ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia constitueix el IV Consell de la Infància

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 19, 2021
173 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El saló de Plenaris de l’ajuntament de Gandia ha acollit el plenari de constitució de la IV edició del Consell de la Infància curs 2021-2022. Un acte on han participat tots els centres escolars de la ciutat, els representants dels quals van ser rebuts per l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto; el vicepresident d’UNICEF a la Comunitat Valenciana, César Belda i la regidora delegada de la Infància, Liduvina Gil, a més dels portaveus dels grups municipals; directors i professorat dels centres escolars; i familiars.

Durant el ple, alumnes de 5é i 6é de Primària dels centres educatius de la ciutat, que han treballat intensament durant tot el curs, han fet arribar les seues propostes als representants de la Corporació municipal per millorar Gandia i la vida de la població infantil, exalçant la seua veu i el dret dels xiquets a ser escoltats, segons informen fonts municipals.

José Manuel Prieto s’ha dirigit als presents destacant que els protagonistes del Consell són els xiquets i xiquetes que l’integren i que amb la seua tasca ajuden a configurar una ciutat millor. «Volem posar-nos unes ulleres molt especials per poder veure amb els vostres ulls, amb aquesta mirada particular que teniu. Volem involucrar-vos en el disseny de la ciutat que imagineu, somieu i voleu. A la Gandia on volem viure» va afirmar l’alcalde qui va destacar que el consell d’aquest any és paritari, divers quant a la interculturalitat i dóna cabuda a un xiquet amb capacitats diferents.

La primera autoritat municipal va reafirmar-se en el compromís del govern amb el reconeixement de Ciutat Amiga de la Infància, i va voler agrair el compromís dels Consellers a l’hora d’aportar la seua visió per planificar Gandia amb les propostes de millora que fan arribar.

Per la seua banda, Liduvina Gil, va celebrar que durant aquest any, Gandia ha estat reconeguda com a Ciutat Amiga de la Infància per UNICEF i va voler agrair la presència dels seus representants.

L’edil va agrair als consellers el treball realitzat i el que faran per aconseguir que la nostra ciutat siga una ciutat amable, més inclusiva i més amigable per a totes i tots.

«El que pensen els xiquets i xiquetes, hi ha qui diu que no val molt, però és tot el contrari. Perquè els xiquets i xiquetes s’han d’atrevir a dir-nos als polítics què pensen, i nosaltres sempre hem de tenir en compte la seua opinió» va destacar Gil qui ha recordat que el Consell no només és un òrgan de participació ciutadana sinó que és un instrument d’inclusió d’integració social.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Sagunt impulsa la construcció de 10.000 habitatges davant el ‘boom’ de la gigafactoria i el seu creixement demogràfic

L'Ajuntament de Sagunt ha activat una estratègia integral per a donar resposta a la creixent…

El taller sobre asistentes en WhatsApp profundiza en Alzira en el uso seguro y estratégico de este canal para empresas

El Ayuntamiento de Alzira ha acogido una nueva sesión formativa centrada en el uso profesional de…

WhatsApp más allá del uso básico: formación práctica y segura en Caudete de las Fuentes

Caudete de las Fuentes acogerá el próximo 22 de enero, de 11:00 a 13:00 horas,…

Otras noticias

Imatge de la detonació sota l'aigua del projectil de la Guerra Civil a Dénia.
ComarcalLa Marina Alta

Així ha sigut la troballa i la detonació d’un obús de la Guerra Civil en aigües de la platja de Dénia

Por Toni Cuquerella
Reunió de José Díez amb l'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, i la tinenta d'alcalde, Amor Amorós.
ComarcalLa Costera

Xàtiva urgeix la Generalitat a fixar terminis concrets per al Centre Raimon i el Palau de Justícia

Por Toni Cuquerella
Playas de la Vila Joiosa.
ComarcalLa Marina Baixa

La Vila Joiosa controlará el aforo de sus playas con cámaras dotadas de Inteligencia Artificial

Por Toni Cuquerella
Pleno extraordinario sobre las basuras en Riba-roja.
ComarcalEl Camp de Túria

Crisis de la basura en Riba-roja: el Ayuntamiento rompe con la concesionaria y activa un plan de emergencia

Por Toni Cuquerella
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
80895E1
Comarcal

El 90693 reparte un tercer premio en Alicante, Torrevieja, Benidorm, Onil, Gandia, Alzira, Mislata, Alaquàs, Manises y Benisanó

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?