ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

El Campus de Gandia de la UPV inaugura el curs acadèmic amb la participació de la ministra de Ciència i Innovació

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 10, 2022
184 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La ministra, enginyera en telecomunicacions per la UPV i exalcaldessa de Gandia, Diana Morant, ha sigut l’encarregada d’impartir la conferència inaugural

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha celebrat la seua tradicional conferència inaugural. Amb aquest acte, que ha congregat personal i alumnat, autoritats locals, comarcals i provincials, representants d’associacions i empreses, ha sigut inaugurat el curs acadèmic.

L’esdeveniment ha estat presidit pel rector de la UPV, José E. Capilla, qui ha manifestat que “el Campus de Gandia, multidisciplinari i obert, és clau per al desenvolupament social i cultural de la UPV en la seua vertebració, a través del territori valencià”. És “font de talent i innovació, i representa el ferm compromís amb la comunitat universitària, amb Gandia, la Comunitat Valenciana i amb la societat».

Víctor Sánchez, subdirector 1r/Cap d’Estudis i director en funcions de l’Escola Politècnica Superior de Gandia (EPSG), ha ressaltat que aquest “ha sigut un any excepcional en termes de projectes i finançament». «El volum econòmic d’R+D+i es va situar per damunt dels huit milions d’euros, una xifra molt superior a la registrada en 2020”. A més, «l’IGIC ha aconseguit situar-se entre les 25 primeres estructures d’investigació, de les més de 80 presents en la UPV” i “des de la Unitat Mixta d’Investigació en Tecnologia per a Estudis Marins s’està desenvolupant projectes científics de gran entitat”.

Així mateix, ha recalcat l’esforç realitzat “per tal d’augmentar la nostra oferta de títols”. «El Màster Universitari en Professor d’Educació Secundària ha entrat en la fase de disseny del pla d’estudis per a la seua posterior sol·licitud de verificació”. I, en els pròxims dies, “es rebrà la resposta a la sol·licitud de verificació del Màster en Intel·ligència Turística”. “El Campus de Gandia és un campus que mira a la mar com a aposta de futur”, ha afirmat. Per tant, “hem sol·licitat autorització per implantar el Grau en Ciència i Tecnologia del Mar”.

Per a Sánchez, “som una institució educativa i volem formar persones capaces de transformar la societat”. Igualment, ha tingut paraules d’agraïment per a les càtedres i els seus patrons, “vaixell almirall de les nostres relacions amb l’entorn”, per a l’Ajuntament de Gandia i el conjunt empresarial, al qual ha convidat a fi que “aposten pel talent del Campus de Gandia”.

Conferència inaugural a càrrec de Diana Morant

Sota el títol «Ciència i innovació a Espanya: un nou impuls per a la transformació del país», la ministra de Ciència i Innovació, Diana Morant, ha sigut l’encarregada d’impartir la conferència inaugural. Enginyera de Telecomunicació per la UPV, ha declarat que “aquesta Universitat m’ha ensenyat a veure els problemes com a situacions per a les quals sempre es poden trobar solucions. Passar per la UPV marca. Soc una enginyera, hui centrada en una missió: contribuir a crear una societat més democràtica, pròspera i respectuosa amb el seu entorn, ara a través de l’impuls de la ciència i la innovació». «Des dels governs, hem de ser proactius per a crear noves oportunitats de treball i de riquesa. Vivim un canvi d’era que requerirà solucions enginyoses procedents de la ciència i la innovació, un espai d’oportunitats laborals de qualitat per a la gent jove”.

Tags: Gandia

Lo + leído

Xàtiva es projecta a FITUR com a referent de turisme intel·ligent i patrimoni cultural

Xàtiva ha refermat la seua posició com a destinació de referència en la Fira Internacional…

Canet d’en Berenguer lidera la lucha contra la erosión costera con «ingeniería verde» en Fitur 2026

El proyecto pionero de Canet d'en Berenguer para proteger su litoral se ha convertido en…

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

La operación Zander, desarrollada por la Guardia Civil en Alzira, Cullera y Nàquera, ha concluido…

Otras noticias

260120 TEMPORAL HARRY 2
La Safor

Tavernes de la Valldigna coordina la recuperación tras el temporal Harry y evalúa los daños en la playa

Por Redacción ComarcalCV
AO6174copia
CollaLa Safor

Gandia presenta el libro Foc i Flama con las Falleras Mayores

Por Redacción ComarcalCV
Un patinet elèctric per un carril bici de Gandia.
La Safor

Gandia regula l’ús dels patinets elèctrics: aquestes seran les obligacions i restriccions de circulació

Por Toni Cuquerella
AO3740copia
CollaLa Safor

Benirredrà i Gandia celebren el Porrat de Sant Antoni amb més de 40 activitats

Por Redacción ComarcalCV
AO3129copia
La Safor

Gandia se une a Saborea España para impulsar la gastronomía de la Safor

Por Redacción ComarcalCV
260110frances2601104043
CollaLa Safor

Gandia celebra amb èxit el Porrat de Sant Antoni

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?