BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 12 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva incorpora sis noves treballadores en el seu programa dirigit a dones en situació o risc d’exclusió laboral

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 13, 2021
22 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

El Programa de Polítiques Inclusives 2021 obri les portes durant un any amb una inversió municipal de més de 93.000 euros

Aquest dimarts ha tingut lloc a l’Ajuntament de Xàtiva la benvinguda de sis noves treballadores municipals procedent del Programa de Polítiques Inclusives, en la modalitat de dones en situació o risc d’exclusió social, amb una inversió de més de 93.000 euros dels quals 46.572 estan dotats en el present any 2021.

L’alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, els ha donat la benvinguda i ha manifestat que «aquest programa és important ja que ajuda a millorar la dignitat de les persones. Pretenem que a partir del programa PI s’aconseguisca un treball totalment normalitzat durant un temps, millorant la situació a nivell personal. Entre tots fem que la ciutat vaja a poc a poc endavant, també amb el vostre esforç i la vostra col·laboració».

Per la seua part, la regidora de Benestar Social Xelo Angulo ha indicat que «el Covid ha agreujat encara més la situació de moltes persones a la nostra ciutat, i amb programes com aquest podeu treballar amb nosaltres a través d’un programa que per a l’Ajuntament facilita el suport a molts recursos, però que també contribueix a facilitar la inserció laboral de les persones beneficiàries».

El perfil d’aquest any 2021 pel que fa al Programa de Polítiques Inclusives respon a dones en situació o risc d’exclusió social, amb l’objectiu d’aconseguir el seu benestar social a través de la integració en el món laboral, oferint-los un treball com a element estructurant de vida.

Les noves treballadores municipals s’incorporaran el proper dilluns 19 de juliol als seus llocs de treball mitjançant una contractació de 25 hores setmanals i un any de durada. En total es tracta de cinc ordenances per als departaments de Benestar Social, Esports, Conservatori, Punt Social La Placeta, Biblioteca i Joventut i Educació; i una peó de neteja d’edificis municipals.

Tags: Xàtiva
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Zandra Rhodes lleva su universo creativo a Valencia con “Carrera de Lápices”

La galería Dr. Robot, ubicada en la calle Adressadors de Valencia, acogerá desde el 15…

La Generalitat solicita al Ministerio la declaración de zona catastrófica para los municipios de La Serranía afectados por las tormentas de granizo

El conseller de Agricultura, Agua, Ganadería y Pesca, Miguel Barrachina, ha instado al Gobierno de…

AVA-ASAJA reclama seguros adaptados a la realidad climática tras el nuevo episodio de pedrisco del sábado que ha afectado a 13.900 hectáreas de Valencia y Castellón

El campo valenciano vuelve a sufrir un nuevo varapalo con un nuevo episodio de pedrisco…

Otras noticias

andor serie
La Costera

Xàtiva arriba a una galàxia molt, molt llunyana amb l’estrena de la sèrie ‘Andor’

Por Toni Cuquerella
7940 guardia civil ciberdelincuencia
La Costera

Detingut un estafador amb 57 requisitòries després d’una denúncia per frau a Canals

Por Javier
Roger Cerdpa, alcalde de Xàtiva
La Costera

Xàtiva liquida el pressupost de l’any 2024 amb un resultat positiu de 2,8 milions d’euros

Por Javier
Instalación de energía solar
El Camp de TúriaEl Valle de Cofrentes-AyoraEls PortsL'AlcalaténL'AlcoiàL'Horta NordLa CosteraLa SerraníaRequena - UtielValència

Foios, Requena, Llíria o Utiel, entre los 15 municipios que recibirán ayudas para energía térmica sostenible

Por Javier
Natalia Enguix i Roger Cerdà
La Costera

Xàtiva inaugura les jornades de Memòria amb presència de la vicepresidenta de la Diputació centrades en l’educació

Por Javier
4852 xativa titelles dia mundial drets infancia
La Costera

Xàtiva celebra el Dia Mundial dels Drets de la Infància amb un teatre de titelles per als més menuts

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?