ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva reobri la piscina coberta municipal i el pavelló de voleibol a partir del dilluns 15 de març

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 12, 2021
270 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Els clubs combinaran entrenaments entre el pavelló de voleibol i les instal·lacions de Canals i Llosa de Ranes degut a que el Ballester serà punt de vacunació

Les últimes mesures anunciades dijous per la Generalitat Valenciana davant la Covid-19 permeten obrir, a partir del proper dilluns 15 de març, els espais esportius tancats com ara la piscina coberta o els pavellons municipals.

D’aquesta manera, la regidoria d’Esports de Xàtiva ha anunciat que a partir del dilluns es reobri la piscina municipal per als clubs esportius i per al bany lliure, mentre que també es reprendran els entrenaments que estan permesos pel decret de la Generalitat al pavelló de voleibol.

Cal recordar que a partir de la propera setmana el pavelló Francisco Ballester quedarà inhabilitat per a la pràctica esportiva, ja que ha sigut escollit com a escenari per a la vacunació massiva dels i les docents de la Costera i de les comarques dels voltants, pel que tota l’activitat s’haurà de concentrar al pavelló de voleibol.

És per això que des de la regidoria d’Esports s’ha organitzat, junt amb els clubs esportius de la ciutat, un calendari d’entrenaments mitjançant el qual tots podran entrenar algun dia de la setmana al pavelló de voleibol, complementant-se aquests entrenaments a localitats veïnes com Canals o la Llosa de Ranes que cediran les seues instal·lacions als clubs de Xàtiva. A més a més, segons ha informat el regidor Pedro Aldavero, també s’habilitarà el matí del proper divendres 19 de març (jornada festiva) per a que els clubs puguen realitzar els seus entrenaments.

«Ampliem les activitats esportives a la nostra ciutat dins del que ens permet la resolució de la Conselleria de Sanitat, habilitant els espais esportius tancats com la piscina o el pavelló, mentre que les activitats a l’aire lliure continuaran igual», ha manifestat el regidor d’Esports Pedro Aldavero, qui ha agraït «a l’Ajuntament de la Llosa de Ranes i de Canals el fet de permetre que els nostres clubs puguen entrenar a les seues localitats».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Once galerías valencianas llevan el arte contemporáneo de la Comunitat a la Semana del Arte de Madrid

Un total de once galerías valencianas participarán el próximo mes de marzo en la Semana…

Benidorm consolida su liderazgo en eficiencia hídrica tras invertir más de 45 millones en dos décadas junto a Veolia

El Ayuntamiento de Benidorm y la empresa Veolia han destinado más de 45 millones de…

Torrent celebra l’Arribada del Foc con un homenaje a pirotécnicos y patrocinadores

Torrent tio la bienvenida a marzo con la celebración de l’Arribada del Foc, un evento…

Otras noticias

Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?