ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Vicky Foods posa en marxa el I Campus Musical en Benirredrà

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 4, 2021
273 vistas
6 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Este estiu, durant l’última setmana de juliol –concretament, des del dia 26 fins al 30 d’eixe mes–, tindrà lloc a la comarca de la Safor, a la localitat de Benirredrà, el I Campus Musical Vicky Foods, una iniciativa que ha començat a caminar amb la qual es pretén enaltir valors com la cultura de l’esforç, la vida saludable o la sostenibilitat, segons indiquen des de la companyia.

En este sentit, recentment es va dur a terme la signatura del conveni de col·laboració amb la Fundació Vicky Foods, patrocinadora d’este projecte que ja s’ha fet realitat. Durant l’acte de signatura, el CEO de Vicky Foods, Rafa Juan, va destacar que “la música és part intrínseca de les nostres vides i, en la nostra Comunitat, la sentim de manera especial. És per això que, amb la nostra recentment constituïda Fundació Vicky Foods, hem decidit impulsar el primer Campus Musical Vicky Foods, un projecte orientat a joves músics que comença en temps durs i difícils, però que, amb la il·lusió i l’esforç de tots els que participen, estem convençuts que es consolidarà en el futur”.

Per la seua banda, el director d’este primer Campus Musical, Vicent Mengual, va agrair públicament el suport incondicional de la Fundació Vicky Foods –una fundació amant de la música, la qual també és patrocinadora del Palau de les Arts Reina Sofía, a València–. “És tot un plaer que un grup tan important com Vicky Foods aposte per la cultura, per la dinamització cultural de la societat i pels joves talents”, va indicar Mengual.

D’esta manera, el I Campus Musical Vicky Foods es convertix en tot un referent en l’àmbit musical del territori valencià que fomenta la posada de coneixements en comú, la millora individual a nivell tècnic, l’esforç o l’entrega màxima a l’esperit artístic i creatiu dels alumnes, indiquen en el mateix comunicat.
“Vivim a una societat on, valors tan importants com el respecte a l’entorn, l’arrelament al territori o el coneixement de les nostres tradicions està caient en devaluació”, ha posat de manifest Vicent Mengual.

A més, l’esperit solidari també està present al I Campus Musical Vicky Foods, ja que el cent per cent de la quota d’inscripció –40 euros per persona– serà donada de forma íntegra a l’ONG Acción por la Música. “Amb esta mesura fomentem l’esperit solidari i posem de manifest la necessitat de crear un món més equitatiu, ajudant les persones que més ho necessiten”, ha recalcat el director d’este Campus Musical.

Acción por la Música és una entitat solidària, la qual forma part d’un moviment mundial d’acció social a través de la música, iniciat pel mestre José Antonio Abreu, fundador del Sistema Nacional d’Orquestres i Cors Juvenils i Infantils de Veneçuela. La seua metodologia ‘El Sistema’ ha estat reconeguda per la Unesco i el Premi Príncep d’Astúries de les Arts per la seua aportació al patrimoni cultural de la humanitat.

El I Campus Musical Vicky Foods, que també compta amb el suport de l’Ajuntament de Benirredrà, la Societat Musical Benirredrà i l’empresa Teika, està destinat a tots aquells músics que estiguen cursant actualment ensenyaments professionals de música o que tinguen la prova d’accés a ensenyaments professionals aprovada.

Les inscripcions, que finalitzaran el pròxim 20 de juny, ja es poden efectuar a través de la pàgina web www.campusmusical.es, emplenant un formulari. El I Campus Musical Vicky Foods disposa de cent places distribuïdes en diversos instruments, com ara flautes (4 places), oboés (4 places), fagot (3 places), clarinets (20 places), saxos (7 places), trompes (6 places), trompetes (8 places), trombons (7 places), tubes (5 places), percussió (6 places), violí (18 places), viola (6 places), violoncel (4 places) i contrabaix (2 places).

Cal destacar que, en finalitzar el I Campus Musical Vicky Foods, es farà entrega d’un diploma acreditatiu d’assistència amb un total de vint hores de formació a totes les persones que hi participen.

L’equip pedagògic està conformat per un planter de luxe amb músics de reconegut prestigi com Àlex Puchades (orquestra) i Vicent Mengual (banda) en la part d’agrupacions; Àlex Puchades, Àngela Traver, Cristina Bernal, Francisco Mestre en corda; Andrea Costa, Enrique Sapiña, Jorge Clemente, Juan Francisco Torres i Vicent Benavent en vent fusta; o Àngel Torres, Òscar Moreno, Roman Pons, Sergi Miñana i Xavi Cabrera en vent, metall i percussió. Este equip pedagògic serà l’encarregat d’efectuar el procés de selecció de l’alumnat.

Les classes i els assajos –a excepció de les sessions dels instruments de corda que es realitzaran a l’Escola de Música de Benirredrà per a optimitzar els recursos– es portaran terme a l’aire lliure en un ambient distés, «amb la intenció que socialitzen músics de nombroses procedències i s’intercanvien entre ells coneixements i sensacions i, per als quals suposarà un enriquiment cultural impagable».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Benirredrà

Lo + leído

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un pas estratègic per a trencar el bloqueig que pateix…

Benidorm empieza a pedir un rescate al Gobierno para hacer frente a la indemnización de 352 millones que tiene que pagar

El Ayuntamiento de Benidorm pide el rescate al Gobierno para evitar el colapso de sus…

El temporal ‘Kristin’ deja una herida en Altea y más de 300 intervenciones de los bomberos en València

El paso de la borrasca Kristin por la Comunitat Valenciana ha dejado este miércoles un…

Otras noticias

Pleno de la Diputació de València.
ComarcalComunitat Valenciana

Nuevo protocolo climático en la Diputació de València: así se regulará el teletrabajo y la asistencia según la alerta

Por Toni Cuquerella
La Guàrdia Civil ha intervingut 5 terabytes en imatges.
ComarcalLa Safor

Pillat l’amo d’un bar a l’Alqueria de la Comtessa: així espiava els seus clients als lavabos amb càmeres ocultes

Por Toni Cuquerella
7536 policia nacional 02
ComarcalLa Ribera Alta

La Policía Nacional detiene en Alzira a un miembro de una red de extorsión sexual

Por Redacción ComarcalCV
Imatge del projecte que s'executarà en primera línia de mar de Gandia.
ComarcalLa Safor

Gandia revoluciona la seua primera línia de platja amb el primer ‘Espai Climàtic’ contra la calor: així serà el nou passeig marítim

Por Toni Cuquerella
Tren de Rodalia de València.
ComarcalL' Horta SudLa CosteraLa Ribera Alta

Tot el que has de saber del tall de 24 hores de la línia C-2 de Renfe entre Xàtiva i Silla que deixa sense trens a la Ribera i la Costera

Por Toni Cuquerella
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
ComarcalEl Camp de TúriaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?