ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva reformarà de forma integral l’Skatepark de la ciutat amb una inversió de 50.000 euros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 19, 2021
178 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La millora de la instal·lació era una demanda dels col·lectius d’esports urbans de la ciutat, i el termini d’execució és de dos mesos

L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat i adjudicat el projecte de reforma de l’skatepark de la ciutat després de realitzar un estudi previ i contactar amb empreses especialitzades tant d’àmbit nacional com internacional, responent així a la demanda dels col·lectius usuaris de la instal·lació que sol·licitaven la seua millora.

La parcel·la de l’skate park de Xàtiva, amb una superfície de 1.804 m2, es troba dins d’un solar tancat amb accés des de la carretera de la Llosa de Ranes, front al cementeri municipal, a nivell de terreny i sense elements de delimitació. El projecte pretén millorar les condicions d’ús de l’actual instal·lació així com satisfer les demandes dels col·lectius d’esports urbans, per al que s’han dissenyat unes instal·lacions acordes amb les dimensions i formes adequades per a la pràctica d’aquests esports.

S’ha contemplat una reforma integral amb la instal·lació de nous mòduls de formigó que substituiran als existents, de fusta, que es trobaven deteriorats, i s’instal·laran mòduls sobre la plataforma de patinatge per tal de poder practicar esports urbans com ara ‘Skate’, ‘Roller’ i ‘BMX’, a més de proposar la instal·lació de diversos mòduls entre els que es troben una ‘Mini ramp’, ‘Quarter’ i altres.

L’equipament està destinat exclusivament a la pràctica d’esports sobre rodes, i el projecte de reforma no modifica la superfície ni l’ús de l’equipament existent. El termini estimat de les obres és de dos mesos i l’Ajuntament invertirà en aquest projecte al voltant de 50.000 euros.

«Estem parlant d’un projecte en el que han participat activament els joves de la nostra ciutat que utilitzen aquestes instal·lacions, tenint en compte les seues peticions, per tal de millorar l’activitat esportiva de la ciutat» ha manifestat el regidor d’Esports Pedro Aldavero, qui ha explicat que «per part de la regidoria d’Esports volem continuar en aquesta línia de col·laboració, i per tal de fer possible els projectes d’ampliació amb nous elements d’esport urbà anem a convocar als col·lectius implicats per rebre les seues aportacions».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Alzira impulsa la digitalización segura: jornada gratuita sobre emprendimiento mediante Asistentes de WhatsApp e IA seguros

El Ayuntamiento de Alzira, en colaboración con TICNegocios Cámara Valencia, Ciudadano Conversacional (colaborador de INCIBE…

La Diputació de València enciende la Navidad con la campaña “Tu fas gran el nostre Nadal” y una amplia programación cultural

La Diputació de València ha dado la bienvenida oficial a la Navidad con la presentación…

Gandia engega la il·luminació nadalenca amb un espectacle a la plaça del Prado

Gandia va donar inici oficial al Nadal amb un esdeveniment en què la regidoria de…

Otras noticias

Vistas del Belen Fundacion Bancaja 3 2
L' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa SaforValencia ciudad

Navidad 2025: València, Gandia, Meliana, Xàtiva y Torrent inauguran sus belenes

Por Javier
Vista nocturna de la Seu de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva dona nova llum al seu centre històric: comença la renovació LED de la Col·legiata de la Seu

Por Toni Cuquerella
Tram de la línia de tren entre Moixent i l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Llum verda a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins: 20,5 milions per a modernitzar la línia ferroviària

Por Toni Cuquerella
Bob Pop.
La Costera

Bob Pop inaugurarà a Xàtiva el primer Festival Literari LGTBIQ+ de la Comunitat Valenciana, ‘Lletres Dissidents’

Por Toni Cuquerella
Una de les càmeres instal·lades als accessos del Carraixet a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva reforça la seguretat: Càmeres LPR intel·ligents blindaran Bixquert i els accessos del Carraixet

Por Toni Cuquerella
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?