ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva celebra el Correllengua i l’entrega dels premis de Narrativa i Poesia Breu 9 d’Octubre

Els diferents centres escolars de la ciutat han participat d’aquesta jornada que ha finalitzat a l’Albereda amb una contacontes
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 6, 2023
149 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1173 xativa concurs narrativa poesia 9 octubre

Aquest divendres s’ha celebrat a Xàtiva el tradicional Correllengua en el qual han participat els diferents centres escolars de la ciutat, culminant amb l’entrega de premis de la XXXIII edició dels Premis de Narrativa i Poesia Breu 9 d’Octubre.

La jornada, organitzada des dels departaments d’Educació i Política Lingüística, s’ha iniciat amb una cercavila amb tabals i dolçaines que ha anat arreplegant en dos recorreguts a l’alumnat de les escoles participants: Martínez Bellver, Taquígraf Martí, Ntra. Sra. de la Seo, La Immaculada, Attilio Bruschetti, Pla de la Mesquita i Gozalbes Vera. El correllengua ha finalitzat amb una sessió de contacontes a càrrec de Núria Urioz, la qual ha precedit al lliurament dels premis de Narrativa i Poesia Breu 9 d’Octubre.

Han estat reconegudes, per part de 5è de Primària, Carla Pont Cuenca (Ntra. Sra. de la Seo), Júlia Aznar Ordiñana (col·legi Claret) i Albert Blasco Ferrer (Attilio Bruschetti) mentre que de 6è de Primària han resultat guanyadores les obres d’Empar Taengua Alfaro (La Immaculada), Ainara Sanchis Prats (Martínez Bellver) i Julia Ventura Esplugues (Gozalbes Vera). Els premis han consistit en un lot de llibres i un diploma per a cada persona guanyadora, entregats per part de l’alcalde Roger Cerdà, la regidora d’Educació Amor Amorós i el regidor de Política Lingüística Alfred Boluda.

El jurat ha estat conformat per la tècnica d’Animació Sociocultural de l’Ajuntament de Xàtiva Soledat Colomer Belda, pel tècnic de Promoció Lingüística de l’Ajuntament de Xàtiva Isidre Muñoz García i per la tècnica psicòloga de l’Ajuntament de Xàtiva Mª Pilar Morales Gallego.

Acte institucional 9 d’Octubre

Cal recordar que el el proper dilluns 9 se celebrarà a la porta de l’Aljama de l’ermita de Sant Josep l’acte institucional amb motiu del 9 d’Octubre, en el qual s’atorgaran els reconeixements a l’esportista Judith Tortosa i al músic Manolo Miralles, aquest últim a títol pòstum.

L’acte s’iniciarà a les 12 hores i durant el mateix també es realitzarà una ofrena de corones de llorer per part de les persones guardonades. També participaran el Quartet de Corda Vernissa, la Colla de Tabaleters i Dolçainers de La Socarrà, la Muixeranga de Xàtiva i el grup de Danses Socarrel.
 

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Bodegas, industria y comercio lideran la transformación digital en Requena-Utiel que demandará empleo cualificado

Las bodegas, la industria y el comercio se sitúan a la cabeza de la transformación…

La tomba de Camilo Sesto, en una pel·lícula porno: Alcoi estudia accions legals per no comptar la productora amb autorització

L'Ajuntament d'Alcoi està analitzant emprendre accions legals contra la productora alacantina Treasure Company després de…

Del papel a la moda: la Biblioteca de Canet viste a Jane Austen con trajes de época artesanales del siglo XVIII

La biblioteca pública de Canet ha conmemorado el 250 aniversario del nacimiento de la escritora…

Otras noticias

Casa de les Dones de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva crea un servei municipal d’atenció psicològica per a malalts de càncer després de suprimir-lo la Generalitat

Por Toni Cuquerella
Vistas del Belen Fundacion Bancaja 3 2
L' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa SaforNavidadValencia ciudad

Navidad 2025: València, Gandia, Meliana, Xàtiva y Torrent inauguran sus belenes

Por Javier
Visitants al Betlem monumental de Xàtiva.
La CosteraNavidad

Xàtiva brilla en Nadal: inaugura el Betlem monumental i la megamostra de Playmobil

Por Toni Cuquerella
Inauguració del Betlem Monumental de Xàtiva.
La CosteraNavidad

El Nadal de Xàtiva arrenca amb rècord: més de 41.500 visites al Betlem Monumental i a la mostra de Playmobil durant el pont

Por Toni Cuquerella
Dibuix del projecte per a la reorganitzaciío de l'entorn de la Font dels 25 Dolls.
La Costera

Xàtiva aposta per un nou espai públic més verd i per a vianants en l’entorn de la Font dels 25 Dolls

Por Toni Cuquerella
Obres a l'antiga estació de tren de Xàtiva.
La Costera

Rescat patrimonial: l’Ajuntament de Xàtiva inicia la consolidació de la seua històrica estació inaugurada en 1854

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?