ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Urbalab Gandia comença un nou programa de digitalització del negoci per als hostalers

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 11, 2022
84 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

La regidora de Polítiques Econòmiques i Comerç, Vicenta Ferrer, i la responsable del departament de Formació i Qualitat Alimentària de Destí Safor, Minerva Pons, han presentat en roda de premsa el nou programa de formació per a l’hostaleria “Digitalitza el teu negoci d’hostaleria”.

“La tecnologia és una realitat que ha vingut per a quedar-se. El procés de digitalització s’ha accelerat en la pandèmia i és important que les empreses no ho vegen com una amenaça, sinó com una oportunitat”, ha declarat Ferrer.

Amb aquest sentit, segons informen fonts municipals, l’objectiu del programa és sensibilitzar sobre la necessitat de digitalitzar els negocis d’hostaleria, com a factor de competitivitat, consolidació i creixement; oferir eines i solucions TIC que ajuden a aquestes empreses en el seu procés de transformació digital, i conéixer els reptes i oportunitats que la incorporació de les TIC ofereixen al sector de l’hostaleria.

La regidora de Polítiques Econòmiques i Comerç, ha explicat que “la manera que tenim de relacionar-nos en la gastronomia, en els hostalers i comerciants ha canviat i nosaltres des d’Urbalab hem fet un programa junt Destí Safor i el centre històric de sis sessions per a acompanyar i ajudar en eixe procés de digitalització a tots els hostalers”.

Tal i com asseguren des del consistori, el programa és totalment gratuït i serà del 24 de gener al 2 de març, amb una sessió per setmana a Urbalab que serà de 9.30 a 11.30 hores. Totes les sessions començaran amb un desdejuni de negocis on es comentarà el tema que es tractarà cada dia i, a continuació, tindrà lloc la sessió de formació de 10 a 11.30 hores. No obstant això, el dia 22 de febrer està previst un dinar en lloc d’un desdejuni i l’horari de la formació serà de 12 a 13.30 hores.

Per la seua part, Pons ha assenyalat que “s’ha adoptat la forma que nosaltres dúiem a terme: primer fer un desdejuni on els hostalers comencen a parlar entre ells sobre quines són les seues necessitats i preocupacions i, després, en compte d’oferir cursos llargs, es donaran unes xicotetes píndoles de formació sobre la digitalització del negoci”.

La primera sessió serà un curs de digitalització del negoci per a millorar els ingressos en Hostaleria. La següent setmana tindrà lloc un curs de gestió de les relacions amb el client per a la importància de la fidelització d’aquest. A continuació, es parlarà de les solucions TIC aplicades al negoci. La sessió de després se centrarà en com geolocalitzar i promocionar el negoci i gestionar les xarxes socials. El cinqué curs serà una píndola d’informació de fotografia gastronòmica amb el mòbil i, per últim, es farà una sessió de gestió d’equips i lideratge en el negoci d’hostaleria, informen des del consistori.

La representant de Destí Safor també ha agraït a l’ajuntament per part de l’associació d’hostaleria “el suport que hem tingut en el pla de formació que vam plantejar”.

Per finalitzar, Ferrer s’ha mostrat oberta a fer més edicions. “Depén de les necessitats que tinguen i de la demanda, estem oberts a fer més cursos”.

Cal recordar que hi ha 20 places i les inscripcions per al programa ja estan obertes a la pàgina d’Urbalab.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Xàtiva aprova per unanimitat el protocol de prevenció i actuació davant l’assetjament laboral

El plenari municipal ha aprovat aquest dimecres, amb els vots favorables de tots els partits…

El alcalde de Villena exige al Ministerio y a la Generalitat desbloquear el acceso directo a la estación del AVE

El alcalde de Villena, Fulgencio Cerdán, ha insistido en la necesidad de que el Ministerio…

Cámara Valencia arranca el ciclo de talleres para crear asistentes de negocio con Whatsapp e inteligencia artificial

La Cámara de Comercio de Valencia, a través de TICNegocios y en colaboración con Ciudadano…

Otras noticias

AO4127copia
Comarcal

Gandia invierte más de 700.000 euros en modernizar el Centro Deportivo del Grau

Por Redacción ComarcalCV
Las familias esperan a las puertas del colegio Ausiàs March de Paiporta el inicio del curso.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta, la zona cero de la dana, inicia el curso escolar con todos sus centros a pleno rendimiento

Por Toni Cuquerella
Mislata ya ha organizado la seguridad para sus fiestas.
ComarcalL' Horta Sud

Mislata tendrá más de 400 operativos de seguridad durante la celebración de sus fiestas populares

Por Toni Cuquerella
L'alcalde Jose Manuel Prieto entre Balbina Sendra i Almudena Santos.
Comarcal

Tots els concerts de la Fira i Festes 2025 de Gandia seran gratuïts

Por Toni Cuquerella
El alcalde Pablo Ruz ha presidido el comité de crisis del Ayuntamiento de Elche.
Comarcal

El Ayuntamiento de Elche sufre un ciberataque que pide un rescate millonario para desbloquear su sistema informático

Por Toni Cuquerella
Ayuntamiento de Catarroja.
Comarcal

Catarroja incrementa un 150% las ayudas habitacionales para hacer frente a la crisis de la vivienda después de la DANA

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?