ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

L’Ajuntament de Gandia aprova un pressupost de 95 milions per 2023 amb l’únic vot en contra del PP

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 10, 2023
385 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Els comptes municipals i la plantilla de personal han obtingut el mateix resultat en les votacions amb el sí de PSPV i Compromís Més Gandia Unida, l’abstenció del regidor no adscrit i el no del PP

El plenari celebrat aquest divendres a l’Ajuntament de Gandia ha aprovat amb els vots a favor de PSPV i Compromís Més Gandia Unida i l’abstenció del regidor no adscrit, i el vot en contra del PP, tant la plantilla de personal per a aquest any com els pressupostos de 2023.

En primer lloc, s’ha aprovat la proposta de l’executiu per a la plantilla de personal del 2023. Una plantilla aprovada a les respectives meses de negociació. Sobre la plantilla, l’edil Carmen Fuster ha destacat que aquesta proposta permet l’ordenació de les places creades a l’Ajuntament de Gandia i fer front als reptes que «ens esperen durant aquest exercici». La regidora ha agraït la gran tasca feta pels tècnics municipals del departament i els agents socials que han fet possible «la validació democràtica de les decisions de gestió de personal per tenir una administració més preparada».

Sobre el pressupost de 2023, que ascendeixen a 95 milions d’euros, Salvador Gregori ha destacat dels comptes municipals que són «realistes i legals» i que es complementaran amb una segona ronda pressupostària mitjançant el finançament de nova despesa en els romanents de tresoreria de la liquidació del 2022.

L’edil responsable d’Economia ha destacat com a objectius del document l’impuls als sectors productius, l’ajuda a les famílies més vulnerables o l’impuls de les infraestructures, alhora que es rebaixa el deute, es redueixen els impostos i es generen recursos per aportar als cofinançaments que exigeix l’arribada dels fons Next Generation.

D’una manera més numèrica, les dades més significatives dels comptes del 2023 són les següents: El conjunt de les inversions puja un 7,3% per impulsar el desenvolupament de la ciutat i finançar els fons Next Generation; la partida de serveis socials augmenta el 13,6%; s’amortitzen 5 milions d’euros amb la qual cosa s’acabarà la legislatura en 265 milions de deute; el comerç de Gandia rep un nou impuls pressupostari mitjançant els xecs consum i incrementa la dotació global de l’àrea en un 91,4%; la projecció urbanística de la ciutat rep un increment de 9,6%; les festes populars més arrelades com són les Falles i la Setmana Santa incrementen la seua dotació un 14,1% i un 15,5% respectivament, l’àrea de Cultura consolida la importància amb un 4,5% i l’IMAB millora la dotació pressupostària pujant un 19,7%. Altres àrees com a Serveis bàsics tindran una «millora considerable amb» els romanents de tresoreria.

Per acabar, el regidor ha afirmat que són uns pressupostos continuistes. «Aquest és l’últim pressupost d’aquesta legislatura. Al costat dels de la legislatura l’anterior, han estat huit anys d’un treball intens que ha permés que les finances d’aquesta ciutat no tinguen res a veure amb l’estat en què ens les vàrem trobar. No ho dic jo. Ho diuen tots els indicadors econòmics, passats i actuals, reflectits per la mateixa Intervenció municipal».

Tags: admin Gandia

Lo + leído

El Circuit Ricardo Tormo acoge el regreso del FIM MotoJunior con 4 categorías en juego por el título

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste marca este fin de semana el regreso a la…

L’esport i l’entreteniment guanyen pes en la nova programació d’À Punt Ràdio

À Punt Ràdio ha presentat aquest dijous als seus estudis de Burjassot la seua nova…

Detienen en Algemesí a un hombre tras cometer dos robos con fuerza en vivienda

La Policía Nacional detuvo en Algemesí a un hombre mientras cometía dos robos con fuerza…

Otras noticias

CartellWINWINBenetusser e1788430274265
L' Horta SudLa Ribera AltaLa SaforRequena - Utiel

Benetússer, Requena, Gavarda, Potries y Utiel acogen espectáculos SARC en septiembre

Por Javier Ruiz
Gandia ha iniciat les proves de selecció de la Policia Local.
La Safor

Gandia inicia el procés per a incorporar 10 nous agents de la Policia Local entre 150 aspirants

Por Toni Cuquerella
Puerto de Gandia.
La Safor

Gandia lidera el repunte estival del paro en la Safor tras un mes de agosto con 294 desempleados más

Por Toni Cuquerella
PLEMANCOAPROVACIOEDILarxiu
La Safor

Tavernes invertirà 2 milions per reduir el risc d’inundacions adaptant la ciutat

Por Javier Ruiz
FOTO 1 8
La Safor

Detenida una pareja por sustraer joyas a ancianos dependientes en Piles, L’Alquería de la Contessa, Beniarjó y Gandia

Por Javier Ruiz
Las familias ya pueden pedir las ayudas municipales.
La Safor

Estalvia 30 euros per fill en la tornada a escola a Gandia: quins llibres i material es poden comprar amb el xec escolar

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?