ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’alcalde d’Ontinyent destaca l’adjudicació del projecte d’obres del nou Palau de Justícia com “un nou impuls per atendre una necesitat històrica”

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 28, 2022
41 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Jorge Rodríguez agraeix la implicació de la consellera Gabriela Bravo en una actuació en la que l’Ajuntament va invertir 500.000 euros per fer possible una aportació autonòmica de més de 7 milions

L’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, ha destacat l’adjudicació del projecte de les obres del nou Palau de Justícia d’Ontinyent com “un nou impuls per atendre una necesitat històrica: la millora de les infrastructures judicials a la ciutat i la comarca, per oferir el servei que mereix la nostra ciutadania”. Una actuació en la qual agraïa la implicació de la Consellera de Justícia Gabriela Bravo, tot recordant “el llarg camí i el treball conjunt” que ha estat necessari per fer-la realitat.

El projecte d’obra ha estat adjudicat per la Conselleria a l’empresa Tomás Llavador Arquitectes i Enginyers per un import de 462.877,32 euros, part d’una inversió global en l’actuació que serà de més de 7’2 milions d’euros, segons ha fet públic la Generalitat Valenciana. L’alcalde d’Ontinyent recordava que per a poder avançar en el projecte, l’Ajuntament d’Ontinyent va haver de fer efectiva la compra de l’antiga fàbrica de Bernabeu i la seua parcel·la (que va eixir a concurs públic) per un import de 500.000 euros. Els tràmits que es van haver de fer per a possibilitar aquesta compra i posterior cessió a la Conselleria van incloure també l’atenció en les diverses necessitats plantejades, com per exemple la compatibilitat de l’edifici amb l’ús dotacional administratiu o la possibilitat d’ampliar a futur la seu amb una construcció adjacent de 1.000 m².

Els nous jutjats d’Ontinyent se situaran en l’antiga fàbrica de Bernabéu, un edifici que està situat a 450 metres dels actuals jutjats, i que podran albergar tota l’activitat dels 34 municipis d’aquest partit judicial. Allí se situaran les seus judicials de la localitat, després de la rehabilitació i adaptació de la nau actual i la construcció d’un nou edifici en la mateixa parcel·la, que ocuparà 4.281 metres quadrats distribuïts en dues plantes i soterrani, més espai per a aparcament. El futur Palau de Justícia d’Ontinyent integrarà també els serveis especialitzats com l’oficina d’atenció a les víctimes del delicte, la clínica mèdica forense i el gabinet psicosocial “perquè és important disposar d’aquests recursos d’atenció a les víctimes, especialment de violència de gènere, prop del seu lloc de residència i amb una estructura que oferisca una resposta ràpida, integral i especialitzada”, segons apunta la pròpia Conselleria.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

El Ayuntamiento de Burriana, en colaboración con el Consorcio Gestor del Pacto Territorial para la…

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?