ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva fa un balanç de 15 obres públiques acabades i 8 de millora de l’aigua potable al termini de l’exercici 2024

Altres 2 obres es troben en període d’execució i estan previstes 6 obres més per a realitzar durant l’any 2025
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 30, 2024
440 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
9471 xativa aulari ies josep ribera

L’Ajuntament de Xàtiva ha fet balanç de l’estat de les obres públiques al termini de l’any 2024 amb un total de 15 obres finalitzades, 2 en període d’execució i 6 projectades per a realitzar durant l’any 2025. A més a més, hi ha un total de 8 treballs finalitzats de millora de l’aigua potable.

Les obres finalitzades en aquest 2024 han sigut la reparació del mur al camí Pedrera; l’adequació del solar del carrer Ànimes per a la construcció d’aparcament públic; la instal·lació del nou transformador de mitja tensió a la zona del Francisco Ballester; les obres a la carretera de Genovés, al camí d’Alboi, al carrer Amparo Ferris, al carrer Menor Cuesta i al carrer Santes; els treballs per millorar l’accessibilitat a la Plaça de Roca i per millorar la protecció de l’Hotel Murta; les obres de l’Edificant a l’IES Josep de Ribera per la construcció d’un nou mòdul; la reparació dels parcs infantils a la Plaça Espanyoleto, Anita la Comare i al parc de Sarriers; la millora del mòdul de l’skate-park; i les obres de l’IVACE de reforma del Polígon Industrial Camí de l’Estret.

Hui en dia es troben en període d’execució les obres d’ampliació de la Biblioteca Municipal i les de l’ampliació del cementeri municipal amb la construcció de 450 nínxols.

A més a més, s’han fet 8 treballs de millora de la xarxa d’aigua potable: la instal·lació de la reductora de pressió en el sector de les Palanques i el Carraixet; la neteja del canal de Bellús i la reconstrucció d’alguns dels seus accessos; l’obra d’accés a la planta d’impulsió del Pou del Carraixet; la renovació de la impulsió de l’aigua a la Torre de Lloris; la millora de la xarxa al carrer Abú Masaifa i la renovació de la mateixa a l’avinguda Selgas; i la renovació dels comptadors i de les bombes en sala d’impulsió.

Quant a l’any 2025, les obres projectades són la reforma deL CIPFP La Costera; les obres del CP Attilio Burschetti; les obres del nou Centre de Dia Comarcal; la finalització del Nou col·legi Pla de la Mesquita; la construcció de 42 passos elevats de vianants; i la construcció de l’itinerari de vianants que connectarà la ciutat amb el centre comercial Plaza Mayor.

El regidor d’obres públiques, Ignacio Reig ha declarat que «ha estat un exercici de moltes obres i molta feina, i amb la recompensa de moltes d’elles finalitzades, algunes de les quals amb una durada de diversos anys». I ha afegit: «afrontem un exercici 2025 amb moltíssima il·lusió, amb moltes obres projectades i un gran pressupost. Així que esperem que aquest nou exercici siga com a mínim tan bo com el d’aquest any».

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

El mausoleo de Enrique Rambal acoge un emotivo recuerdo al hijo predilecto de Utiel

Utiel volvió a mirar hacia una de sus figuras más destacadas de la escena teatral.…

Torrent se vuelca con la Virgen de los Desamparados en un fin de semana de tradición y fervor

Torrent ha vivido uno de los fines de semana más esperados de sus fiestas en…

Pulso en la educación pública: comienza una huelga indefinida en la Comunitat Valenciana sin acuerdo a la vista

La educación pública valenciana entra hoy en terreno desconocido. Este lunes, 11 de mayo, ha…

Otras noticias

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, durant la presentació del projecte del Palau de Justícia.
El Camp de MorvedreLa Costera

La paradoxa de la Generalitat: paralitza el Palau de Justícia de Sagunt tot i complir el criteri usat per tombar el de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
DSC01969
La Costera

La Setmana de l’Educació de Xàtiva homenatja 25 docents jubilats i premia els millors expedients

Por Javier Ruiz
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

La Generalitat liquida el Palau de Justícia a Santa Clara: torna l’immoble a l’Ajuntament i el futur judicial de Xàtiva queda en l’aire

Por Toni Cuquerella
corteluz1
El Camp de TúriaL'Horta NordLa Costera

Estos son los municipios valencianos con cortes de luz esta semana: Moixent, Bétera y Paterna entre los afectados

Por Javier Ruiz
Castell de Xàtiva.
La CosteraTurismo

Adéu al turisme de masses? Xàtiva presenta el full de ruta per a protegir la seua essència i no morir d’èxit

Por Toni Cuquerella
CEIP Attilio Bruschetti.
La Costera

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?