ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

EL PP de Xàtiva troba «vergonyós» que l’alcalde no s’haja reunit amb la Plataforma del Centre Històric

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:18 pm
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 31, 2022
392 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Marcos Sanchis: “L’alcalde ha d’estar per a acompanyar a les falleres, però també per a reunir-se amb els veïns que té problemes”

El PP de Xàtiva ha qualificat de «vergonyós» que l’alcalde no s’haja reunit amb els membres de la Plataforma de veïns del centre històric des que es van constituir a la tardor de l’any 2020, fa més d’un any i mig. Dissabte passat va haver-hi ple ordinari en el qual es va debatre una moció presentada conjuntament per PP, Xàtiva Unida i Ciudadanos, per a fer-se eco de les reivindicacions dels veïns del centre històrics sobre la necessitat d’escometre la renovació de la xarxa d’aigües de la nostra ciutat.

Des del PP es va lamentar «que haguérem arribat fins a l’extrem d’haver de debatre una moció presentat per la Plataforma de veïns del centre històric, a causa de la falta de voluntat política del govern socialista de donar solució a les reivindicacions del moviment veïnal». Sanchis criticava que “el Sr. Reig ens té acostumats a l’engany, a donar l’esquena, a etiquetar i fins i tot a burlar-se dels veïns com en el cas dels veïns de Bixquert, del Carraixet o els Hostalers”.

Segons Marcos Sanchis “per al PP la reivindicació dels veïns del centre històric és justa i important i prova d’això és que en la visita del President del PPCV, Carlos Mazón, ens reunim amb membres de la Plataforma per a escoltar les seues reivindicacions”. Però per al regidor popular el més greu d’aquest assumpte és que “l’alcalde en quasi 2 anys que existeix la Plataforma no s’haja reunit amb els membres de la mateixa ni una sola vegada, i l’alcalde ha de ser l’alcalde per a acompanyar a les falleres, però també per a reunir-se amb els veïns que tenen problemes”.

Afirmen que des del grup socialista es va assenyalar als veïns que es manifesten tots els dissabtes que hi ple municipal a les portes de l’ajuntament de pertànyer a un partit polític, vinculat a Xàtiva Unida. Per a Marcos Sanchis aquestes manifestacions “demostren la vertadera cara del govern socialista, que està ancorat en el sectarisme i a eliminar a qualsevol que discrepe, més que a solucionar els problemes dels veïns; per això des del PP li demanem a l’Alcalde menys sectarisme i més solucions”.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 12 de septiembre

Requena disfrutará de una jornada despejada con temperaturas que oscilarán entre 13 y 27 grados,…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 12 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 12 de septiembre indica un día despejado…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 12 de septiembre

La previsión meteorológica en Peñíscola para el sábado 12 de septiembre anuncia un día despejado…

Otras noticias

Inundació de la carretera entre Montesa i Canals.
La Costera

La Diputació licita per 4,8 milions la millora de la carretera de Canals a Montesa: obres i via ciclopedestre

Por Toni Cuquerella
Xàtiva.
La Costera

Xàtiva dona llum verda al Pla Especial del Nucli Antic i frena els apartaments turístics en planta baixa

Por Toni Cuquerella
Artur Heras.
CulturarteLa Costera

Mor Artur Heras, el xativí clau de l’art contemporani i icona del Pop Art valencià

Por Toni Cuquerella
El viñedo reclama ayudas ante la vendimia.
La CosteraLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

Alarma en el campo valenciano: piden ayudas de hasta 6.000 euros para evitar el abandono masivo de viñedos

Por Toni Cuquerella
Hotel Murta de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva reobri la licitació de l’emblemàtic Hotel Murta per 19 milions d’euros i un contracte de 20 anys

Por Toni Cuquerella
Acte al Museu de l'Almodí durant la Fira dels Borja de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva llança el I Concurs Nacional de Música Antiga «Fira dels Borja»: dates, requisits i inscripció

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?