ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Xeraco descobreix el nom dels deu bars restaurants que participaran aquest divendres en el I Concurs del Cremaet

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 23, 2022
120 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El Comité Organitzador del I Concurs del Cremaet FIESCREM 2022, format per experts del sector hostaler i els xics de ‘La Ruta dels Esmorzars’, ha donat a conéixer el nom dels deu restaurants que participaran aquest divendres, 27 de maig, a partir de les 11 hores en la zona del Quarter (platja de Xeraco), en les diferents categories del I Concurs del Cremaet 2022.

Xeraco Premi Cremaet 2022.

D’una banda, els bars restaurants que participaran en la categoria ‘Tradicional’ són:

Bar “Marvi” de València. Un establiment on es pot trobar tant entrepans clàssics com més originals i innovadors. Com a toc personal al seu cremaet li afegeixen la pell de la taronja. Ha estat guardonat amb el Cacau d’Or l’any 2017.

Bar “Llaurador” de Cullera. És un dels bars més clàssics del poble i molt freqüentat per ciclistes. Compta amb una gran varietat de mides tant per als entrepans com per als cremaets.

Bar “Poliesportiu de Simat” de Simat de la Valldigna. Aquest establiment hostaler compta amb unes vistes privilegiades al Monestir. El que més triomfa és el seu entrepà de la casa i el cremaet.

Bar “Avenida del Mar” de El Monte Blanco, Castelló. Aquest bar es caracteritza per la seua cuina tradicional i la seua variació en els productes. A més del típic cremaet, també tenen la seua versió refrescant en glopet.

Bar “Les Cholines” de Fondeguilla, Castelló.

D’altra banda, els bars restaurants que participaran en la categoria ‘Creatiu’ són:

La Mesedora d’Algemesí. És un local que combina a la perfecció la innovació i la creativitat, i on es pot trobar propostes d’entrepans molt originals i de valor molt alta en l’esmorzar. Va estar guardonat amb el Cacau d’Or l’any 2021.

Restaurante “Fernandet” de Sueca. Aquest establiment destaca pel seu producte fresc de la mar i els seus cremaets especials. Va estar guardonat amb el Cacau d’Or l’any 2020.

La Mar Salà de Cullera. El bar té una proposta d’esmorzar molt creativa i fins i tot una carta amb diferents versions del cremaet. Va estar guardonat amb el Cacau d’Or l’any 2016.

Bar “Cremaet” de València.

Ca Saoret de Tavernes de la Valldigna. Aquest establiment ofereix entrepans molt originals amb un producte de molt bona qualitat. Va estar guardonat amb el Cacau d’Or l’any 2021.

Aquests seran els deu bars restaurants que es disputaran el millor Cremaet en les categories ‘Tradicional’ i ‘Creatiu’ en el I Concurs del Cremaet FIESCREM 2022.

L’acte inaugural del concurs arrancarà el divendres, 27 de maig, a les 10 hores; i el concurs començarà a partir de les 11 hores. Durant les dues hores del concurs es podrà gaudir de l’elaboració dels diferents cremaets que concursen. A partir de les 13.15 hores, tindrà lloc el moment de la deliberació i a les 14 hores es donarà a conéixer el nom dels guanyadors.
A més, aquest mateix dia se servirà entre les 10 i les 11 hores un esmorzar de coques de dacsa amb tiquet per 10 euros que es podrà reservar al WhatsApp municipal (722 83 48 44) i que es pagarà el mateix dia, 27 de maig.

El jurat està compost per: Manuel Alonso, xef del Restaurant Casa Manolo; Joan Clement, xef del CdT i membre de la Xarxa Gastroturística de la Comunitat Valenciana; Avelino Alfaro, xef i president de l’Associació Gastronòmica Fideuà de Gandia; Cova Morales, bloguer asturiana de gastronomia i turisme; i Mapi Barreres, presidenta de Gastroliva.

La programació que tindrà lloc des del divendres 27 fins al diumenge 29 de maig acollirà des d’actuacions, tallers infantils i Fira d’Atraccions; a rutes pel patrimoni de Xeraco, ball per als majors, cercaviles, xarangues, batukada, exposicions, tardeos amb reconeguts Djs i orquestres; fins a correfocs, mascletada, càtering de coques de dacsa, II Matinal Motera de la Dona i Mercat Medieval. Totes les activitats es celebraran a la platja de Xeraco.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Xeraco

Lo + leído

Paiporta convierte el Museo de la Rajoleria en un laboratorio práctico de WhatsApp con IA

El Museo de la Rajoleria de Paiporta ha acogido hoy una jornada eminentemente práctica en…

El Gobierno lanza un visor web para el seguimiento ciudadano de cómo se invierten los fondos de reconstrucción tras la dana

El Gobierno de España ha puesto en marcha el Visor web InfoDANA Recuperación, una herramienta…

Aldaia reúne a más de cuarenta asistentes en una charla sobre WhatsApp e IA en el Mercado Municipal

El Mercado Municipal de Aldaia se ha convertido hoy, jueves, en aula de formación y…

Otras noticias

20241108155148copia
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta conmemora el primer aniversario de la DANA con diferentes actos

Por Redacción ComarcalCV
IMG 8228
Comarcal

Aldaia acoge la charla “Cómo utilizar asistentes en WhatsApp de forma segura para mejorar la satisfacción de los clientes y vender más”

Por Javier
Audiencia Provincial de Valencia
ComarcalL' Horta Sud

La Fiscalía pide prisión para tres policías locales de Manises por golpear a un hombre que no llevaba la mascarilla durante el Covid

Por Javier
Planta de Egevasa.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
ComarcalLa Safor

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?