ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva atorgarà ajudes al lloguer de locals per a associacions juvenils amb projectes d’oci educatiu

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 5, 2022
310 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La quantia de les ajudes municipals per a col·lectius de joves creix un 67%

L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat les bases reguladores per a la concessió de subvencions a les associacions juvenils de Xàtiva per al present any 2022. L’objectiu és fomentar l’associacionisme juvenil i els programes i projectes que es realitzen des de les associacions juvenils per tal de fomentar l’oci educatiu en el temps lliure.

Enguany els recursos econòmics per a aquesta finalitat augmenten un 67%, passant de 6.000 a 10.000 euros, i la principal novetat radica en que es podran sol·licitar dues modalitats. D’una banda, la Modalitat A està destinada a projectes que fomenten la realització d’activitats d’oci educatiu en el temps lliure per a la joventut; i d’altra una Modalitat B que estarà destinada a sol·licituds d’ajudes al lloguer per a la seu d’associacions sempre i quan aquestes realitzen projectes d’oci educatiu, havent de presentar contracte de lloguer.

Podran optar a aquestes subvencions les associacions juvenils de Xàtiva que figuren inscrites en el Registre Municipal d’Associacions. Cada associació podrà optar a la modalitat A o a les modalitats A i B de forma simultània, sempre i quan complisquen els requisits. Per a la Modalitat A les associacions podran presentar sol·licituds sempre i quan les activitats no tinguen finalitats lucratives o es reinvertisquen en la pròpia associació, l’àmbit d’actuació siga local o d’interès per a la projecció exterior de la ciutat, les activitats estiguen obertes al públic i s’acompanyen els documents necessaris. D’altra banda, les associacions que també opten a la modalitat B hauran de realitzar projectes que fomenten la realització d’activitats d’oci educatiu en el temps lliure per a la joventut i disposar d’un contracte de lloguer de la seua associació des del 16 de novembre de 2021 fins almenys el 16 d’octubre de 2022.

Les entitats sol·licitants hauran d’estar legalment constituïdes, inscrites en el registre municipal d’Associacions Municipals de Xàtiva, tenir el seu domicili social i fiscal en Xàtiva, no estar en situació de prohibició per a poder ser beneficiari, estar al corrent de les obligacions tributàries, haver justificat les subvencions atorgades anteriorment, no tindre cap sanció administrativa, no tindre ànim de lucre i acompanyar els documents que se sol·liciten.

Les sol·licituds s’hauran de realitzar de forma telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Xàtiva, mitjançant el tràmit corresponent. Les bases corresponents es podran trobar tant a la web municipal com a la seu electrònica.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Sempere atrau nous veïns amb la venda de 7 cases i noves inversions en habitatge social

Sempere continua guanyant atractiu residencial i turístic gràcies a l'arribada de nous residents i a…

L’Ajuntament de Confrides exigeix la intervenció institucional immediata: una veïna viu a un pis amb 116 gossos amuntegats

'Ajuntament de Confrides ha emés un nou requeriment urgent a la Mancomunitat de Serveis Socials…

Alboraya y la huerta de l’Horta Nord blindan la chufa valenciana ante el aumento de las importaciones

El Consejo Regulador de la Denominación de Origen (DO) Chufa de Valencia ha advertido este…

Otras noticias

Les temperatures superaran els 40 graus.
La CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Els ajuntaments de la Costera, la Vall d’Albaida i la Ribera Alta apliquen mesures d’urgència davant dels 43 °C previstos per l’onada de calor

Por Toni Cuquerella
Municipi de Cerdà.
La Costera

El poble viral de TikTok que busca cases i terrenys per rebre centenars de nous veïns

Por Toni Cuquerella
Xàtiva redueix l'Atur al mes de juny.
La Costera

La Costera redueix l’atur a 3.994 persones impulsada per la millora laboral de Xàtiva i Canals

Por Adrián Lupiáñez
Robot desbrossador que ajudarà a la prevenció d'incendis forestal a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva incorpora un robot desbrossador per a reforçar la prevenció d’incendis forestals

Por Adrián Lupiáñez
Carlos Núñez.
La Costera

Carlos Núñez obri el Festival Nits al Castell de Xàtiva amb un ple absolut

Por Toni Cuquerella
App Xàtiva turisme.
La Costera

L’app ‘Xàtiva Turisme’ supera les 15.000 descàrregues i es consolida com a referent de turisme intel·ligent

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?