ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

Xàtiva recupera els serveis de la Cambra de València a la ciutat després de quasi una dècada d’absència

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 16, 2021
76 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’Ajuntament i l’entitat empresarial signen un conveni de col·laboració per a nodrir a les empreses locals de programes formatius i de desenvolupament

Xàtiva recuperarà els serveis de la Cambra de Comerç de València, després d’arribar a un acord amb l’entitat per a restablir-se i amb l’aprovació, en Junta de Govern Local, del conveni de col·laboració entre ambdues entitats.

El servei que prestava la Cambra de Comerç de València a Xàtiva per a les empreses locals va deixar d’operar en 2012, degut al tancament del 70% de les seus comarcals, que va afectar a la de la capital de la Costera junt amb altres municipis com ara Ontinyent, Gandia, Paterna, Requena i Sagunt. L’antena cameral es va inaugurar en juny de 2005, i en març de 2006 es va traslladar al viver d’empreses ubicat a la Plaça Santa Anna, però que va tancar fa ara més de nou anys. Durant uns mesos els serveis de la Cambra de València es van prestar a les instal·lacions de l’Ajuntament, però eixe mateix any 2012 van deixar de funcionar.

Ara es recuperarà aquest Servei de la Cambra de Comerç de València, que s’ubicarà en l’edifici d’ADEXA, a l’Avinguda Corts Valencianes, on es realitzaran tasques administratives i es prestaran serveis a les empreses locals i de municipis pròxims a Xàtiva.

Aquest conveni per recuperar aquest servei naix de l’interès d’ambdues institucions en unir sinergies en benefici de les empreses de Xàtiva, la resta de la comarca de la Costera i els municipis de proximitat. La idea és definir un marc de col·laboració per a desenvolupar accions que beneficien a l’economia del municipi mitjançant programes en comerços, turisme, emprenedoria, digitalització i internacionalització de les empreses per tal d’afavorir la competitivitat i modernització de les pimes.

L’Ajuntament de Xàtiva es compromet a finançar les accions de posada en marxa i desenvolupament de les accions acordades mitjançant el personal que realitze les funcions informatives i la coordinació d’execució. Per la seua part, la Cambra de València es compromet a formar adequadament a la persona designada per a la realització d’aquestes funcions, que es decidirà de forma conjunta entre les dues parts. L’acord tindrà una durada d’un any, prorrogable per anualitats en funció de l’interés de les parts.

«Entenem que ara és el moment de recuperar la nostra relació amb la Cambra de Comerç, perquè volem que els sectors econòmics de la nostra ciutat fortament colpejats per la crisi econòmica de la pandèmia tinguen totes les ferramentes que tenim al nostre abast per a iniciar la necessària reactivació econòmica de la ciutat», ha manifestat l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà, qui ha incidit en que «som conscients de que la Cambra de Comerç pot oferir aquestes ferramentes, i per això unim esforços i restablim la relació amb ells».

Tags: Xàtiva
comarcalCV_300x600

Lo + leído

El Ministeri d’Agricultura repara i asfalta 8,5 quilòmetres de camins rurals afectats per la dana a Cullera

El Ministeri d’Agricultura, a través de SEIASA, ha reparat, adequat i asfaltat 8.5 quilòmetres de…

Requena solicitará ser candidata a ciudad española del vino en 2026

Requena va a presentar oficialmente su candidatura para ser la Ciudad del Vino 2026, un…

Sueca celebra una jornada informativa adreçada als joves agricultors del municipi

La sala d'actes de la Cooperativa Valenciana del Camp ‘Unió Cristiana’ ha acollit una jornada…

Otras noticias

articulos 1643571 980x588 1
EconomíaLa Vall d'Albaida

José Francisco Sanfelix es el nuevo Director General de Caixa Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Foto Hidraqua Clientes
Economía

Hidraqua recibe el Platinum Customer Experience Award por su proyecto de atención al cliente basado en IA

Por Javier
Fotografia Tienda Alzira
Comunitat ValencianaEconomía

Mercadona estrena un nuevo portal de empleo con cerca de 250 ofertas

Por Javier
oficinas seguridad social horarios 1
Economía

El Supremo abre la puerta a reclamar el complemento por brecha de género

Por Redacción ComarcalCV
Digitalia 1
Economía

ValgrAI impulsa Digital-IA para formar gratis en competencias digitales e IA en muninicipios de menos de 20.000 habitantes

Por Javier
alicante 4748224 1280
Economía

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?