ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’independent José Antonio Martínez serà el candidat del PSPV a l’alcaldia d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 9, 2023
37 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Els socialistes aspiren a tornar a l’ajuntament d’Ontinyent d’on van desaparéixer en aquesta legislatura per primera vegada en la democràcia

L’ontinyentí, independent, José Antonio Martínez, serà el candidat del PSPV a l’alcaldia d’Ontinyent per a les eleccions municipals de maig. Martínez és tècnic superior de medi ambient, funcionari i enginyer agrònom de 52 anys; referent social per la seua labor en el municipi en presidir l’associació INCLOU-TEA. Serà designat oficialment com a candidat dels i les socialistes d’Ontinyent a l’alcaldia de la ciutat per a les pròximes eleccions municipals de maig de 2023. Amb la candidatura de Martínez els socialistes aspiren a tornar a l’ajuntament d’Ontinyent d’on van desaparéixer en aquesta legislatura per primera vegada en la democràcia.

La Comissió Executiva Local del PSPV-PSOE, en la seua reunió d’aquest dijous 5 de gener, ha proposat a José Antonio Martínez, sent l’única candidatura presentada i obtenint el suport unànime de l’agrupació. Aquesta proposta es notificarà a la Comissió Executiva Nacional del PSPV-PSOE i al Comité Federal per a la seua ratificació, Serà la Secretaria d’Organització Federal, d’acord amb la Secretaria d’Organització de la Comissió Executiva Nacional del PSPV-PSOE, la que fent ús de les seues facultats aprovarà la proposta elevada des d’Ontinyent.

El flamant candidat ha afirmat que “es renova el projecte dels Socialistes d’Ontinyent, el PSPV-PSOE obri les seues portes a la ciutadania. El meu major repte és sumar, donar participació i veu als ontinyentins i ontinyentines i, així, construir un projecte col·lectiu de present i futur per al nostre municipi”. Martínez s’ha compromés com a candidat a escoltar a tots i totes els que vulguen participar en l’elaboració del pròxim programa de Govern i de sumar-se a la llista electoral que els socialistes presentarem per a maig de 2023, subratllant que “ens mereixem una candidatura que siga reflex de les nostres inquietuds i aspiracions com a ciutat, per això vull brindar l’oportunitat de sumar-se a un projecte il·lusionant, obert i participatiu.”

“Si he arribat fins ací és perquè volem una Ontinyent respectuosa, diversa i dialogant, amb més propostes, més acords i més avanços. Sobra confrontació i es reclama major participació, menys problemes i tensions per més solucions reals en benefici del nostre municipi” ha subratllat José Antonio Martínez.

La secretària general del PSPV-PSOE d’Ontinyent, Patricia Folgueras, ha volgut mostrar el suport unànime a la candidatura encapçalada per José Antonio, manifestant «que el nostre candidat liderarà el nou projecte que els socialistes d’Ontinyent, un projecte amb una clara vocació de ser socialment integrador. Els últims temps han estat marcats per excessiva confrontació; es necessiten menys crits i menys crispació. Fem que la política torne a ser una eina útil a través dels nostres valors”

Suport del PSPV-PSOE

Està previst, per al diumenge que ve 15 de gener a Ontinyent, que el secretari d’Organització del PSPV-PSOE, José Muñoz assistisca a un acte de precampanya de les municipals amb els militants del partit d’Ontinyent i la Vall d’Albaida. Les candidatures socialistes de la comarca es presenten als comicis de maig de 2023 per a representar a la majoria i prioritzar el realment important: l’ocupació, els salaris i les pensions dignes, una sanitat que cuide als ciutadans i un habitatge assequible.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

El Ayuntamiento de Burriana, en colaboración con el Consorcio Gestor del Pacto Territorial para la…

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?