadrats de zones verdes; més de mil arbres de diferents espècies; 360 lluminàries, i prop de sis quilòmetres de carrils bici per facilitar la mobilitat sostenible entre la zona industrial i la ciutat.

L’alcalde ha destacat que des de fa dues legislatures l’Ajuntament de Gandia es va convertir en agent urbanitzador, un fet que va permetre desbloquejar la zona, metre que la instal·lació de la nova subestació elèctrica permetrà subministrar tota l’electricitat necessària a les noves empreses que s’hi instal·len.

«Estem davant d’una obra d’una magnitud considerable que té un termini d’execució de 18 mesos, però la novetat en aquest tipus de desenvolupaments és que podrem anar tramitant les llicències alhora que executem les obres», ha indicat Prieto, qui també ha recordat que una de les parcel·les d’aquest sector que és propietat de l’Ajuntament es destinarà al Centre de Dia de Diversitat Funcional gràcies a un acord amb la Diputació de València i la Generalitat Valenciana que ascendeix a quatre milions d’euros. Aquesta nova instal·lació suposa un compromís complet per part del govern local, ja que possibilitarà que els usuaris del CEE Enric Valor puguen continuar sent atesos.

Tags: admin Gandia

Lo + leído

La naranja valenciana se hunde un 50% por la «invasión» de cítricos egipcios con pesticidas prohibidos en Europa

La campaña citrícola valenciana atraviesa uno de sus momentos más críticos por una doble presión…

Guerra de cifras del seguimiento de la huelga en educación y 40.000 personas salen a la calle contra la política de la Conselleria

El inicio de la huelga indefinida en la educación pública no universitaria de la Comunitat…

El TSJCV prioriza a los alumnos que preparan la EBAU y no suspende los servicios mínimos en Educación

El Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Valenciana mantiene vigentes los servicios mínimos fijados…

Otras noticias

AO2193copia 1
La Safor

Gandia moderniza su sistema de videovigilancia con 1,33 millones en inversión

Por Pau Gómez
Salvador Gregori.
La Safor

Lloguer a Gandia per menys de 500 euros: requisits i com apuntar-se a la llista per aconseguir un dels pisos rescatats de la Sareb per l’Ajuntament

Por Toni Cuquerella
AO 9336 copia
La Safor

Gandia renovarà el transport urbà amb autobusos elèctrics, més freqüències i connexió directa amb l’hospital

Por Javier Ruiz
AO8107copia
La Safor

La Policía Local de Gandia recibe tres vehículos y refuerza plantilla con 23 agentes

Por Pau Gómez
Fachada general 01
La Safor

La natalidad cae un 40 % en Gandia desde 2008

Por Pau Gómez
6529 audiencia provincial de valencia
La Safor

Piden más de ocho años de prisión para un acusado de asaltar y retener a un empresario en Gandia

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?