ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva posa en marxa el Programa d’Implementació d’Itineraris d’Inclusió Social

SAITIneraris està destinat a persones usuàries de Serveis Socials, per tal d’acompanyar-les en el procés d’integració sociolaboral
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 16, 2024
368 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

L’Ajuntament de Xàtiva ha posat en marxa el Programa d’Implementació d’Itineraris d’Inclusió Social, el qual està subvencionat per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge i finançat per la Unió Europea a través del Programa Operatiu de la Comunitat Valenciana 2021-2027 del Fons Social Europeu Plus (FSE+).

Aquest programa, que s’anomenarà SAITIneraris Xàtiva, està destinat a aquelles persones usuàries de Serveis Socials de l’Ajuntament de Xàtiva beneficiàries de la prestació Renda Valenciana d’Inclusió o qualsevol altra ajuda, a criteri i per derivació de la persona tècnica de referència del servei. Ha estat dissenyat per a acompanyar en el procés d’integració sociolaboral a les persones que es troben amb especials dificultats i ajudar-les a millorar les possibilitats d’inserció.

Les atencions es faran de manera personalitzada, segons les necessitats de cadascú, tant en sessions individuals com grupals, mitjançant la implementació i seguiment d’itineraris d’inclusió. A més dels tallers relacionats amb l’orientació laboral i per treballar habilitats, es realitzaran cursos de formació per millorar l’ocupabilitat dels participants.

«El nostre objectiu és fer una atenció integral individualitzada i realitzar un acompanyament que els permeta no haver de necessitar ajudes socials. Hem d’aconseguir que opten a eixir al món laboral perquè el treball és un element estructurant en la vida de les famílies. Eixe serà el nostre principal objectiu durant el present any 2024», ha destacat la regidora de Benestar Social Xelo Angulo.

El programa està compost per dos tècniques de l’Àrea Social (psicòlogues) i 2 tècniques d’Integració Social. Es treballarà en xarxa i coordinadament amb altres professionals i recursos del municipi de la comarca que puguen intervindre en l’itinerari, per tal de garantir una atenció integral i un millor servici.

Cal recordar que entre 2017 i 2021 l’Ajuntament de Xàtiva va dur a terme, de la mà de la Conselleria i amb Fons Socials Europeus, el programa T’acompanye amb el qual es van invertir 564.000 euros i 516 persones van resultar beneficiàries. Aquest programa comptava també amb tallers i formació amb l’objectiu de potenciar l’ocupabilitat dels col·lectius vulnerables que tenen alt índex d’exclusió.

Les persones interessades en obtenir més informació al voltant de SAITIneraris Xàtiva poden dirigir-se a l’Àrea de Benestar Social de l’Ajuntament de Xàtiva, situada a l’Albereda Jaume I, o telefonar al 96.228.98.08.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Xàtiva commemora el 25 d’Abril: homenatge als Maulets amb danses, muixeranga i cultura popular

La ciutat de Xàtiva ha preparat una intensa programació per al pròxim dissabte 25 d’abril,…

Golpe a la explotación sexual en Torrent y Catarroja: 10 detenidos y 14 mujeres liberadas en casas de citas

La Policía Nacional ha desmantelado un entramado criminal dedicado a la explotación sexual en las…

La protección frente a impagos, vandalismo y okupación gana peso entre los arrendadores valencianos

El mercado del alquiler en Valencia está viviendo un momento de cambio. Cada vez más…

Otras noticias

Interior del Monestir de Santa Clara de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

L’alcalde de Xàtiva anuncia el desbloqueig del Centre Raimon: les obres començaran de manera imminent amb fons de la Diputació

Por Toni Cuquerella
NabeelHayek
CulturarteEl Camp de TúriaEl Valle de Cofrentes - AyoraLa CosteraLa Serranía

Los ganadores del Concurso Iturbi inician gira en Llíria y Xàtiva

Por Pau Gómez
La Guàrdia Civil va interceptar al conductor 'kamikaze'.
La Costera

Interceptat un conductor ‘kamikaze’ a Moixent: amb una caravana 27 km en sentit contrari per l’autovia i sota l’efecte de les drogues

Por Toni Cuquerella
Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

El PP dona l’esquena al Centre Raimon de Xàtiva: la Generalitat trenca el conveni i reclama a l’Ajuntament els diners ja invertits

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?