ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Xàtiva recupera la festa de Sant Joan després de la pandèmia amb la celebració d’una foguera popular

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 20, 2022
206 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Es presenta a Xàtiva la programació per a les festes de Sant Joan organitzada per AHOXA junt amb altres associacions

L’Ajuntament de Xàtiva ha acollit la presentació de la programació amb motiu de les festes de Sant Joan, organitzada per l’Associació AHOXA amb la col·laboració de l’Ajuntament de Xàtiva i d’altres entitats locals com ara ADEXA, Xàcex, Gent del Mercat, l’Associació Local de Djs o l’Associació del Barri Nord-Oest.

Les activitats començaran el dijous 23 amb la plantà d’una foguera elaborada per l’artista faller xativí Venancio Cimas, i que es plantarà a l’Avinguda Abú Masaifa, front a la plaça de la Telefónica. Posteriorment tindrà lloc el sopar de la Nit del Ros (21 hores) organitzat per l’Associació del Barri Nord-Oest a la pista poliesportiva d’Ausiàs March, amb posterior concert en homenatge a Nino Bravo i Camilo Sesto.

El divendres 24 l’activitat s’iniciarà a l’Albereda de 11 a 13:30 hores, amb animació i mini-disco infantil organitzada per Xàcex amb la col·laboració de la Mona i de l’Associació de Djs de Xàtiva. Ja per la vesprada, a les 19 hores tindrà lloc un concert del grup Cara B a la Plaça del Mercat organitzat per l’Associació Gent del Mercat, i per la nit es produirà la cremà de la foguera a mans de les Falleres Majors de Xàtiva. Per al dissabte 25 està previst un «Shopping day Sant Joan» a la plaça de la Telefónica de 11 a 21 hores, amb la participació de Xàcex, ADEXA i l’Associació Barri Nord-Oest.

A més a més, el pàrquing del pavelló Francisco Ballester també albergarà una sèrie de cites musicals. El divendres 24 es realitzarà la Nit Jove de Sant Joan, en horari de 18 a 1:30 hores, amb la participació dels grups Kvundy Swing i Shokes i dels Djs Pablo Mas, Ivan Suel, Mith Van Staveren, Dany Asensy, Mareels, Jesús Ciges i Kike Samit. D’altra banda, el dissabte 25 des de les 18 i fins la 1:30 hores es podrà gaudir de la festa «Remember Made In Xàtiva», amb la participació dels Djs Arturo Roger, Coqui Selección, Nacho Penadés, Javi Patiño, Titin, Sagy, Ciber i Marcos Durán.

«Després de molt de temps Xàtiva tornarà a gaudir de les festes de Sant Joan, amb la plantà i cremà d’una foguera, gràcies a l’impuls d’AHOXA amb la col·laboració de la resta d’associacions comercials de la ciutat. Això demostra el bon treball que s’està fent de manera conjunta per a la reactivació econòmica i social de la nostra ciutat, necessària per poder seguir promocionant Xàtiva» ha indicat l’alcalde Roger Cerdà, qui ha recordat que «es podrà gaudir d’un cap de setmana llarg amb moltíssimes activitats repartides entre diferents punts de la ciutat».

Per la seua part, el president d’AHOXA Richi Medina ha manifestat que «iniciem aquesta activitat com a revulsiu en una època de l’any en que la nostra ciutat estava orfe de festes per a que la gent puga eixir a gaudir al carrer», al temps que ha convidat a la ciutadania «a participar de totes les activitats programades al voltant de les festes de Sant Joan».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

El futur Centre de Dia de Xàtiva ja té un horitzó clar de posada en…

Paiporta moviliza 19,5 millones de euros para la redacción de siete grandes proyectos de reconstrucción tras la dana

El proceso de reconstrucción de Paiporta ha alcanzado un hito administrativo fundamental con la entrada…

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

Otras noticias

Cristian Verdú (Compromís) i Juanra Espí (PSPV) en la firma del pacte de govern en 2023.
ComarcalLa Vall d'Albaida

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

Por Toni Cuquerella
5afbecec1cac4d7aa33a00d736563d70
ComarcalL' Horta Sud

Instalan dos grandes plataformas metálicas que dan forma a la nueva pasarela de Paiporta

Por Pau Gómez
El presumpte segrestador fuig de la casa de la víctima.
Comarcal

Un gos frustra un segrest a Polinyà de Xúquer: la mossegada que va delatar el criminal mesos després

Por Toni Cuquerella
Regidors del PSPV i Som Ibi després de signar el Pacte del Molí en 2023.
ComarcalL'Alcoià

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

Por Toni Cuquerella
Concejales del gobierno de Crevillent de PP y Vox que acaba de romperse.
Baix VinalopóComarcal

El Gobierno de PP y Vox Crevillent salta por los aires: la retirada de competencias a una concejala de extrema dercha rompe el pacto

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?