ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Aprovat definitivament el projecte de la Ronda Oest de Carlet

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 2, 2022
173 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La ronda, que traurà el trànsit de Carlet, l’aprovava definitivament el passat 26 d’abril la Direcció General d’Obres Públiques, Transport i Mobilitat Sostenible

Després de l’informe emés l’11 d’abril pel Servei de Supervisió de Projectes i Coordinació Tècnica, la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat ha anunciat l’aprovació definitiva del projecte de construcció de la Ronda Oest de Carlet. Un projecte començat en els primers anys 2000 que ha hagut d’anar adaptant-se a la viabilitat sense deixar de costat les necessitats de carletines i carletins.

L’objectiu principal que es contempla en la creació d’esta ronda és el desviament del trànsit, sobretot de transport pesat, de la travessia de la CV-50, que actualment creua la ciutat de Carlet. Les actuacions aprofitaran les rotondes d’entrada i eixida de la ciutat en ambdues direccions ja construïdes per la Conselleria i se’n crearan tres mes per donar accés a punts importants com El Cortijo, el Cementeri i un accés directe al Centre de Salut amb la intenció de dotar el poble de diferents punts d’entrada i eixida. Esta ronda comptarà també amb uns carrils per a bicicletes i vianants.

A més, en les reunions que s’han dut a terme entre la Conselleria i l’Ajuntament durant l’elaboració del projecte, es va informar el consistori de les actuacions previstes després de l’aprovació del projecte, que consistien en la seua remissió als departaments encarregats de la contractació així com de les expropiacions. Per tant, queda previst per part de Conselleria per a finals de 2022 la citació del veïnat afectat per a acudir a la signatura de l’acta d’ocupació.

Lola Navarro, alcaldessa de Carlet, ha anunciat este matí la notícia i ha valorat molt positivament l’aprovació del projecte, ja que ha sigut una reivindicació històrica. L’alcaldessa ha fet referència a la necessitat d’esta ronda per a tractar d’alliberar Carlet del trànsit així com dotar la ciutat dels accessos necessaris per a facilitar, en definitiva, la vida de les carletines i els carletins.

Finalment, s’ha demanat als responsables de la Conselleria la necessitat d’articular mecanismes per a fer un seguiment en detall de com van desenvolupant-se les següents fases i continuar treballant de forma conjunta des de les dues administracions públiques per a coordinar les actuacions amb la màxima congruència possible.

Tags: Onda

Lo + leído

La Diputació de València enciende la Navidad con la campaña “Tu fas gran el nostre Nadal” y una amplia programación cultural

La Diputació de València ha dado la bienvenida oficial a la Navidad con la presentación…

Gandia engega la il·luminació nadalenca amb un espectacle a la plaça del Prado

Gandia va donar inici oficial al Nadal amb un esdeveniment en què la regidoria de…

Morella renueva la entrada por el portal de Sant Miquel con una inversión de 201.000 euros

El Ayuntamiento de Morella ha finalizado los trabajos de mejora en la entrada principal del…

Otras noticias

IMG 8470
La Ribera Alta

Alzira acoge una sesión práctica sobre asistentes de WhatsApp e IA para impulsar la digitalización de comercios y pymes

Por Javier
IMG 8125
La Ribera Alta

Alzira acoge la charla “Cómo utilizar asistentes en WhatsApp de forma segura para mejorar la satisfacción de los clientes y vender más”

Por Javier
1764152876583
La Ribera Alta

Lanzan Reset Alzira para mejorar la salud mental de los jóvenes tras la DANA

Por Redacción ComarcalCV
fachada hospital clinico
La Ribera Alta

La Policía interroga al anestesista de la clínica dental de Alzira mientras sigue estable la niña de cuatro años

Por Javier
avacarletpedrisco
AgronewsLa Ribera Alta

El granizo daña 5.000 toneladas de caquis en Carlet y Massalavés

Por Redacción ComarcalCV
ava carlet pedrisco
AgronewsLa Ribera Alta

El granizo del pasado lunes deja 5.000 toneladas dañadas de caqui en Carlet y Massalavés

Por Agronews
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?