ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia se suma al projecte solidari VIOMASC per donar acolliment a les mascotes de les víctimes de violència masclista

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 4, 2021
362 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

La regidora delegada d’Igualtat, Juana Navarro, ha anunciat que l’ajuntament de Gandia se suma el projecte VIOMASC (VIOLÈNCIA + MASCOTAS), una iniciativa impulsada per la ‘Asociación Patitas casas de acogida’ que ja està present en altres poblacions d’Espanya i que pretén donar acolliment a les mascotes de les víctimes de violència masclista.

Així, aquest projecte de caràcter solidari, ha destacat Navarro, s’implanta a Gandia perquè hi ha «un 30% de dones víctimes de violència de gènere que tenen animals de companyia. Per aquesta raó, és important crear una xarxa d’espais segurs per als animals que en moltes ocasions també són víctimes del maltractament de l’agressor, qui pot agredir i fins i tot assassinar a les mascotes per a danyar a la seua parella o exparella».

D’altra banda, la regidora d’Igualtat ha explicat que es tracta d’una «mesura temporal d’acolliment dirigida a les víctimes que hagen d’abandonar temporalment el seu lloc de residència perquè puguen protegir les seues mascotes, ja que en moltes cases d’acolliment per a dones no s’accepten animals». En aquest sentit, ha afegit Navarro, des de l’àrea d’Igualtat es derivarà a l’associació els possibles casos de dones maltractades amb mascotes que s’acullen als serveis d’aquest departament o altres recursos com ‘Centro mujer 24 horas’ o l’Oficina d’Atenció a les Víctimes del Delicte de la Generalitat Valenciana.

Finalment, la presidenta de ‘Patitas’, Judith Wijtzes, i la secretària de l’entitat, Silvia Estruch, han subratllat que amb aquesta acció es dóna seguretat i protecció a la mascota de la dona maltractada fins que la víctima assegure la seua vida.

Per a més informació sobre l’Asociación Patitas es pot contactar a través del telèfon 630148933.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Cotes

Lo + leído

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

La Conselleria de Agricultura, Agua, Ganadería y Pesca ha emitido un aviso fitosanitario tras detectar…

Paiporta invertirá más de 20 millones para reconstruir sus polígonos industriales

El Ayuntamiento de Paiporta ha conseguido la aprobación definitiva de las memorias técnicas para la…

Ontinyent aprova una ordenança de mobilitat que prioritza vianants i sostenibilitat

L’Ajuntament d’Ontinyent ha aprovat la nova Ordenança de Mobilitat Urbana Sostenible que busca posar les…

Otras noticias

Policía Nacional.
ComarcalLa Ribera Alta

La Policía Nacional desmantela en Alzira una red de narcotráfico

Por Pau Gómez
Reunión de la ministra de Igualdad con el colectivo Semana Santa Inclusiva.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Gobierno llevará ante la Fiscalía el veto a las mujeres en la Cofradía de la Purísima Sangre de Sagunt

Por Toni Cuquerella
Pleno municipal de Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta aprueba por unanimidad una línea de ayudas extraordinarias para reparar ascensores dañados por la dana

Por Toni Cuquerella
Un agent en el complex 'l'Alemany' de Sagunt, on es va produir l'homicidi.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Cinc detinguts per l’homicidi del violinista de carrer nord-americà que vivia en un complex industrial abandonat de Sagunt

Por Toni Cuquerella
Centro histórico de Villena.
ComarcalL'Alt Vinalopó

Plan de choque en el corazón de Villena: subasta de 40 solares e inmuebles en ruina para atraer residentes al centro histórico

Por Toni Cuquerella
CallesCompostaje2
ComarcalLa Serranía

La Diputación invertirá 1,8 millones para ampliar la planta de compostaje en Calles

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?