ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’Olleria renovarà la xarxa d’aigua potable, instal·lacions esportives i parcs infantils amb quasi 2 milions d’euros de la Diputació

El municipi de la Vall d'Albaida disposa d'1.650.000 euros del Pla Obert i més de 300.000 euros del Fons de Cooperació de 2024 per a impulsar la modernització i donar resposta a les necessitats reals del poble
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 26, 2024
328 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
3379 vicente mompo ramon vidal

L’Olleria renovarà la conducció d’aigua potable, instal·lacions esportives i parcs infantils amb ajuda de la Diputació de València. Els fons provincials serviran per a “modernitzar el nostre poble i millorar l’eficiència energètica amb la instal·lació de plaques solars en alguns dels projectes que desenvoluparem”.

Ho explica l’alcalde, Ramón Vidal, qui ha traslladat al president de la Diputació, Vicent Mompó, les necessitats reals del municipi de la Vall d’Albaida i les actuacions amb les quals esperen donar resposta a les inquietuds de les veïnes i veïns.

“Les necessitats que té el nostre municipi les coneix bé el president Mompó, que ha vist amb bons ulls les iniciatives en les quals estem treballant per a millorar la xarxa d’aigua potable, les zones esportives, l’escola infantil i la d’adults”, explica l’alcalde, que ha repassat amb el màxim responsable provincial els projectes més importants de la legislatura per a l’Olleria. Per part seua, Vicent Mompó ha destacat “la importància d’escoltar els alcaldes i alcaldesses per a poder ajudar-los en tot allò que estiga a l’abast de la Diputació”.

La corporació provincial va assignar a l’inici de la legislatura 1.652.000 euros a l’Olleria en el Pla Obert d’Inversions que coordina la vicepresidenta primera, Natàlia Enguix, 320.000 euros més del que va rebre l’ajuntament de la Vall en els plans d’inversió del període 2019-2023. A esta quantitat cal sumar els més de 300.000 euros que la Diputació aporta enguany al poble en el marc del Fons de Cooperació al costat de la Generalitat.

Del camí d’Alfarrasí a l’auditori

Les inversions provincials “s’aniran destinant a poc a poc a projectes que pretenen millorar el nostre poble d’una forma sostenible, com la reurbanització de la plaça Loreto i el manteniment del barri antic; l’actuació al Parc Central; la substitució de les canonades de l’aigua; i el camp de futbol de gespa artificial”, detalla l’alcalde.

Ramón Vidal es deté en un dels projectes més importants de la legislatura, que és l’ampliació del camí d’Alfarrasí que connecta amb el polígon. “La intervenció en el camí és part de les millores que volem anar realitzant en la zona industrial”, avança l’alcalde, que entre els projectes futurs destaca un que sobreïx per damunt de tots: un auditori que duplique les butaques i que servisca tant per a activitats culturals com per a qualsevol acte social. L’Ajuntament de l’Olleria participaria en el projecte al costat de la Generalitat i la Diputació, que està disposada a estudiar la viabilitat de la col·laboració.

Tags: admin Olleria

Lo + leído

Cullera activa el servicio especial de socorrismo en Semana Santa

El Ayuntamiento de Cullera ha anunciado la puesta en marcha de un dispositivo especial de…

La tamborrada llena de sonido el centro de Gandia en el arranque de la Semana Santa

La Semana Santa de Gandia, declarada Fiesta de Interés Turístico Nacional, ha dado este domingo…

Torrent inaugura la exposición del Santo Cáliz de la Esperanza en el Antic Mercat

El Ayuntamiento de Torrent y la Junta Central de Hermandades de Semana Santa de Torrent…

Otras noticias

parkingavdalbaida
La Vall d'Albaida

Ontinyent amplia amb 125 noves places d’aparcament prop de Martínez Valls

Por Pau Gómez
Cristian Verdú (Compromís) i Juanra Espí (PSPV) en la firma del pacte de govern en 2023.
ComarcalLa Vall d'Albaida

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

Por Toni Cuquerella
1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Imatge de la jornada celebrada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

Por Toni Cuquerella
173996072515887210897 2950444031673924 4988917372606742528 n8236726635150996075
CollaLa Vall d'Albaida

Ontinyent Medieval torna amb més de 100 llocs de venda, música i artesania

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?