ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Dulce Pontes i el seu nou disc ‘Perfi’ protagonitzen la tercera jornada de les Nits al Castell de Xàtiva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 14, 2022
158 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La cantant de fado per excel·lència actuarà el Festival Internacional de música de Xàtiva aquest dissabte 16 de juliol a les 23 hores

La reconeguda artista portuguesa Dulce Pontes serà la protagonista aquest dissabte al Festival Internacional Nits al Castell (16 de juliol, 23 hores). La cantant de fado per excel·lència actuarà a la fortalesa agafant el relleu de Rafael Álvarez «El Brujo» i de Víctor Manuel.

Dulce Pontes ha tornat al cartell oficial d’aquest Festival després de la cancel·lació de l’any 2020. L’artista compta amb més de 30 anys de trajectòria i amb aquest nou disc que presentarà a les Nits al Castell pretén tornar a les seues arrels, als artistes i les històries que la inspiren i que impacten en totes les generacions portugueses. L’àlbum ha estat coproduït pel músic cubà Yelsy Heredia, combinant el fado i la música popular portuguesa, i introduint el jazz i la música llatina.

L’artista internacional considerada una de les figures crucials per a la renovació del fado ha compartit escenari amb figures com ara José Carreras, Andrea Bocelli, Caetano Veloso, Cesária Évora, Eleftheria Arvanitaki o Ennio Morricone entre d’altres. Al llarg de la seua trajectòria, que va començar a la dècada dels 90 quan va participar al Festival d’Eurovisió amb la cançó ‘Lusitana Paixao’, Dulce Pontes ha demostrat la seua versatilitat amb diferents propostes com ‘Peregrinação’ (2017), on mescla idiomes i sensacions per a representar un viatge que connecta amb ella mateixa; o el veterà ‘Focus’ (2003), un dels seus grans èxits amb més de 300.000 exemplars venuts.

Mes enllà dels seus àlbums, la cantant ha sigut reconeguda mundialment per cançons com ‘Cançao do Mar’, ‘Lágrima’ i ‘O Infante’ que ha interpretat per tot arreu del planeta. A més l’artista ha deixat veure en moltes ocasions la seua passió per les altres cultures més enllà de la seua natal com ha estat el cas de l’espanyola, i ha regalat obres com la versió ‘La leyenda del tiempo’ del cantaor Camarón de la Isla que inclou «Peregrinação», portant-la al seu terreny.

A Xàtiva es podrà viure en directe el nou disc de Dulce Pontes llançat a través d’Universal Music i Decca Records, amb 11 senzills entre els quals es troben els èxits ‘Amapola’ o ‘Soledad’ i també la col·laboració amb Ricardo Ribiero ‘Valsa da Libertaçao’.

Després del torn de la portuguesa les pròximes cites de Nits al Castell seran amb els artistes avantguardistes De Pedro i Sandra Monfort (dissabte 23 de juliol) i Pep Gimeno ‘Botifarra’ (dissabte 30 de juliol).

Entrades i transport al Castell

Queden molt poques entrades per al concert de Dulce Pontes, que es poden adquirir a la pàgina web de l’Oficina de Turisme o bé presencialment a la mateixa oficina de Turisme, al preu de 20 euros. A més, es podrà gaudir de més contingut del concert a les xarxes oficials de Nits al Castell i de l’Ajuntament de Xàtiva.

D’altra banda cal recordar que no estarà permés l’accés fins al Castell amb vehicle privat, oferint des del Festival servei d’autobús inclòs amb l’entrada, que eixiran des de les 20:30 hores fins a les 22:30 hores des de la plaça de l’Espanyoleto de Xàtiva cap al Castell, realitzant el mateix camí de tornada en finalitzar el concert i durant les dues hores posteriors. A la mateixa plaça hi haurà un punt de venda on es podran aconseguir les entrades que queden disponibles en taquilla abans del concert.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Paiporta impulsa nuevos ciclos formativos de Emergencias y Seguridad

El Ayuntamiento de Paiporta ha colaborado en el impulso de dos nuevos ciclos formativos de…

Caudete de las Fuentes ha abordado el uso seguro de WhatsApp y la prevención de fraudes digitales

Caudete de las Fuentes ha puesto el foco en la seguridad digital con la celebración…

Condicions infrahumanes i producció il·legal: així funcionava la macrofàbrica clandestina de tabac de Muro

L'operació 'Murali' de la Guàrdia Civil ha tret a la llum la realitat oculta darrere…

Otras noticias

L'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, junt a la consellera de Justícia, Nuria Martínez.
La Costera

Gir de 180 graus de la Generalitat: tomba el Palau de Justícia en el centre de Xàtiva després de 8 anys de tramitació

Por Toni Cuquerella
xativa guardia civil
La Costera

Detenido en Xàtiva un hombre con tres requisitorias de ingreso en prisión

Por Redacción ComarcalCV
Reunió de José Díez amb l'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, i la tinenta d'alcalde, Amor Amorós.
ComarcalLa Costera

Xàtiva urgeix la Generalitat a fixar terminis concrets per al Centre Raimon i el Palau de Justícia

Por Toni Cuquerella
El Passeig del Ferrocarril tindrà nou arbrat.
La Costera

Més ombra al carrer contra les altes temperatures: Xàtiva reforça el seu arbrat urbà davant del canvi climàtic

Por Toni Cuquerella
Alumnes de l'escola taller de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva contractarà 38 persones mitjançant un taller d’ocupació i una escola taller per a remodelar el Jardí del Bes

Por Toni Cuquerella
Betlem monumental de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva tanca un Nadal de rècord amb més de 100.000 visites al seu Betlem Monumental

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?