ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva Unida presenta la seua candidatura aquest dissabte

La candidatura està encapçalada per Amor Amorós, seguida d'Alfred Boluda i Hèctor Cuenca i la tancaran els regidors Miquel Lorente i Cesca Chapí
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 23, 2023
147 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8823 xativa unida cartell presentacio

Xàtiva Unida ja té la llista de noms amb la qual concorrerà a les eleccions municipals del proper 28 de maig. Aquest dissabte 25 de març es presentarà públicament l’equip de treball que conformarà la candidatura, un grup que incorpora noves persones que provenen de diferents àmbits de la ciutat.

La llista serà encapçalada per la candidata a l’alcaldia Amor Amorós, el número dos serà el professor i actual regidor Alfred Boluda. Després de Boluda figurarà Hèctor Cuenca graduat en Història, tècnic de l’administració local i actual regidor. En la quarta posició està Susanna Gomar, treballadora en una gran superfície i sindicalista, un perfil de coherència dintre de la formació.

Altres noms que formen part de la llista són Andrés García (Enginyer tècnic agrícola i vinculat al món esportiu de la ciutat), l’activista pel nucli antic i la millora de la xarxa d’aigües Amparo Vera (també docent), Carles Sànchez (persona implicada des de ben jove en diferents moviments social de la ciutat i mestre), Fina García ( ex presidenta de l’associació per la igualtat de gènere Xateba), el professor universitari Vicent Pla i la tècnica d’educació especial Dolors Pérez.

Tanquen la candidatura els regidors de Xàtiva Unida des de l’any 2011 Cesca Chapí i Miquel Lorente, així com Mireia Dénia, mestra de pedagogia terapèutica i filla de l’històric militant del col·lectiu Diego Dénia. Aquesta candidatura ha estat sotmesa a l’assemblea del col·lectiu de Xàtiva Unida i ha comptat amb el suportunànime.

Des de Xàtiva Unida expliquen que aquesta és “una llista diversa, amb representació dels barris de la ciutat i que combina experiència, força i idees noves. Estem segures que aquest equip guanyarà la ciutat perquè tenim un model i tenim dades i projectes concrets que ho avalen”.

Així mateix, afirmen que “és un gran repte presentar aquesta candidatura. Afrontar la gran responsabilitat de presentar-nos a unes eleccions per governar la ciutat no és fàcil. Aquest pas només ha estat possible en la mesura en què hi ha un projecte col·lectiu com Xàtiva Unida, il·lusionant i alhora seriós, on centenars de persones s’hi han implicat i s’han corresponsabilitzat per fer-lo realitat”.

Per últim, asseguren que “volem anar a guanyar les pròximes eleccions del 28 de maig perquè sabem que la millor manera de governar és a peu de carrer, anant pels barris, i aquesta és de les coses que més ens agraden d’estar en política”.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Antifrau arxiva la denúncia contra l’Ajuntament de Xàtiva: avala l’actuació de l’edil de Policia Local i no hi va haver conflicte d’interessos

L'Agència Valenciana Antifrau ha resolt arxivar i finalitzar l'expedient que es va obrir arran d'una…

Nuevos decretos sociales de la Generalitat tras la DANA: ayudas para ascensores, familias, demoliciones, y avances en vivienda pública

El Pleno del Consell ha aprobado tres nuevos decretos de ayudas sociales dentro del Plan…

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, va anunciar durant la seua recent visita a Ontinyent…

Otras noticias

Ple de Pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Llum verda al pressupost rècord de Xàtiva 2026: 39,6 milions i 5,5 en inversions

Por Toni Cuquerella
Porcs Senglars capturats a Xàtiva.
La Costera

No només caça: El pla “ètic” de Xàtiva per frenar la plaga de senglars aconsegueix 36 captures en una jornada

Por Toni Cuquerella
Amor Amorós, Roger Cerdà i Ignacio Reig, en la presentació dels pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva consolida una dècada de «pressupostos de progrés»: 39,63 milions per 2026 centrats en inversions i lluita contra les retallades socials

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
La Costera

La Fiscalia demana 10 anys de presó per abús sexual a una dona vulnerable a Xàtiva

Por Javier
Roger Cerdà i l'abat de Xàtiva han signat el conveni.
La Costera

Xàtiva signa el conveni amb l’església per a recuperar els 8.000 metres quadrats que s’havia immatriculat

Por Toni Cuquerella
Tècnics instal·len les càmares de seguretat als disseminats de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva inicia la instal·lació de càmeres de seguretat d’última generació a Bixquert i els disseminats per reforçar la vigilància

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?