ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La Mitja Marató de Xàtiva torna diumenge i exhaureix les inscripcions amb més de 1.250 atletes

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:22 pm
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 22, 2022
390 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

La XVII edició d’aquesta carrera, organitzada pel Club Ajos Xàtiva, repetirà recorregut i començarà a les 10 hores amb eixida des de l’Albereda Jaume I

Aquest dimarts s’ha presentat en l’Ajuntament la XVII edició de la Mitja Marató de Xàtiva que tindrà lloc aquest diumenge 27 de febrer de la mà del club Ajos Xàtiva. En la roda de premsa han estat presents el regidor d’Esports Pedro Aldavero, el president del club Ajos Vicent Lluch i el vicepresident Joaquín Sánchez.

«Teníem ganes de retrobar-nos amb la Mitja perquè és una cursa que vam haver de suspendre l’edició de 2021 a causa de la pandèmia. Aquesta és la carrera que obri la temporada d’atletisme a la nostra ciutat», ha explicat el regidor d’Esports Pedro Aldavero.

La prova començarà a les 10h des de l’Albereda i en ella participaran 1.260 atletes, amb una llista d’espera de més d’un centenar de persones. La gran majoria procedeixen de la Comunitat Valenciana: Xàtiva, València, Algemesí, Gandia, Carcaixent, l’Alcúdia, el Genovés o Oliva; però també hi haurà corredors de fora del territori valencià com ara Madrid o Barcelona.

El president del Club Ajos Xàtiva Vicent Lluch ha indicat que «estem molt contents amb la resposta de la gent, que va esgotar fa un mes les inscripcions. A més tornarem a comptar amb gent de molt de nivell com el xativí Javier García Mascarell, Luis Félix Martínez o Andrés Micó, qui va aconseguir el tercer lloc a la mitja marató de Múrcia». Alguns corredors fins i tot buscaran aconseguir el rècord de la prova que està en 1:04:57 (Ouais Zitane, 2020) en categoria masculina i en 1:18:48 (Laia Cañes, 2015) en categoria femenina.

La bossa del corredor comptarà amb una camiseta tècnica de color taronja i un paravents de color groc, junt amb altres productes com ara gels hidroalcohòlics, pipes, snacks, plantes, taronges, una safata d’alls i entrades per al Castell de Xàtiva. «El més important d’aquesta carrera és la fidelitat de la gent. Tenim un grup molt consolidat perquè la gent se’n va molt satisfeta tant per la carrera com pels productes que oferim», ha indicat el vicepresident del club Ajos Joaquín Sánchez.

Els dorsals es podran recollir dijous de vesprada i divendres i dissabte durant tot el dia a la clínica Ascires de Xàtiva. També el mateix dia de la carrera, a partir de les 8:30 hores, al pati de la casa de Cultura.

Pel que fa al recorregut, el president del club Ajos ha confirmat que es mantindrà el nou circuit que es ja es va realitzar en la darrera edició. «Les crítiques van ser molt bones i si aquest any té també una bona acceptació ens plantejarem homologar-la per als pròxims 7 anys. El corredor està més temps per dins del municipi i recorre les zones emblemàtiques de Xàtiva».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 12 de septiembre

Requena disfrutará de una jornada despejada con temperaturas que oscilarán entre 13 y 27 grados,…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 12 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 12 de septiembre indica un día despejado…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 12 de septiembre

La previsión meteorológica en Peñíscola para el sábado 12 de septiembre anuncia un día despejado…

Otras noticias

Inundació de la carretera entre Montesa i Canals.
La Costera

La Diputació licita per 4,8 milions la millora de la carretera de Canals a Montesa: obres i via ciclopedestre

Por Toni Cuquerella
Xàtiva.
La Costera

Xàtiva dona llum verda al Pla Especial del Nucli Antic i frena els apartaments turístics en planta baixa

Por Toni Cuquerella
Artur Heras.
CulturarteLa Costera

Mor Artur Heras, el xativí clau de l’art contemporani i icona del Pop Art valencià

Por Toni Cuquerella
El viñedo reclama ayudas ante la vendimia.
La CosteraLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

Alarma en el campo valenciano: piden ayudas de hasta 6.000 euros para evitar el abandono masivo de viñedos

Por Toni Cuquerella
Hotel Murta de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva reobri la licitació de l’emblemàtic Hotel Murta per 19 milions d’euros i un contracte de 20 anys

Por Toni Cuquerella
Acte al Museu de l'Almodí durant la Fira dels Borja de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva llança el I Concurs Nacional de Música Antiga «Fira dels Borja»: dates, requisits i inscripció

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?