BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
miércoles, 11 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva reparteix més de 50.000 etiquetes per regal entre els comerços per promoure l’ús del valencià

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 24, 2022
25 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La campanya compta amb 5 models de frases per dinamitzar el comerç: ‘Espere que t’agrade’, ‘Felicitats’, ‘Bon Nadal’, ‘T’estime’ i ‘Amb molt d’afecte’

L’Ajuntament de Xàtiva ha preparat a través de l’Oficina de Promoció i Ús del Valencià de la regidoria de Política Lingüística, una nova campanya de promoció del valencià en el comerç, la qual porta per nom ‘Regala en valencià’.

La iniciativa consisteix en el repartiment pels comerços de la ciutat d’unes carpetes amb etiquetes adhesives per a enganxar en els papers d’embolicar els regals o els obsequis. En total es posaran en circulació més de 50.000 etiquetes amb la finalitat de promoure i difondre el valencià en el sector comercial i entre la seua clientela. Les etiquetes contenen cinc models de frases per a dinamitzar socialment en valencià: ‘Espere que t’agrade’, ‘Felicitats’, ‘Bon Nadal’, ‘T’estime’ i ‘Amb molt d’afecte’.

La distribució de les carpetes s’ha fet mitjançant la col·laboració de les associacions empresarials Adexa i Xàcex. Aquestes associacions han distribuït les carpetes entre els seus comerços associats, tot i que els establiments que no estiguen associats a cap d’aquestes dues associacions poden posar-se en contacte amb qualsevol d’elles per a passar a arreplegar la seua carpeta fins al 6 de novembre, ja que a partir del 7 de novembre, en cas de sobrar carpetes, se sortejaran entre tots els comerços que hagen passat a arreplegar el material.

«Aquesta campanya és una magnífica iniciativa per a estimular la presència del valencià en les activitats comercials, i a més, ens dona l’oportunitat de rebre un regal amb unes frases molt boniques en la nostra llengua», ha expressat la regidora de Política Lingüística Mariola Sanchis.

Tags: Xàtiva
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

L’Ajuntament d’Ontinyent ha iniciat aquesta setmana les obres d’enderrocament de diversos immobles situats als carrers…

L’Alcora guanyarà una plaça pública amb el projecte de recuperació de la Reial Fàbrica del segle XVIII

L'Ajuntament de l'Alcora ha presentat oficialment al Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana l'ambiciós…

Llum verda del Govern per a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins per a reforçar Rodalia i el Corredor Mediterrani

El Consell de Ministres ha autoritzat aquest dimarts al Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible…

Otras noticias

Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
FallasLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Ponents participants en la jornada sobre l'AVE a Xàtiva.
El ComtatL'AlcoiàLa Canal de NavarrésLa CosteraLa Marina AltaLa Marina BaixaLa Vall d'Albaida

Xàtiva analitza l’impacte de l’arribada de l’Alta Velocitat a la ciutat i a les Comarques Centrals Valencianes

Por Toni Cuquerella
andor serie
La Costera

Xàtiva arriba a una galàxia molt, molt llunyana amb l’estrena de la sèrie ‘Andor’

Por Toni Cuquerella
7940 guardia civil ciberdelincuencia
La Costera

Detingut un estafador amb 57 requisitòries després d’una denúncia per frau a Canals

Por Javier
Roger Cerdpa, alcalde de Xàtiva
La Costera

Xàtiva liquida el pressupost de l’any 2024 amb un resultat positiu de 2,8 milions d’euros

Por Javier
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?