ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva dona llum verda al projecte de reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti

L'ajuntament ha adjudicat la redacció del projecte bàsic i d'execució de la reforma
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 22, 2024
458 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7843 xativa ceip attilio bruschetti

L’Ajuntament de Xàtiva ha adjudicat el contracte dels serveis de redacció del projecte bàsic i d’execució de l’obra, coordinació de seguretat i salut i direcció de l’obra per a la reforma del CEIP Attilio Bruschetti, el qual serà elaborat per l’empresa Efealcubo Arquitectura SCP d’Elda amb un pressupost de 35.634 euros.

«Comença el compte enrere per a aquestes desitjades i esperades obres. L’Attilio té aprovat un Pla Edificant de més de 880.000 euros que suposa una reforma integral del centre», ha explicat l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà, qui ha afegit que «d’aquesta manera el centre estarà en les millors condicions possibles». Cerdà ha recordat que a aquesta intervenció s’ha de sumar l’efectuada fa uns anys en la construcció del pavelló auxiliar, el qual ja està sent emprat per la comunitat educativa.

Les millores d’aquesta reforma integral abastaran tant l’edifici principal del col·legi (amb més de seixanta anys d’antiguitat) com el secundari. L’edifici principal compta amb alguns desperfectes als paviments i les parets, així com carències funcionals que es pretenen resoldre amb les obres plantejades. Es planteja la inclusió d’un ascensor que ocuparà un espai determinat dins de les aules centrals orientades a l’est i que contarà amb accés des de l’exterior. A la planta baixa de l’edifici principal es planteja una redistribució dels usos, desplaçant el menjador a l’aula orientada al nord i passant aquesta a l’anterior espai ocupat pel menjador. Aquesta proposta comporta el redisseny de la cuina, ampliant-la i establint una comunicació directa amb l’espai per a menjar.

D’altra banda, la intervenció plantejada busca resoldre els problemes de superfície amb què es troben actualment. Per a això s’establirà un corredor adherit a la façana nord, amb un únic accés, i s’ampliarà la superfície de les aules absorbint l’espai obert situat front a la pista de futbet. Els banys es desplacen per situar-se al costat del corredor plantejat. Amb aquesta redistribució, la superfície de les aules augmenta, especialment de les situades al centre i a l’esquerra. A més a més, s’adequaran els espais necessaris per albergar una aula de primer cicle d’educació infantil (2-3 anys).

Cal recordar que ara fa un any es van rebre les competències per part de la Generalitat Valenciana. L’execució de la redacció del projecte té un termini de 6 mesos i la resta de treballs vinculats a la direcció de les obres tindran la mateixa durada que el contracte d’obres, incrementat en el temps necessari per a la recepció i liquidació de l’obra.

«Seguim avançant en la millora dels nostres col·legis i en la renovació d’aquells que són més antics, com és el cas de l’Attilio Bruschetti, per a que els nostres xiquets i xiquetes compten amb centres amb les millors condicions possibles», ha puntualitzat Roger Cerdà.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Dos valencianos desarrollan el nuevo hito sin precedentes en implantología dental

La Clínica Dr. Gutiérrez presentaó en el Integrative Implantology Experience Congress, organizado por la Sociedad…

Un año de toros en À Punt: más de cien emisiones y 1,4 millones de espectadores

À Punt ha celebrado este jueves en el Centro de Producción de Programas de Burjassot…

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Las estadísticas oficiales de criminalidad han encendido las alarmas en Aldaia, pero el Ayuntamiento tiene…

Otras noticias

Presentació dels cartells de la Fira de Xàtiva.
La Costera

Un meló d’alger, una botija i dotze imatges: així és la sorprenent proposta per al cartell de la Fira a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

Xàtiva respon a la Conselleria: els terrenys alternatius que proposa per al Palau de Justícia són inviables

Por Toni Cuquerella
Els ciclistes de Xàtiva tindran nous espais per circular.
La Costera

Revolució sostenible a Xàtiva: així seran els nous carrils bici que connectaran la ciutat, la Via Verda i la Cova Negra

Por Toni Cuquerella
Xàtiva ja ha presentat les celebracions del mes de juny.
La Costera

Xàtiva reviu el Corpus Christi: del pregó de Pep Botifarra a les noves visites inclusives de la Crema de Felip V

Por Toni Cuquerella
Les noves falleres majors de Xàtiva per 2027.
La Costera

Cristina Vidal Real i Carlota Vercher Mallol, elegides Falleres Majors de Xàtiva per a l’any 2027

Por Toni Cuquerella
Museu de Belles Arts de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva busca director per al seu Museu: es publica la convocatòria per a modernitzar el patrimoni de la ciutat

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?