ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva presenta el projecte europeu ‘Athena’ realitzat durant els darrers 24 mesos amb altres sis entitats europees

El projecte ha comptat amb 189.112 euros de Fons Europeus amb l’objectiu de millorar les metodologies per recolzar l’emprenedoria femenina
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 5, 2023
139 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
5761 xativa projecte europeu athena

Xàtiva ha acollit aquest dijous una jornada al voltant del Projecte europeu Athena amb la participació d’agents d’un total de set països diferents, la qual ha estat inaugurada per la primera tinenta d’alcalde Amor Amorós.

Xàtiva ha estat la ciutat encarregada de liderar aquest projecte europeu amb l’objectiu d’empoderar a les joves emprenedores a través del desenvolupament de les seues competències digitals amb l’ús de noves ferramentes. A través d’aquest projecte, el qual ha comptat amb 189.112 euros de Fons Europeus (dels quals 37.500 corresponen a Xàtiva) l’Ajuntament ha cooperat amb altres sis entitats públiques i privades d’Eslovènia, Polònia, Irlanda, Bèlgica, Itàlia i Finlàndia. La intenció ha estat la de compartir les experiències i millorar les metodologies i eines de treball per a recolzar l’emprenedoria femenina.

«Aquests projectes d’intercanvi i aprenentatge de bones pràctiques són molt necessaris, i és important poder fer ús del finançament europeu per poder empoderar a les dones i a les persones joves» ha indicat la primera tinenta d’alcalde Amor Amorós, qui ha destacat que «des de l’Ajuntament estem molt contents de poder explorar aquestes noves pràctiques i de desenvolupar nous coneixements intel·lectuals en l’àmbit de la igualtat i de la joventut».

Aquesta jornada, a la qual ha assistit també l’alumnat dels centres educatius i de treball de la ciutat, ha servit per donar a conèixer aquest projecte que arriba a la seua fi després de 24 mesos de treball. Els assistents internacionals del projecte van ser rebuts ahir dimecres, quan es va dur a terme una reunió de treball i es va aprofitar per visitar la ciutat.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Bodegas, industria y comercio lideran la transformación digital en Requena-Utiel que demandará empleo cualificado

Las bodegas, la industria y el comercio se sitúan a la cabeza de la transformación…

La tomba de Camilo Sesto, en una pel·lícula porno: Alcoi estudia accions legals per no comptar la productora amb autorització

L'Ajuntament d'Alcoi està analitzant emprendre accions legals contra la productora alacantina Treasure Company després de…

Del papel a la moda: la Biblioteca de Canet viste a Jane Austen con trajes de época artesanales del siglo XVIII

La biblioteca pública de Canet ha conmemorado el 250 aniversario del nacimiento de la escritora…

Otras noticias

Casa de les Dones de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva crea un servei municipal d’atenció psicològica per a malalts de càncer després de suprimir-lo la Generalitat

Por Toni Cuquerella
Vistas del Belen Fundacion Bancaja 3 2
L' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa SaforNavidadValencia ciudad

Navidad 2025: València, Gandia, Meliana, Xàtiva y Torrent inauguran sus belenes

Por Javier
Visitants al Betlem monumental de Xàtiva.
La CosteraNavidad

Xàtiva brilla en Nadal: inaugura el Betlem monumental i la megamostra de Playmobil

Por Toni Cuquerella
Inauguració del Betlem Monumental de Xàtiva.
La CosteraNavidad

El Nadal de Xàtiva arrenca amb rècord: més de 41.500 visites al Betlem Monumental i a la mostra de Playmobil durant el pont

Por Toni Cuquerella
Dibuix del projecte per a la reorganitzaciío de l'entorn de la Font dels 25 Dolls.
La Costera

Xàtiva aposta per un nou espai públic més verd i per a vianants en l’entorn de la Font dels 25 Dolls

Por Toni Cuquerella
Obres a l'antiga estació de tren de Xàtiva.
La Costera

Rescat patrimonial: l’Ajuntament de Xàtiva inicia la consolidació de la seua històrica estació inaugurada en 1854

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?